Mooi werk.quote:Op zondag 14 april 2019 00:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Absoluut, heeft ook wel wat
hooien op het veld dit dat
Ik vermoed iets in de erotische richting?quote:
Nee ik heb 1 biertje op man. Bedoelde die nieuwe variant van cappuccinoquote:
Zoiets is het wel aan het worden jamquote:Op zondag 14 april 2019 00:49 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ik vermoed iets in de erotische richting?
Lekkaaaahquote:Op zondag 14 april 2019 00:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zoiets is het wel aan het worden jam
Ohquote:Op zondag 14 april 2019 00:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee ik heb 1 biertje op man. Bedoelde die nieuwe variant van cappuccino
Het geeft ook wel bepaalde voldoening dat soort werkquote:Op zondag 14 april 2019 00:47 schreef I. het volgende:
[..]
Mooi werk.
Heb ook wel onkruid gestoken tussen de bieten. Stukken leuker werk wel, kon je ook gewoon lekker lopen ipv. op je knieën. Als je dan de hele ochtend lekker in de frisse ochtendlucht staat, en dan ergens rond een uur of 10 de zon opkomt en de ochtenddauw opdroogt. Boh.
Mja, dan is het al snel 13:00/14:00 's middags en staat de zon een partij te branden in je nek.
quote:Op zondag 14 april 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wat door het dolle heen vanwege ADO.
Ja, saai weekend gehad. Alleen vrijdag nog de stad in geweest.quote:
neee beetje jammer dat het ten koste van AZ moest.quote:Op zondag 14 april 2019 00:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar vond het niet leuk voor jou
Ik had al zo'n vermoeden.quote:Op zondag 14 april 2019 00:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben wat door het dolle heen vanwege ADO.
Maar je hebt de zondag nog.quote:Op zondag 14 april 2019 00:58 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja, saai weekend gehad. Alleen vrijdag nog de stad in geweest.
Haha nee maar die met Paul kreeg hij nog terug. Dat soort dingen vergeet ik niet.quote:Op zondag 14 april 2019 00:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
neee beetje jammer dat het ten koste van AZ moest.
Was beetje bang voor topic in ONZ net zoals met paultje met utrecht![]()
Da's wel waar ja.quote:Op zondag 14 april 2019 00:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het geeft ook wel bepaalde voldoening dat soort werk
quote:Op zondag 14 april 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha nee maar die met Paul kreeg hij nog terug. Dat soort dingen vergeet ik niet.
@:paul
Dat is waar, alleen ook nog geen plannen voor morgenquote:Op zondag 14 april 2019 00:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je hebt de zondag nog.
quote:Op zondag 14 april 2019 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]in dat geval zeer blij dat ik je nooit wat heb aangedaan
Oei, gelukkig is er dan FOK!quote:Op zondag 14 april 2019 01:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen ook nog geen plannen voor morgen
Ben zo gewend mijn hele weekend volgepland te hebben dat hele weekend niets doen echt voor onwennigsverschijnselen zorgt.
Preciesquote:Op zondag 14 april 2019 01:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oei, gelukkig is er dan FOK!
in dat geval zijn we morgen allemaal wat doenquote:Op zondag 14 april 2019 01:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies
Kan ik jullie lastig vallen
Je bent een leuke toevoeging hoor. Of verschijning, kan ook.quote:Op zondag 14 april 2019 01:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Precies
Kan ik jullie lastig vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |