Dit. Maar ook ik zie dit niet meer gebeuren. Ajax zit een een geweldige flow.quote:Op woensdag 17 april 2019 12:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als PSV Ajax nog in punten voorbij zou gaan is het gewoon een verdiend kampioenschap. Ik zie het alleen niet gebeuren
En PSV gaat met de week beroerder spelen.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dit. Maar ook ik zie dit niet meer gebeuren. Ajax zit een een geweldige flow.
Precies. Een misstap van Ajax gaat niet gebeuren. Dat middenveld draait als een tierelier. Een geoliede machine. Terwijl er bij PSV zand in de motor zit. Ik denk dat het kampioenschap al voor de laatste wedstrijd beslist is.quote:Op woensdag 17 april 2019 15:57 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dit. Maar ook ik zie dit niet meer gebeuren. Ajax zit een een geweldige flow.
Ah, dus daarom wil je dat er niets verplaatst wordt.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan nog prima jongens. Nog vier finales alles geven. Ajax krijgt nu een superdruk programma. Tenzij de KNVB alles om gaat gooien om Ajax te pleasen. Daar lijkt het momenteel wel op. KNVB wil dat Ajax de titel pakt zover is duidelijk. Ik zou zeggen gewoon doorspelen zoals het schema nu is.
Jou ontgaat niksquote:Op woensdag 17 april 2019 19:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dus daarom wil je dat er niets verplaatst wordt.
Niks arm Willem II en arm De Graafschap, nee hup PSV.
Walgelijk
Dit is precies waarom ik nou ook niet overloop van vertrouwen voor volgend jaar, begin me extreem te ergeren aan vBommel.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heel staccato vasthouden aan zijn visie en - hoewel hij zelf aangeeft van wel - 0 nuances in tactisch opzicht schept, waardoor het allemaal saai en voorspelbaar is geworden.
Tsja die hebben we nu 1 jaar echt aan het werk gezien, Hendrix al 5 (want daar wil je naar toe natuurlijkquote:
Fantastische prestatie. Geslaagd seizoen.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uiteindelijk ben je uitgeschakeld door 2 halve finalisten en eventueel finalisten.
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Uiteindelijk ben je uitgeschakeld door 2 halve finalisten en eventueel finalisten.
En alle Ajacieden maar roepen dat het wel mee viel qua zware loting. Terwijl we het tegen Barcelona en Tottenham uit en thuis prima deden. Met de tegenstanders van Ajax in de groepsfase hadden we sowieso ook overwinterd. Madrid en Juve niet want na de winter kunnen we niet eens van Emmen winnen. Maarja. We kopen er weinig voor. Als als.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dat iemand jong is wil niet automatisch zeggen dat hij ook beter wordt he.quote:Op woensdag 17 april 2019 20:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Tsja die hebben we nu 1 jaar echt aan het werk gezien, Hendrix al 5 (want daar wil je naar toe natuurlijk)
Die gaat echt nog wel wat beter worden.
Sarcastisch = mad?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ga je nu beweren dat het niet sarcastisch is?
Dat "alles geven" lijkt een beetje een probleem... Die gasten geloven er zelf niet meer in.quote:Op woensdag 17 april 2019 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Het kan nog prima jongens. Nog vier finales alles geven. Ajax krijgt nu een superdruk programma. Tenzij de KNVB alles om gaat gooien om Ajax te pleasen. Daar lijkt het momenteel wel op. KNVB wil dat Ajax de titel pakt zover is duidelijk. Ik zou zeggen gewoon doorspelen zoals het schema nu is.
Wanneer blijf je nou echt weg?quote:Op woensdag 17 april 2019 19:40 schreef Scarface88 het volgende:
Jullie hebben toch mooi zes wedstrijden tegen alle halve finalisten gespeeld.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |