dat is wel even andere koekquote:Op zondag 14 april 2019 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik las de eerste 3 seconden: rust zacht.
Oh wauw.
Je mag wel gebruik maken van mn dekentjes zonder dat we meteen gaan trouwen, ik heb een open relatie met al mijn fleecedekentjes.quote:
Ik met m'n biertje. Mijn bier is er altijd voor mijquote:Op zondag 14 april 2019 01:44 schreef I. het volgende:
Ik heb op dit moment een gevouwen relatie met m'n dekentje.
gevouwen?? mijn relatie is warm en comfortabel 10/10 zou niet ruilenquote:Op zondag 14 april 2019 01:44 schreef I. het volgende:
Ik heb op dit moment een gevouwen relatie met m'n dekentje.
Welke kleur veer wil je?quote:Op zondag 14 april 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Niemand die me ff een veer in mn reet steekt dat ik zelfs de nachtbagger ff reeks he
GOFFEDOMME
ik heb erkenning nodig
wist niet eens dat het reeks wasquote:Op zondag 14 april 2019 01:46 schreef Vanillekwark het volgende:
Niemand die me ff een veer in mn reet steekt dat ik zelfs de nachtbagger ff reeks he
GOFFEDOMME
ik heb erkenning nodig
BLAUWquote:
Waarom zou ik solliciteren naar de functie van ONZ-mod? Ik doe al sinds ik KLB-mod ben in ONZ wat ik maar wil, daar hoef ik geen officiele functie voor te hebbenquote:Op zondag 14 april 2019 01:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wist niet eens dat het reeks was
is dit je sollicitatie als ONZ mod?
dit is wel waar jaquote:Op zondag 14 april 2019 01:47 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
BLAUW
[..]
Waarom zou ik solliciteren naar de functie van ONZ-mod? Ik doe al sinds ik KLB-mod ben in ONZ wat ik maar wil, daar hoef ik geen officiele functie voor te hebben
Heb je een roze?quote:Op zondag 14 april 2019 01:44 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je mag wel gebruik maken van mn dekentjes zonder dat we meteen gaan trouwen, ik heb een open relatie met al mijn fleecedekentjes.
Ik heb alleen een glas water nu.quote:Op zondag 14 april 2019 01:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik met m'n biertje. Mijn bier is er altijd voor mij
Jaa, niet open, maar ligt opgevouwen op de bank.quote:Op zondag 14 april 2019 01:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
gevouwen?? mijn relatie is warm en comfortabel 10/10 zou niet ruilen
kom comfortabel op de bank danquote:Op zondag 14 april 2019 01:48 schreef I. het volgende:
[..]
Ik heb alleen een glas water nu.
[..]
Jaa, niet open, maar ligt opgevouwen op de bank.Ik zit nog op m'n stoel..
Nog nooit echt opmerkingen over gekregenquote:
Nee wel een paarsequote:
Je bent een goede vriendquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |