Inderdaad, zou wel een drama zijn als ze alle drie afwezig zouden zijnquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:11 schreef Duveldrinker het volgende:
Tegen AZ geen Jorgensen en Vente. Hopen dat Robin fit blijft.
Want AZ is zo goed in vormquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Inderdaad, zou wel een drama zijn als ze alle drie afwezig zouden zijn
Dat is het hele punt niet, je hoort gewoon een spits te hebben die kan spelenquote:
Misschien moet hij eerst eens 3 wedstrijden op rij fatsoenlijk voetballen voordat hij publiekelijk zo'n grote bek tegen de trainer heeft.quote:
En natuurlijk ook mad omdat Southampton hem niet terug wil na dit seizoenquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:21 schreef Almerian het volgende:
Ik begrijp wel waar de reactie van Clasie vandaan komt, Vilhena speelt zeer slecht en Clasie wordt er af gehaald. Maar dat moet je opzij zetten voor het clubbelang en niet als een slak het veld afkomen.
Dat slaat nergens op,Clasie speelt als een slapjanus en Vilhena blijft gaan (ook al speelt hij slecht). Juist met 10 man heb je iemand nodig die de marathon in een halfuur kan rennen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:21 schreef Almerian het volgende:
Ik begrijp wel waar de reactie van Clasie vandaan komt, Vilhena speelt zeer slecht en Clasie wordt er af gehaald. Maar dat moet je opzij zetten voor het clubbelang en niet als een slak het veld afkomen.
Dat Vilhena goed kan rennen staat buiten kijf.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:22 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op,Clasie speelt als een slapjanus en Vilhena blijft gaan (ook al speelt hij slecht). Juist met 10 man heb je iemand nodig die de marathon in een halfuur kan rennen.
Nou dan, zeer logische wissel toch. Clasie met z'n obligate passjes op het middenveld kunnen we missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:24 schreef Almerian het volgende:
[..]
Dat Vilhena goed kan rennen staat buiten kijf.
Ik bekeek het vanuit het standpunt van Clasie.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nou dan, zeer logische wissel toch. Clasie met z'n obligate passjes op het middenveld kunnen we missen als kiespijn.
Ok, dan snap ik je.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:27 schreef Almerian het volgende:
[..]
Ik bekeek het vanuit het standpunt van Clasie.
Zit totaal geen voetbal in.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:02 schreef Haringkop het volgende:
Dat middenveld bij ons. Toornstra raakt geen kut, Vilhena werkt dan wel lekker hard maar zo’n laatste actie is toch gewoon triest. 3 tegen 1 en dan nog weet hij hem niet bij een medespeler te brengen.
Dit. Dat klappen en zijn naam zingen na zo’n ontzettend domme actie. Niet dat je hem per sé uit hoeft te fluiten, maar dit was echt kansloos. Deed me denken aan het harde applaus na de 1-1 tegen Trencinquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:00 schreef Haringkop het volgende:
Gelukkig hebben we Berghuis, ook zo’n ego maar tenminste eentje die wel presteert. Jammer voor hem scandeert het gros van het publiek liever de naam van Jorgensen.
En als Berghuis dan de ploeg op sleeptouw neemt en vervolgens de 2-1 er feilloos inschiet, wordt hij nauwelijks toegezongen. Omgekeerde wereld.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit. Dat klappen en zijn naam zingen na zo’n ontzettend domme actie. Niet dat je hem per sé uit hoeft te fluiten, maar dit was echt kansloos. Deed me denken aan het harde applaus na de 1-1 tegen Trencin
Is best een vervelend ventje, maar wel zelfkritisch en kan gewoon goed voetballen. Hoop dat hij blijft.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:09 schreef Haringkop het volgende:
[..]
En als Berghuis dan de ploeg op sleeptouw neemt en vervolgens de 2-1 er feilloos inschiet, wordt hij nauwelijks toegezongen. Omgekeerde wereld.
Duitse middenmoter. Kan hij lekker rennen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:26 schreef satecl het volgende:
Ben ondertussen steeds meer benieuwd naar welke topclub Vilhena heen gaat.
quote:Zaterdagavond vond de wedstrijd tussen Feyenoord en Heracles Almelo plaats. De politie heeft vanavond acht aanhouding verricht bij De Kuip, zo meldt Tubantia. In een auto vond de politie een automatisch vuurwapen.
De politie kreeg een tip dat er een groep mannen met bivakmutsen bij het stadion liepen. Agenten troffen een mes en een nep-vuurwapen aan. Ook is er vuurwerk gevonden. De groep mannen die werden aangehouden zeiden dat ze de spullen bij hadden voor een rap die ze wilden opnemen bij het voetbalstadion.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |