Onzin natuurlijk.quote:
ik vond het zwaar bestraft hoorquote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef Monolith het volgende:
Kvyat liet vandaag ook wel weer zien waarom hij niet in de RB zit. Albon naar RB halen lijkt me wat te vroeg.
Vettel reed gewoon niet hard genoeg weg, maakte ook een paar foutjes maar liep niettemin wel een beetje weg. Maar ik zie niet hoe die paar rondjes op versleten banden het hele tijdsverschil verklaren.quote:Op zondag 14 april 2019 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
verder niets tegen die teamorder want het leek er toen ook echt op dat Vettel de snellere was maar dat bleek meer in de DRS te zitten dan werkelijke racepace maar hem zolang op versleten banden buiten houden kost je gewoon nog een plek
Ik maak me er zorgen om, ik vond hem vorig jaar veel vrijer rijden, lijkt wel of hij bang is om fouten te maken.quote:
Part of the deal. Dit is Leclerc zijn 2e jaar, hij zal dit hele seizoen nr2 zijn. Treuriger was zijn strategie. Hij had Verstappen nog kunnen aanvallen als hij er gelijk achteraan was gestopt.quote:Op zondag 14 april 2019 10:14 schreef raptorix het volgende:
Dieptepunt vond ik de teamorders bij Ferrari.
Zou ze stiekem wel willen.quote:
Hij heeft echt de snelheid niet.quote:Op zondag 14 april 2019 10:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onzin natuurlijk.
En stokbrood laat bewust Verstappen in ronde 1 meerdere keren leven, dat is teamwork
Je denkt dat hij zelf bepaald of hij naar binnen gaat?quote:Op zondag 14 april 2019 10:17 schreef Fer het volgende:
[..]
Part of the deal. Dit is Leclerc zijn 2e jaar, hij zal dit hele seizoen nr2 zijn. Treuriger was zijn strategie. Hij had Verstappen nog kunnen aanvallen als hij er gelijk achteraan was gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |