Je moet je niet zo veel in laten fluisterenquote:Op zaterdag 14 januari 2006 20:19 schreef kamagurka het volgende:
[..]
En dientegevolge stukken beter dan grijze dinossauriërs zed verleppelin.. wat mensen dáár nou aanvinden
zit toevallig what difference does it make te luisteren![]()
Hebben jullie die discussie niet ook in het Beste Band Allertijden (=AKA Blofquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef brox het volgende:
[..]
Je moet je niet zo veel in laten fluisteren. Je praat namelijk precies hetzelfde als iedere andere tegenstander van grote bands, dan valt t op dat t commentaar identiek is
quote:
het niveau van de discussie wordt ook met de post hoger (tegenstander van grote bands...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:01 schreef brox het volgende:
[..]
Je moet je niet zo veel in laten fluisteren. Je praat namelijk precies hetzelfde als iedere andere tegenstander van grote bands, dan valt t op dat t commentaar identiek is
Och. In het jaar dat jij werd geboren brachten The Smiths hun onovertroffen meesterwerk uit, namelijk 'The Queen is Dead'. We kunnen dus wel stellen dat 1986 een goed jaar was.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Guilin het volgende:
Even mijn toevoeging:
Ik kom uit '86, dus ik heb dat allemaal niet meegemaakt en ik ken ook maar weinig van The Smiths, maaaaaaarrrrr...
How Soon Is Now is een geweldig nummer.
Met die nummer 1 ben ik het volledig eens!quote:Op zaterdag 14 januari 2006 19:40 schreef Brahimov het volgende:
Album Top 5:
1. Hatful of Hollow
2. The Queen is Dead
3. The world won't listen
4. The Smiths
5. Meat is murder
Ik hoop niet dat ik vloek als ik hier meld dat ik de TATU versie kwalitatief beter vind. How soon is Now vind ik in de Smiths uitvoering echt ubersaai. Niet dat ik de TATU versie draai, maar ik hoorde 'm vaak voorbij komen en ik vind dat er muzikaal gezien toch wel wat meer uitgehaald wordt qua productie. Doet het origineel zeker eer aan..quote:Op zaterdag 14 januari 2006 23:18 schreef Guilin het volgende:
Even mijn toevoeging:
Ik kom uit '86, dus ik heb dat allemaal niet meegemaakt en ik ken ook maar weinig van The Smiths, maaaaaaarrrrr...
How Soon Is Now is een geweldig nummer.
Tijd voor een nieuwe muziekmod.quote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik vloek als ik hier meld dat ik de TATU versie kwalitatief beter vind. How soon is Now vind ik in de Smiths uitvoering echt ubersaai. Niet dat ik de TATU versie draai, maar ik hoorde 'm vaak voorbij komen en ik vind dat er muzikaal gezien toch wel wat meer uitgehaald wordt qua productie. Doet het origineel zeker eer aan..
Maar ja.. imho he
Zo schiet het aardig op ja.quote:Op zondag 15 januari 2006 02:05 schreef Beathoven het volgende:
Nog 10 posts en dan is dit topic btw ook al weer aan een vervolg toe
Produktietechnisch zijn we ook een stukje verder, inmiddels. Ik denk niet dat die Russische truusjes daar ook maar iets mee te maken hebben. Trevor Horn zat aan de knoppen, toch?quote:Op zondag 15 januari 2006 01:54 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik vloek als ik hier meld dat ik de TATU versie kwalitatief beter vind. How soon is Now vind ik in de Smiths uitvoering echt ubersaai. Niet dat ik de TATU versie draai, maar ik hoorde 'm vaak voorbij komen en ik vind dat er muzikaal gezien toch wel wat meer uitgehaald wordt qua productie. Doet het origineel zeker eer aan..
Maar ja.. imho he
Soundtracks? Dat weet ik niet. Zal ik eens opzoeken. Wel zijn Smiths nummers in films en tv-series gebruikt, met name Please Please Please Let Me Get What I Want (Pretty In Pink en (instrumentaal) Ferris Bueller's Day Off) en How Soon Is Now (Charmed, maar dan niet in een Smiths'- versie)quote:Op zondag 15 januari 2006 10:34 schreef Jonathon het volgende:
Ik vind ze best wel aardig.. ze hebben ook diversen soundtracks gemaakt volgens mij..
Bijna volgens mijquote:Op zondag 15 januari 2006 11:41 schreef Brahimov het volgende:
istie nou nog niet vol???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |