Eerste letter alfabetquote:Op zondag 14 april 2019 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar wordt naar gekeken met een gelijk doelsaldo? Doelpunten voor, onderling resultaat, fairplay?
Doelpunten voor, onderling resultaat, beslissingswedstrijd.quote:Op zondag 14 april 2019 10:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar wordt naar gekeken met een gelijk doelsaldo? Doelpunten voor, onderling resultaat, fairplay?
Als je in vorm bent en tegenstander stort in, dan kan dat best.quote:Op zondag 14 april 2019 09:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
7-0 & 6-0 zijn toch geen rare uitslagen? Ik vind dat vrij haalbaar, uiteraard kan Ajax dan weer uitlopen als ze flink bij Groningen winnen, maar dat lijkt me dus een stuk moeilijker dan thuis tegen De Graafschap of ADO.
Ik denk niet dat het vandaag 6-0 of 7-0 gaat wordenquote:Op zondag 14 april 2019 09:17 schreef Dejannn het volgende:
[..]
7-0 & 6-0 zijn toch geen rare uitslagen? Ik vind dat vrij haalbaar, uiteraard kan Ajax dan weer uitlopen als ze flink bij Groningen winnen, maar dat lijkt me dus een stuk moeilijker dan thuis tegen De Graafschap of ADO.
[..]
Dit meen je niet serieus
Arrogantie? Hoe?!quote:Op zondag 14 april 2019 12:45 schreef falling_away het volgende:
Sowieso heeft PSV het stokje overgenomen van Ajax wat betreft arrogantie en 'lucky' uitslagen / arbitrale beslissingen.
Ditquote:Op zondag 14 april 2019 12:44 schreef Geo4kant het volgende:
3 "finales" zo slap en futloos spelen/beginnen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |