Las ook dat je een gevulde stoma op het gezicht zou legen, ziek hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Een slapende vrouw waar je stapelgek en andersom op bent in de bek spuiten heeft ook wel wat nog steeds.
Lekker hoor. Heb je gewoon drie keer pasta gekookt deze weekquote:
Lees eens goed, dat was Samzz die dat wel zou begrijpen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Las ook dat je een gevulde stoma op het gezicht zou legen, ziek hoor.
Haha nee niet gekooktquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lekker hoor. Heb je gewoon drie keer pasta gekookt deze week
Ik ook, alvast een kamer boekenquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Balen, zou er in Nederland wel heen willen straks.
Haha wat een raar mensquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lees eens goed, dat was Samzz die dat wel zou begrijpen.
Oh wat danquote:
quote:
Wordt het niet eens tijd dat jij een keer iemand zoekt om je te ontmaagdenquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:29 schreef UitStraling het volgende:
Een slapende vrouw waar je stapelgek en andersom op bent in de bek spuiten heeft ook wel wat nog steeds.
Mooi daar, paar jaar in Guillin gezeten als reisleider, dat is wel in het noorden ervan zie ik, mooi en relaxed gebied wel en ook al was Guillin toeristisch toch een klein deel van mijn hart verloren daar.quote:
Zou best maagd willen zijn, lekker man die eerste keerquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:36 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd dat jij een keer iemand zoekt om je te ontmaagden
quote:
Lekker, goed bezigquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik kip had uitgehaald dus heb geen pizza besteld en sta nu gewoon weer te koken
Ik ben er nog nooit geweestquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi daar, paar jaar in Guillin gezeten als reisleider, dat is wel in het noorden ervan zie ik, mooi en relaxed gebied wel en ook al was Guillin toeristisch toch een klein deel van mijn hart verloren daar.
Altijd erg boeiend en interessant dit soort conversaties tussen een stelletje.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat ik kip had uitgehaald dus heb geen pizza besteld en sta nu gewoon weer te koken
Dagquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:40 schreef Zosk het volgende:
Ik moet er vandoor jongens, een fijne avond hoor haha
Ik ben niet goed genoeg voor haarquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd erg boeiend en interessant dit soort conversaties tussen een stelletje.
Doegg kusquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:40 schreef Zosk het volgende:
Ik moet er vandoor jongens, een fijne avond hoor haha
Echt hè, mijn woonboot is bijna klaar. Alleen nog een hek om tegen te leunen en dan gooi ik hem voor anker bij het strandjequote:Op zaterdag 13 april 2019 19:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd erg boeiend en interessant dit soort conversaties tussen een stelletje.
Ik was brak gekquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook echt pas om half 8 beginnen aan eten koken
Ik heb mijn ipoemea's verpot vandaag en ik hou van gebraden kip met een pittig tintje.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Echt hè, mijn woonboot is bijna klaar. Alleen nog een hek om tegen te leunen en dan gooi ik hem voor anker bij het strandje
Hoe groot is je tuinquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn ipoemea's verpot vandaag en ik hou van gebraden kip met een pittig tintje.
ik ben ook pas net begonnenquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:41 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ook echt pas om half 8 beginnen aan eten koken
Netjesquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb mijn ipoemea's verpot vandaag en ik hou van gebraden kip met een pittig tintje.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb een balkon van 1 bij 3 meter.
Wat kook jequote:
Ik heb daar een zwak voor, duurt bij mij maar een maand of zo in het voorjaar maar dan moet ik plantjes en zaadjes hebben, voorjaarquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik ook
Ga volgende week mn bakken vullen met aardbeienplantjes en munt
Hou niet van bontquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:39 schreef Myrr het volgende:
[..]
Heb je geen bontjas bij je bril gekocht?
Nee mag gewoonquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:44 schreef Trollscience het volgende:
is het modbash als ik zeg dat dit goede tt is
Inderdaadquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:27 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb rozevla een keer boos gemaakt lol kijk hoe gefrustreerd hij is
Niet zo zeiken joh.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:41 schreef Le_Professeur het volgende:
Gotvertyfus welke idioot geeft er nou een tuinfeestje bij deze temperaturen, flikker eens op mongool met je tyfus foute teringmuziek @#}*$@
Joooost is anders geaaard joooo alalalalaaa laaa lalalalalaaaaa laaa laaa la la la laaa laa laaaquote:
quote:Op zondag 14 april 2019 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joooost is anders geaaard joooo alalalalaaa laaa lalalalalaaaaa laaa laaa la la la laaa laa laaa
[ afbeelding ]
Wow.quote:Op zondag 14 april 2019 00:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Joooost is anders geaaard joooo alalalalaaa laaa lalalalalaaaaa laaa laaa la la la laaa laa laaa
[ afbeelding ]
Ben nog steeds niet wezen slapen.. wakker sinds vrijdag 0600quote:Op zondag 14 april 2019 07:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
@:driepink nou zo maar even uit bed om autootjes te kijken wat jij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |