Geeft wel een kick he? Ik heb dat soms ook met trams enzo.quote:Op zondag 14 april 2019 01:27 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee gewone auto, maar die reed ook wel rond die snelheid daar
Zo schattigquote:
hier krijg ik klapperende eierstokken vanquote:
Neeeee niet waar.quote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zo schattig
Terwijl normaal kinderen echtzijn
Doneer dan aan 0909 Chino is skeerquote:Op zondag 14 april 2019 01:27 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zet de thermostaat in de gazastrook 's uit en ga erheen met wat fleecedekentjes, en kijk waar het schip strandt.
Heb wel hekel aan als ik beetje doortrap er zo'n blauwe kenteken scooter is voor me zodat ik met m'n smoel in die uitlaat zitquote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geeft wel een kick he? Ik heb dat soms ook met trams enzo.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
hier krijg ik klapperende eierstokken van
Mijn ballen kruipen naar binnen van dat accent welquote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ja dat is even door de zure appel heen bijtenquote:Op zondag 14 april 2019 01:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heb wel hekel aan als ik beetje doortrap er zo'n blauwe kenteken scooter is voor me zodat ik met m'n smoel in die uitlaat zit
Als ik ooit kinderen krijg zal ik er wel heel veel van houdenquote:
Wou dat ik in de buurt bij je was.quote:Op zondag 14 april 2019 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook lang een vraagstuk geweest.quote:Op zondag 14 april 2019 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet niet eens of ik kinderen wil neerzetten in deze wereld met hoe ik de toekomst zie
Ik weet niet eens of jij kinderen moet neerzetten in deze wereld met hoe ik je pohi ziequote:Op zondag 14 april 2019 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet niet eens of ik kinderen wil neerzetten in deze wereld met hoe ik de toekomst zie
en wat heeft doen besloten dat je toch wel aan kinderen deed?quote:Op zondag 14 april 2019 01:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voor mij ook lang een vraagstuk geweest.
Ja dit. En andere dingen.quote:Op zondag 14 april 2019 01:30 schreef hemarookworst het volgende:
Dat de wereld altijd wel een soort van fucked up is geweest en dat het nu echt niet zoveel anders is.quote:Op zondag 14 april 2019 01:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
en wat heeft doen besloten dat je toch wel aan kinderen deed?
ach je hebt niks te zeggen met jouw accentquote:Op zondag 14 april 2019 01:29 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mijn ballen kruipen naar binnen van dat accent wel
Had je me dan even geholpen?quote:Op zondag 14 april 2019 01:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wou dat ik in de buurt bij je was.
Dan had er over 9... he nee.quote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ach je hebt niks te zeggen met jouw accent
goeie jijbak dit
[..]
Had je me dan even geholpen?
sowwwwquote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan had er over 9... he nee.
Ik heb veel te zeggen maar niemand neemt me serieus zodra ze mn accent horenquote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef Flippiee het volgende:
ach je hebt niks te zeggen met jouw accent
Heb nooit over kinderen gedacht, wel even toen ik bij mijn ex was want hij wilde er per se een samen. Thank god dat dat niet is gebeurdquote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef I. het volgende:
Ik heb er ook lang over nagedacht, en heb constant de gedachte gehad; Jezus, wat kan de toekomst kut zijn voor mijn potentiele kinderen.
Mja, hij kan ook helemaal top zijn.
oiiquote:Op zondag 14 april 2019 01:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan had er over 9... he nee.
Dat zeg ikquote:Op zondag 14 april 2019 01:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb veel te zeggen maar niemand neemt me serieus zodra ze mn accent horen
Maar als ik wakker word naast jou dan droom ik nogquote:Op zondag 14 april 2019 01:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De meeste dromen zijn bedrog
Welk accent?quote:Op zondag 14 april 2019 01:34 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik heb veel te zeggen maar niemand neemt me serieus zodra ze mn accent horen
quote:Op zondag 14 april 2019 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben weer thuisLekker onder een dekentje op de bank.
Ligt ook wel heel erg aan de leeftijd waarop je daar opeens over moet nadenken dan ja.quote:Op zondag 14 april 2019 01:35 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Heb nooit over kinderen gedacht, wel even toen ik bij mijn ex was want hij wilde er per se een samen. Thank god dat dat niet is gebeurd
ook alquote:Op zondag 14 april 2019 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Gvd wat haat je nou op dekentjes dan.quote:Op zondag 14 april 2019 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]kudkwark ook met zijn fleece dekentje
Amaaaquote:Op zondag 14 april 2019 01:35 schreef Amarantha het volgende:
Nee dat niet maar moest lachen om je binnenkomst.quote:Op zondag 14 april 2019 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd wat haat je nou op dekentjes dan.
Het accent van iemand met een micropenisquote:
BEK HOUWEquote:Op zondag 14 april 2019 01:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]kudkwark ook met zijn fleece dekentje
haags snapt het nietquote:Op zondag 14 april 2019 01:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gvd wat haat je nou op dekentjes dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |