SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die tegengoals waren echt heel slecht.quote:Op zondag 14 april 2019 09:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zat gister in het stadion, leuke pot gezien maar doodzonde van die twee tegengoals en een kapotte Frenkie
Los van onze kansen geniet ik gewoon van dit seizoen Europees voetbal.quote:Op zondag 14 april 2019 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben blij om te lezen dat er zoveel mensen hier vertrouwen hebben in de pot tegen Juve.
Zelf zou ik geen euro voor onze kansen geven in de return, maar ik zit er in zulke gevallen graag naast.
ook hier geldt niets te verliezen, als je nu wel het geluk hebt om snel een kans te verzilveren kan het nog interessant wordenquote:Op zondag 14 april 2019 09:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben blij om te lezen dat er zoveel mensen hier vertrouwen hebben in de pot tegen Juve.
Zelf zou ik geen euro voor onze kansen geven in de return, maar ik zit er in zulke gevallen graag naast.
Die eerste kan ik mee leven. Maakt hem ook prima af. De tweede vind ik kwalijker.quote:Op zondag 14 april 2019 10:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die tegengoals waren echt heel slecht.
Ja, dat zonder meer. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen na afgelopen seizoen.quote:Op zondag 14 april 2019 10:33 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Los van onze kansen geniet ik gewoon van dit seizoen Europees voetbal.
Klopt, maar helaas lukt het me niet om het zo te ervaren.quote:Op zondag 14 april 2019 10:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
ook hier geldt niets te verliezen, als je nu wel het geluk hebt om snel een kans te verzilveren kan het nog interessant worden
ik was al blij dat de EL gehaald werd, vanaf CL halen is het allemaal bonus en wat voor éénquote:Op zondag 14 april 2019 12:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, dat zonder meer. Had niet gedacht dat ik dat zou zeggen na afgelopen seizoen.
[..]
Klopt, maar helaas lukt het me niet om het zo te ervaren.
Het blijft bijzonder hoe blij we begin dit seizoen waren dat we konden winnen van Sturm Grazquote:Op zondag 14 april 2019 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was al blij dat de EL gehaald werd, vanaf CL halen is het allemaal bonus en wat voor één
Het zal wel een dikke overwinning worden. Zolang het maar niet meer dan 6-0 wordt ofzo.quote:Op zondag 14 april 2019 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Over uur of 3 weten we of het nog wat wordt qua doelsaldo
Dan wordt het nog tricky ja, zeker omdat ze volgende week ook een doelsaldowedstrijd hebben en Ajax dan eerst maar eens moet zien te winnen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zal wel een dikke overwinning worden. Zolang het maar niet meer dan 6-0 wordt ofzo.
Voorlopig valt het meequote:Op zondag 14 april 2019 12:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Het zal wel een dikke overwinning worden. Zolang het maar niet meer dan 6-0 wordt ofzo.
Als.ajax niet wint doet het doelsaldo er niet meer toe.quote:Op zondag 14 april 2019 12:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan wordt het nog tricky ja, zeker omdat ze volgende week ook een doelsaldowedstrijd hebben en Ajax dan eerst maar eens moet zien te winnen.
Tenzij PSV daarna ook weer ergens niet wint.quote:Op zondag 14 april 2019 12:27 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als.ajax niet wint doet het doelsaldo er niet meer toe.
Geen dank.
Ik denk dat zowel wij als PSV niet alles gaan winnenquote:Op zondag 14 april 2019 12:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tenzij PSV daarna ook weer ergens niet wint.
Utrecht en Groningen gaat Ajax punten laten liggen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:31 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel wij als PSV niet alles gaan winnen
Utrecht ?quote:Op zondag 14 april 2019 12:36 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Utrecht en Groningen gaat Ajax punten laten liggen.
Denk dat PSV bij Willem II en AZ punten gaat laten liggen.
Inmiddels 15quote:Op zondag 14 april 2019 12:40 schreef franklop het volgende:
Vooralsnog moeten we er gewoon vanuit gaan dat we beide alles gaan winnen en dat PSV dus effectief 14 doelpunten (normaal gesproken bij gelijk doelsaldo zal Ajax meer gemaakte goals hebben) moet inhalen in 4,75 duel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |