En niet vergeten de, voor hun dan, razendsnel gespeelde what she said en londonquote:Op zaterdag 20 november 2004 01:05 schreef nozem het volgende:
[..]
Heerlijke cd, ik hou er van om Morrissey te horen grommen bij "Bigmouth". Tevens is de uitvoering van "I know It's over" van een ontzettend hoog kippevelniveau.
Op de originele demo van dat concert staan ook nog nummers als: Meat Is Murder, How Soon Is Now, I want the one i can't have en There is a Light That Never goes Out..quote:Op zaterdag 20 november 2004 01:09 schreef devlinmr het volgende:
[..]
En niet vergeten de, voor hun dan, razendsnel gespeelde what she said en london
En de humor bij rusholme ruffians waar ze beginnen met een of ander Elvis Presley nummer
Haha, ja je hebt gelijk. Echt een verschrikkelijke tros-zomerspecial intro. Maar verder zijn de overgangen in het nummer prima.quote:Op zaterdag 20 november 2004 00:55 schreef nozem het volgende:
[..]
Ik moet altijd onbewust een beetje denken aan het intro van een Fransje Bauer nummer. Frans en Marianne aan de Costa del Sol. En ach, ik mag dat zeggen, The Smiths zijn niet heilig, ik verafgood Moz niet.
Maar verder is het inderdaad een prima nummer.
Hoe je er aan komt zal me verder een worst wezen, maar ik ben benieuwd naar die bootlegs. Welke concerten zijn het?quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:27 schreef devlinmr het volgende:
Ha, over een uurtje heb ik alle albums + 2 bootlegs van live concerten van de smiths.
1 in LAquote:Op vrijdag 26 november 2004 20:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Hoe je er aan komt zal me verder een worst wezen, maar ik ben benieuwd naar die bootlegs. Welke concerten zijn het?
Jammer. Dan heb je in ieder geval het briljante album 'Vauxhall and I' gemist......quote:Op zondag 20 februari 2005 12:59 schreef Een_dode_Rhijnvis het volgende:
Morrissey heb ik tot en met Our Frank (1991) gevolgd, daarna afgehaakt.
Ik vind The Smiths niet echt een albumband, ik luister het liefst gewoon een 'best of', al dan niet zelf gemaakt. Want ze hebben genoeg mooie nummers maar ook een flink aantal matige songs. En die vier jaar dat ze bestaan hebben is natuurlijk te weinig om enige ontwikkeling te ontdekken.quote:Op donderdag 30 juni 2005 01:20 schreef Beathoven het volgende:
Van de 8 Smiths albums die ik gehoord heb vind ik eigenlijk alleen 'The Queen is dead' er tussen uitspringen, de rest is naar mijn idee wat teveel van hetzelfde. Niet dat de rest slechte muziek is, maar geen album kan imho tippen aan de variatie die ze op The Queen is Dead laten horen. Lekker uptempo, goede melodielijnen en de volgorde van de tracks op de plaat is gewoon perfect.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |