Wat vind je er van dat de Chinese in kwestie nu door andere mannen betaald uit elkaar wordt getrokken?quote:Op zondag 14 april 2019 14:06 schreef J.Caesar het volgende:
Is toch juist ontzettend sterk om je gevoel te volgen in plaats van veiligheid te kiezen.
Nou ja, hoe veel topics kom je op FOK tegen dat een vrouw vreemd gaat met een hoer nadat ze net een kind uit heeft gepoept?quote:Op zondag 14 april 2019 14:07 schreef Harlekien het volgende:
[..]
Want vrouwen gaan gelukkig nooit vreemd
Alleen als je al een kind hebt heb je ook een verantwoordelijkheid en zul je dat toch ook in moeten bouwen in je plannenquote:Op zondag 14 april 2019 14:06 schreef J.Caesar het volgende:
Is toch juist ontzettend sterk om je gevoel te volgen in plaats van veiligheid te kiezen.
Nou denk dat er hier heel veel topics over 'moeilijke' vrouwen gaan, maar inderdaad. Fair point.quote:Op zondag 14 april 2019 14:08 schreef Halimede het volgende:
[..]
Nou ja, hoe veel topics kom je op FOK tegen dat een vrouw vreemd gaat met een hoer nadat ze net een kind uit heeft gepoept?
Gast, jij mist echt empathisch denkvermogenquote:Op zondag 14 april 2019 14:06 schreef J.Caesar het volgende:
Ja man, echt sterk om je vrouw te bedriegen. Je mag echt trots zijn op jezelf. Waren er maar meer mannen zoals jij.quote:Op zondag 14 april 2019 14:06 schreef J.Caesar het volgende:
Moest toch even lachenquote:Op zondag 14 april 2019 14:11 schreef Harlekien het volgende:
Vrouw: "Nee, hij is er vandoor gegaan met een Chinese hoer"
Buurvrouw: "Nou nou, ik weet dat het een rot situatie is maar om die vrouw nou een hoer te noemen.."
Vrouw: "Nee ik bedoel letterlijk een Chinese hoer, een prostituee"
Doet me denken aan een jongen die ik ken sinds de basisschool, zijn moeder was met de directeur vreemdgegaan. Op de middelbare school werd hij er nog steeds mee gepest.quote:Op zondag 14 april 2019 14:11 schreef Harlekien het volgende:
Vrouw: "Nee, hij is er vandoor gegaan met een Chinese hoer"
Buurvrouw: "Nou nou, ik weet dat het een rot situatie is maar om die vrouw nou een hoer te noemen.."
Vrouw: "Nee ik bedoel letterlijk een Chinese hoer, een prostituee"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |