Nee ligt niet aan jouw, denk dat daar een cameraman staat die het gisterenavond iets te laat heeft gemaaktquote:Op zondag 14 april 2019 08:36 schreef Abdus18 het volgende:
Ligt het aan mij of zijn ze af en toe aan het kutten met de pitstraight camera.
De Italiaanse fans ie. publieke opinie zullen dan op ZIJN hand zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 08:36 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Bij Torro Rosso kan dat en is het character building. Bij Ferrari is het career suicide.
Ik wilde het net zeggenquote:Op zondag 14 april 2019 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jouw, denk dat daar een cameraman staat die het gisterenavond iets te laat heeft gemaakt
Helaas welquote:
Red Bull - Geeft je vleugelsquote:Op zondag 14 april 2019 08:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Laat RB het maar eens op eigen kracht doen
Wir sind die unterhunden.quote:Op zondag 14 april 2019 08:38 schreef DeeBee het volgende:
Zware underdog Mercedes toch maar weer 15s los van het veld en derde 1-2 op rij, lol.
Dus was de wissel onnodig... Behalve voor Vettel vriendjes zoals jijquote:Op zondag 14 april 2019 08:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Lecler moet zich niet zo aanstellen, hij kon zelf ook niet wegrijden bij Vettel.
Nee Vettel was sneller zei ‘ie toch, als ‘ie alleen maar ff voorbij mocht. Dus nietquote:Op zondag 14 april 2019 08:39 schreef Weltschmerz het volgende:
Lecler moet zich niet zo aanstellen, hij kon zelf ook niet wegrijden bij Vettel.
De 2e al niet? :pquote:Op zondag 14 april 2019 08:40 schreef Caland het volgende:
In welke race heeft Hamilton dit seizoen al zijn titel veilig?
Dubbel kampioenschap pakken dit jaar en in februari 2020 weer de underdog rol spelen.quote:Op zondag 14 april 2019 08:38 schreef DeeBee het volgende:
Zware underdog Mercedes toch maar weer 15s los van het veld en derde 1-2 op rij, lol.
Het ligt aan de regie. Er wordt te vroeg geschakeld naar die camera.quote:Op zondag 14 april 2019 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee ligt niet aan jouw, denk dat daar een cameraman staat die het gisterenavond iets te laat heeft gemaakt
Monaco.....quote:Op zondag 14 april 2019 08:40 schreef Caland het volgende:
In welke race heeft Hamilton dit seizoen al zijn titel veilig?
Olav ging weer eens de mist in en probeerde daarna net te doen of hij sarcastisch was ofzoquote:
Nee ziggo mag geen 1 op 1 interviews meer van Renault omdat ze te negatief zijnquote:
Nee dit is omdat ze geen interviews met Renault meer krijgen omdat ze "te negatief" waren volgens Abiboubitejeudeboulesquote:Op zondag 14 april 2019 08:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Olav ging weer eens de mist in en probeerde daarna net te doen of hij sarcastisch was ofzo
Dat is omdat ze geen interviews 1 op 1 kregen met Hulk en Daniel want Renault vond dat ze te negatief waren over Renault.quote:
Oohquote:Op zondag 14 april 2019 08:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dit is omdat ze geen interviews met Renault meer krijgen omdat ze "te negatief" waren volgens Abiboubitejeudeboules
WTFquote:Op zondag 14 april 2019 08:43 schreef pmponer het volgende:
[..]
Nee ziggo mag geen 1 op 1 interviews meer van Renault omdat ze te negatief zijn
Dus hij probeert het zo positief mogelijk te maken
Ah dat was het ja.quote:Op zondag 14 april 2019 08:43 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee positief, want hij was te negatief over Renault
Uiteindelijk is de winst maar 3 tienden of zo, en dat is de moeite eigenlijk niet. Maar dat weet je niet vantevoren.quote:Op zondag 14 april 2019 08:41 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee Vettel was sneller zei ‘ie toch, als ‘ie alleen maar ff voorbij mocht. Dus niet
En dat is de bizarre strategie van Ferrari. Hamilton lacht zich doodquote:Op zondag 14 april 2019 08:47 schreef PzKpfw het volgende:
Lol LeClerk verliest nu alleen maar met elke ronde die hij verder rijdt met deze banden...
Hij maakt kennis met de Raikkonen Ferrari Pit-strategie.quote:Op zondag 14 april 2019 08:47 schreef PzKpfw het volgende:
Lol LeClerk verliest nu alleen maar met elke ronde die hij verder rijdt met deze banden...
Maar zo voorkomen ze wel stress met teamordersquote:Op zondag 14 april 2019 08:47 schreef LTVDK het volgende:
Lekkere strategie weer bij Ferrari voor Leclerc, zo lang mogelijk buiten houden terwijl zijn rondetijden seconden langzamer zijn
Inderdaad.quote:Op zondag 14 april 2019 08:46 schreef VacaLoca het volgende:
Toen Max dit bij Bottas deed in Monza was het een penalty
Omdat? Leclerc is cucked met zijn huidige tijden. En Vettel is realistisch te halen. Dus P3 is mogelijkquote:
Zo triest zijn Jack en Olav ook. Zo negatief ze zijn over Renault,zo vuistdiep zitten ze in de kont van Maxquote:Op zondag 14 april 2019 08:44 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nee dit is omdat ze geen interviews met Renault meer krijgen omdat ze "te negatief" waren volgens Abiboubitejeudeboules
Niets aan de hand man. Dit is racenquote:Op zondag 14 april 2019 08:46 schreef VacaLoca het volgende:
Toen Max dit bij Bottas deed in Monza was het een penalty
Dat kan Vettel ook niet dus de wisse kost Leclerc nu gewoon 2 plekken.quote:Op zondag 14 april 2019 08:48 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Uiteindelijk is de winst maar 3 tienden of zo, en dat is de moeite eigenlijk niet. Maar dat weet je niet vantevoren.
Het punt is dat Leclerc niet zo'n showtje moet maken over de radio als hij geen gaatje kan trekken met Vettel en ook niet dichterbij de Mercs komt.
Mogelijk management, en dan op het eind toe slaanquote:
inderdaad, dan heeft Vettel opgereden banden en schiet gewoon van de baanquote:Op zondag 14 april 2019 08:51 schreef pmponer het volgende:
[..]
Mogelijk management, en dan op het eind toe slaan
Tenminste dat hoop ik
And with the Best crowd!quote:Op zondag 14 april 2019 08:53 schreef Justevo het volgende:
Twee vingers in de neus voor Hamilton. "Yes it was a really difficult race!"
Greatest crowd!quote:Op zondag 14 april 2019 08:53 schreef Justevo het volgende:
Great crowd ook wel.quote:Op zondag 14 april 2019 08:53 schreef Justevo het volgende:
Vettel had nog koude banden die ronde he...quote:Op zondag 14 april 2019 08:51 schreef Justevo het volgende:
Gewoon weer +2 seconden achter Vettel. Kans verkeken.
Wat dat betreft zouden Vettel en Hamilton eigenlijk samen in een team moeten zittenquote:Op zondag 14 april 2019 08:54 schreef Refragmental het volgende:
Ham blijft toch altijd misselijk janken wanneer em niet alles op een zilver dienblad wordt aangereikt.
Ja was jammer dat Max niet goed genoeg was om die inhaalactie te voltooien.quote:Op zondag 14 april 2019 08:53 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Vettel had nog koude banden die ronde he...
Er hapt niemand, kap er maar mee. Over een uurtje weer proberenquote:Op zondag 14 april 2019 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja was jammer dat Max niet goed genoeg was om die inhaalactie te voltooien.
Dan had ie Vettel toch wel de hele tijd binnen DRS-tijd achter zich gehad...quote:Op zondag 14 april 2019 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja was jammer dat Max niet goed genoeg was om die inhaalactie te voltooien.
quote:Op zondag 14 april 2019 08:56 schreef pmponer het volgende:
[..]
Er hapt niemand, kap er maar mee. Over een uurtje weer proberen
Zo'n jongen kan toch meer hebben dan een vrouw.quote:
Ja, je banden opvreten vlak achter of vlak voor een Ferrari wanneer je nog 40 rondes moet. Dat gaat helpen jaquote:Op zondag 14 april 2019 08:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan had ie Vettel toch wel de hele tijd binnen DRS-tijd achter zich gehad...
Supelglappigquote:Op zondag 14 april 2019 08:56 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nee hij verandert de r in een l, supergrappig.
Ja tot je hem een beetje onder druk zet.quote:Op zondag 14 april 2019 08:49 schreef pmponer het volgende:
Nee Vettel heeft zoveel ervaring die geeft dit niet meer af.
Ja was lastig geworden, al kan Max wel goed verdedigen. Maar op het rechte stuk met drs was dat wellicht onmogelijk geweest indd.quote:Op zondag 14 april 2019 08:56 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dan had ie Vettel toch wel de hele tijd binnen DRS-tijd achter zich gehad...
Je moest gapen.quote:Op zondag 14 april 2019 08:57 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jij goeiemorgen, want ik post al even mee hoor
De vraag is of Ferrari als team gaat opereren of er weer net zo'n potje van maakt als de afgelopen twee jaar. En zo ja, of Leclerc dan meedoet of dat hij via de radio op de mediahype springt om zijn eigen positie te verbeteren.quote:Op zondag 14 april 2019 08:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kan Vettel ook niet dus de wisse kost Leclerc nu gewoon 2 plekken.
1. Minder punten voor constructeur
2. Niet houden mogelijke afspraken voor pitstop
3. Niet goed voor onderlinge verhoudingen
Dus lekker blijven trollen, maar die Vettel wordt dit seizoen nog wel een paar keer het bokje als ze Charles zo blijven behandelen.
Jij denkt serieus dat je zo'n snellere Ferrari 40 ronden achter je kunt houden?quote:Op zondag 14 april 2019 08:57 schreef CrashO het volgende:
[..]
Ja, je banden opvreten vlak achter of vlak voor een Ferrari wanneer je nog 40 rondes moet. Dat gaat helpen ja
Kan wel met die Honda als je agressief bent. Maar bij het verdedigen zal je je banden verneuken. En de Ferrari ook.quote:Op zondag 14 april 2019 08:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je zo'n snellere Ferrari 40 ronden achter je kunt houden?
Je moet toch wat met #F11000quote:Op zondag 14 april 2019 08:59 schreef LTVDK het volgende:
Zijn al die cameramensen met een iets te losse pols aan de zoomlens bedoeld om de race spannender te laten lijken dan dat die is?
Niet op dit rechte stukquote:Op zondag 14 april 2019 08:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Jij denkt serieus dat je zo'n snellere Ferrari 40 ronden achter je kunt houden?
Daar staan ook marshalls tegenwoordig.quote:Op zondag 14 april 2019 08:59 schreef Razor21 het volgende:
De bloemencorso in de Bollenstreek is nog spannender dan deze race
Misschien beetje vuurwerk en rookbommen op de baan gooien voor wat extra actie dan.quote:
Daarom juist.quote:Op zondag 14 april 2019 09:00 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Niet op dit rechte stukzonder drs verliest hij al 0,5 sec op het rechte stuk.
Wellicht zit hij op een één stopper en Vettel op een 2quote:Op zondag 14 april 2019 09:00 schreef VacaLoca het volgende:
4 sec is niet meer kwestie van uit de lucht blijven. Want dan zou ie langzamer rijden dan nodig, wat ook niet goed is voor je banden.
Als ze als team opereren was deze wissel niet nodig. Niemand was sneller, dus konden ze gewoon achter elkaar blijven rijden en plek 3 en 4 pakken ipv nu 3 en 5. Het was dus voorlopig een domme call, maar omdat Vettel nu 3e rijdt kan je dat natuurlijk niet zeggen vanwege je act.quote:Op zondag 14 april 2019 08:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De vraag is of Ferrari als team gaat opereren of er weer net zo'n potje van maakt als de afgelopen twee jaar. En zo ja, of Leclerc dan meedoet of dat hij via de radio op de mediahype springt om zijn eigen positie te verbeteren.
Als hij gewoon sneller is dan Vettel, al is het maar een tiende, dan heeft hij dat gedoe niet. Maar hoe graag velen dat ook zouden willen, dat was hij niet.
Dit is dus gewoon onzin.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:08 schreef maniack28 het volgende:
Je mag dat alleen als je het consequent doet bij iedere rijder. Wat jij doet is in dit topic komen als Max iets fout gedaan heeft zodat je lekker kan gaan trollen.
Hetzelfde is met Weltschmerz die altijd komt afgeven op Mercedes als die wat fout hebben gedaan. Het is zo doorzichtig bedoeld om te trollen of je zit gewoon in het spectrum als je zo denkt (niks mis mee natuurlijk, maar ik kan het niet op een andere manier verklaren).
Het zou hier een stuk leuker zijn als mensen niet zo zitten te pijpzeiken over hun favoriete of meest gehate coureur en gewoon van autosport genieten (zoals het hoort).
Gaat rap iddquote:Op zondag 14 april 2019 09:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
LEC al 2,5 seconden ingelopen op Max.
met dit verschil gaat Leclerc er gewoon op het rechte stuk voorbij hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 09:02 schreef Casual-T het volgende:
Ik verwacht een leuk duel tussen Max en Leclerc zo.
Dan heb je wellicht de schijn heel erg tegenquote:Op zondag 14 april 2019 09:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon onzin.
Alleen omdat het om een Nederlander gaat mag je niets negatiefs/realistisch meer zeggen (zelfde als het gaat om een voetbalclub of wat ook). Je moet je oranje bril op hebben. Realistisch iets over Max zeggen zonder oranje bril is niet trollen.
Maar constant wordt in elk praat programma wel Vettel gebashed en wat dan ook.
En nee ik zeg niet alleen wat als Max iets fouts gedaan heeft, dat heb ik ook bij anderen gedaan.
Ah het bekende argument: je mag helemaal niks over Max zeggenquote:Op zondag 14 april 2019 09:01 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Dit is dus gewoon onzin.
Alleen omdat het om een Nederlander gaat mag je niets negatiefs/realistisch meer zeggen (zelfde als het gaat om een voetbalclub of wat ook). Je moet je oranje bril op hebben. Realistisch iets over Max zeggen zonder oranje bril is niet trollen.
Maar constant wordt in elk praat programma wel Vettel gebashed en wat dan ook.
En nee ik zeg niet alleen wat als Max iets fouts gedaan heeft, dat heb ik ook bij anderen gedaan.
Je kan uitgebreid gaan ontbijten bij je schoonouders, terugkomen, de hond uitlaten en het enige wat dan is veranderd is dat LeClerc weer op P4 ligt en Mercedes nog verder weg.quote:Op zondag 14 april 2019 09:02 schreef Gezicht het volgende:
Ben aan het twijfelen ff een ontbijtje te vlammen maar ben bang dat er net in die 3 minuten die ik dan in de keuken ben iets gebeurt
Je kan met een gerust hart een ontbijtje gaan maken.quote:Op zondag 14 april 2019 09:02 schreef Gezicht het volgende:
Ben aan het twijfelen ff een ontbijtje te vlammen maar ben bang dat er net in die 3 minuten die ik dan in de keuken ben iets gebeurt
Ik verwacht beide Ferrari'squote:Op zondag 14 april 2019 09:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Olav heeft echt geen idee waarover hij praat. Niemand gaat een twee stopper maken
Wat is plan B dan?quote:Op zondag 14 april 2019 09:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Olav heeft echt geen idee waarover hij praat. Niemand gaat een twee stopper maken
Dit. Verwacht pas vanaf lap 45 weer wat aktie.quote:Op zondag 14 april 2019 09:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan met een gerust hart een ontbijtje gaan maken.
quote:Op zondag 14 april 2019 09:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Blij dat ik Kvyat niet meer in mijn team manager heb.
Hele seizoen al niet... wellicht een ding met de Honda want vorig seizoen was dit we anders?quote:
Kvyat is er louter voor de entertainmentquote:Op zondag 14 april 2019 09:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Jaren '90 waren de hoogtij dagen. Heel de race door inhaalacties, crashes, spins en plotselinge uitvallers. Dit is echt een slap aftreksel. Één voordeel: het is een stuk veiliger nu.quote:
Ja.quote:Op zondag 14 april 2019 09:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hele seizoen al niet... wellicht een ding met de Honda want vorig seizoen was dit we anders?
Ik ook nietquote:Op zondag 14 april 2019 09:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Heb hem verruild voor Albon.quote:Op zondag 14 april 2019 09:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik ook niet
Maar of Norris nu zoveel beter is
Ze moeten daar echt wat mee, elke keer hoop je weer wat spanning te zien. En vaak is het weer die teleurstelling.quote:Op zondag 14 april 2019 09:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Jaren '90 waren de hoogtij dagen. Heel de race door inhaalacties, crashes, spins en plotselinge uitvallers. Dit is echt een slap aftreksel. Één voordeel: het is een stuk veiliger nu.
Ik heb hem geruild voor Norris en TR chassis voor Mclaren. genaaid dus.quote:Op zondag 14 april 2019 09:06 schreef bedachtzaam het volgende:
Klopt wat mooie tijd was dat!quote:Op zondag 14 april 2019 09:08 schreef Peterselieman het volgende:
Ik begrijp Haas ook niet met hun vroege stops. Enige manier voor hun om nog iets te bereiken is nog een keer stoppen, anders eindigen ze weer buiten de punten
??????quote:Op zondag 14 april 2019 09:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Niemand?quote:Op zondag 14 april 2019 09:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Oké.quote:Op zondag 14 april 2019 09:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Of ze Leclerc te lang buiten hebben gelaten en geen split strategy hadden moeten doen is een andere vraag. De positiewissel leverde gewoon niet zoveel op, dat wil niet zeggen dat je het niet moet proberen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:01 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als ze als team opereren was deze wissel niet nodig. Niemand was sneller, dus konden ze gewoon achter elkaar blijven rijden en plek 3 en 4 pakken ipv nu 3 en 5. Het was dus voorlopig een domme call, maar omdat Vettel nu 3e rijdt kan je dat natuurlijk niet zeggen vanwege je act.
Alleen al het dan zaterdag regende en zondag was mooi weer voorspeld reed er een uur lang niet één autoquote:Op zondag 14 april 2019 09:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt wat mooie tijd was dat!
Net zo als de kwalificatie. Gewoon 60 minuten de tijd om 12 ronden te rijden voor de snelste tijd.
Was er toen ook geen kwalificatie op de vrijdag en de zaterdag? Staat me iets van bij.
Uh, oké.quote:Op zondag 14 april 2019 09:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
We weten allemaal dat als het andersom was het niet zo gebeuren en als Bottas Hamilton in ronde 5 had voorgelaten was het een cadeautje dusssuuhhhh...quote:Op zondag 14 april 2019 09:11 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Of ze Leclerc te lang buiten hebben gelaten en geen split strategy hadden moeten doen is een andere vraag. De positiewissel leverde gewoon niet zoveel op, dat wil niet zeggen dat je het niet moet proberen.
Sta jij even voor lulquote:Op zondag 14 april 2019 09:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Ja zeker als je bedenkt dat Ferrari zo verschrikkelijk snel is en RedBull er aan zit te komenquote:
Max heeft geen nieuwe softs plus de soft is na een rondje of 10 langzamer dan de medium. En we moeten op dit moment nog 20 rondenquote:
Ik bedoelde de stint op mediumquote:Op zondag 14 april 2019 09:15 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Max heeft geen nieuwe softs plus de soft is na een rondje of 10 langzamer dan de medium. En we moeten op dit moment nog 20 ronden
Welnee, gaat gewoon 2e wordenquote:Op zondag 14 april 2019 09:17 schreef maniack28 het volgende:
Bottas ook lekker geslachtofferd met deze dubbele pit
Ja want dat was nog echt spannend.quote:Op zondag 14 april 2019 09:18 schreef Zorro het volgende:
Leclerc bezorgt Hamilton de overwinning. Goed zo Ferrari
Excuus jaquote:
Ja, en? Je gebruikt teamtactiek niet om te kijken wie van je coureurs de beste is, maar om meer resultaat uit de race te halen. Ik ben niet tegen teamorders, je moet er alleen niet over huichelen zoals Mercedes doet en je moet er niet moeilijk over doen zoals Ferrari vorige seizoenen deed en zoals veel kijkers nu doen.quote:Op zondag 14 april 2019 09:12 schreef maniack28 het volgende:
[..]
We weten allemaal dat als het andersom was het niet zo gebeuren en als Bottas Hamilton in ronde 5 had voorgelaten was het een cadeautje dusssuuhhhh...
OlAv hEeFt eCht GeEn iDEe WaaR hIj oVeR PrAaT. NiEmAnd gAAt eEn tWee sToppEr mAkenquote:Op zondag 14 april 2019 09:03 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoeveel ronden was deze stunt, 18 ronden?quote:
Geen pacequote:Op zondag 14 april 2019 09:19 schreef Justevo het volgende:
En Verstappen heeft al weer bijna 3 seconden verloren op Vettel.
Mercedes>Ferrari>Red Bull>restquote:Op zondag 14 april 2019 09:19 schreef Justevo het volgende:
En Verstappen heeft al weer bijna 3 seconden verloren op Vettel.
quote:Op zondag 14 april 2019 09:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Mercedes>Ferrari> ______________Red Bull> rest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |