abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_187676290
Play-off achtste finale
4. Spider-Man: Into the Spider-Verse - Ready Player One

Iedereen mag bij dit duel stemmen op de film van zijn/haar voorkeur, maar niet als je al eerder deze ronde op het betreffende duel hebt gestemd. Het maakt daarbij niet uit of je beide films hebt gezien. Stemmen kan tot dinsdag 2 juli, 23.59 uur.
pi_187676441
Ready Player One
pi_187677031
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 10:26 schreef Rucebo het volgende:

Het maakt daarbij niet uit of je beide films hebt gezien.
dit is wel krom of nie?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_187677044
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:22 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit is wel krom of nie?
Hoezo? Iedereen die beide films heeft gezien heeft al kunnen stemmen. Daar is een gelijkspel uitgekomen. Daarom mag je nu ook stemmen als je maar een van beide films hebt gezien.
pi_187677077
Ready Player One
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_187677127
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:23 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Hoezo? Iedereen die beide films heeft gezien heeft al kunnen stemmen.
dit is een aanname. het zou kunnen dat iemand een tijdje niet online is geweest om wat voor reden dan ook en daarom niet heeft kunnen stemmen.

en wat is de logica achter het stemmen op een battle als je niet beide films hebt gezien?

ik begrijp dat jij spiderman niet hebt gezien aangezien je niet hebt gestemd de vorige keer, maar dan ga je toch stemmen op ready player one? dat gaat volledig tegen de geest van een battle waar de beste film zou moeten winnen. voor hetzelfde geldt dat je spiderman feel toffer zou vinden als je hem zou checken.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_187677180
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

dit is een aanname. het zou kunnen dat iemand een tijdje niet online is geweest om wat voor reden dan ook en daarom niet heeft kunnen stemmen.

en wat is de logica achter het stemmen op een battle als je niet beide films hebt gezien?

ik begrijp dat jij spiderman niet hebt gezien aangezien je niet hebt gestemd de vorige keer, maar dan ga je toch stemmen op ready player one? dat gaat volledig tegen de geest van een battle waar de beste film zou moeten winnen. voor hetzelfde geldt dat je spiderman feel toffer zou vinden als je hem zou checken.
Iedereen heeft twee weken de tijd gehad, dat is een ruime termijn. Het is ook wel fijn om er wat vaart in te houden, anders moet er net zolang gewacht worden totdat iemand die beide films heeft gezien (en nog niet heeft gestemd) besluit alsnog te stemmen. Of heb je een betere oplossing?
pi_187677251
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:34 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Iedereen heeft twee weken de tijd gehad, dat is een ruime termijn. Het is ook wel fijn om er wat vaart in te houden, anders moet er net zolang gewacht worden totdat iemand die beide films heeft gezien (en nog niet heeft gestemd) besluit alsnog te stemmen. Of heb je een betere oplossing?
dat er vaart in moet zitten begrijp ik wel, maarja dat maakt het niet minder krom.

de film met de hoogste cijfer op imdb/rottentomatoes/metacritic of het gemiddelde van deze drie cijfers om het uiteindelijke verschil te maken idk?
-Rabia Al-Basri
pi_187677400
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:40 schreef Slayage het volgende:

[..]

dat er vaart in moet zitten begrijp ik wel, maarja dat maakt het niet minder krom.

de film met de hoogste cijfer op imdb/rottentomatoes/metacritic of het gemiddelde van deze drie cijfers om het uiteindelijke verschil te maken idk?
Het gaat wel om de keuze van de gebruikers van dit forum en niet om de voorkeur van de gebruikers van andere websites. Ik heb er wel (ook) naar gekeken als de play-off ook geen winnaar opleverde. Hoe dan ook, het wordt bij mijn weten al jaren zo gedaan en er valt best iets op aan te merken, maar een beduidend beter systeem heb ik nog niet voorbij zien komen.
pi_187677583
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 11:49 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Het gaat wel om de keuze van de gebruikers van dit forum en niet om de voorkeur van de gebruikers van andere websites. Ik heb er wel (ook) naar gekeken als de play-off ook geen winnaar opleverde. Hoe dan ook, het wordt bij mijn weten al jaren zo gedaan en er valt best iets op aan te merken, maar een beduidend beter systeem heb ik nog niet voorbij zien komen.
laat mij niet de party pooper uithangen hoor. zeker als dit al jaren zo is, maar het is wel krom, bij sites als rottentomoes hebben mensen iig de film gezien, zoals ik zei jij hebt spiderman niet gezien, maar je geeft aan dat deze film niet de beste film van 2018 zou mogen worden bij deze battle. ready player one is ook een erg toffe film, maar het is echt niet van het niveau van spiderman, die ik als ik em zou moeten vergelijken met andere recente superheldenfilms, 1 van de sterkste ooit! zelfs als je niks hebt met superhelden films zou je om de artwork deze film moeten checken. het is wat dat betreft echt een meesterwerk.

wat je ook zou kunnen doen is voor dinsdag nog spiderman checken en als je die toch beter vindt, je stem aanpassen :Y)
-Rabia Al-Basri
pi_187677701
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:01 schreef Slayage het volgende:

[..]

laat mij niet de party pooper uithangen hoor. zeker als dit al jaren zo is, maar het is wel krom, bij sites als rottentomoes hebben mensen iig de film gezien, zoals ik zei jij hebt spiderman niet gezien, maar je geeft aan dat deze film niet de beste film van 2018 zou mogen worden bij deze battle. ready player one is ook een erg toffe film, maar het is echt niet van het niveau van spiderman, die ik als ik em zou moeten vergelijken met andere recente superheldenfilms, 1 van de sterkste ooit! zelfs als je niks hebt met superhelden films zou je om de artwork deze film moeten checken. het is wat dat betreft echt een meesterwerk.

wat je ook zou kunnen doen is voor dinsdag nog spiderman checken en als je die toch beter vindt, je stem aanpassen :Y)
Er zijn in ieder geval al vier users die Ready Player One beter vinden, dus zo krom is het allemaal niet. Maar ik geloof dat we in herhaling vallen.
pi_187677753
quote:
0s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:12 schreef Rucebo het volgende:

[..]

Er zijn in ieder geval al vier users die Ready Player One beter vinden, dus zo krom is het allemaal niet. Maar ik geloof dat we in herhaling vallen.
ik probeer met wat alternatieven te komen, maar jij probeert dat wat krom is recht te praten. je weet zelf dat het krom is, maar bent niet in staat om het toe te geven. ik bedoel waarom is de eis dat je beide films gezien moet hebben om te mogen stemmen? omdat je geen mening KAN hebben welke beter is wanneer je beide films niet gezien hebt DUH! w/
-Rabia Al-Basri
pi_187677950
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik probeer met wat alternatieven te komen, maar jij probeert dat wat krom is recht te praten. je weet zelf dat het krom is, maar bent niet in staat om het toe te geven. ik bedoel waarom is de eis dat je beide films gezien moet hebben om te mogen stemmen? omdat je geen mening KAN hebben welke beter is wanneer je beide films niet gezien hebt DUH! w/
Ik heb hierboven al aangegeven dat er best iets op valt aan te merken, dus ik probeer niets recht te praten. Het hanteren van een beoordeling van een andere site vind ik geen verbetering. Overigens hebben de users van die andere sites ook niet per se beide films gezien. Iedere user hier die beide films heeft gezien krijgt ruimschoots de kans om te stemmen, daarna mag enkel bij een gelijkspel iedereen stemmen.
pi_187735324
Uitslag play-off achtste finale
4. Spider-Man: Into the Spider-Verse - Ready Player One 0-2
pi_187735378
Kwartfinale
1. The Shape of Water - L'insulte
2. Ready Player One - Mission: Impossible - Fallout
3. Oiktos - Avengers: Infinity War
4. The Favourite - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri

Graag je keuze dikgedrukt maken en alleen stemmen als je beide films hebt gezien!
Deadline: 13 juli 2019, om 23:59 uur.
pi_187735427
Kwartfinale
pi_187735528
Kwartfinale

Moderator woensdag 3 juli 2019 @ 19:43:51 #118
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_187736021
Kwartfinale
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_187737942
Kwartfinale
pi_187740513
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 19:08 schreef Rucebo het volgende:
Kwartfinale

-Rabia Al-Basri
pi_187744863
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2019 19:08 schreef Rucebo het volgende:
Kwartfinale

Graag je keuze dikgedrukt maken en alleen stemmen als je beide films hebt gezien!
Deadline: 13 juli 2019, om 23:59 uur.

Death Makes Angels of us all
And gives us wings where we had shoulders
Smooth as raven' s claws...
pi_187752575
Kwartfinale
pi_187761031
pi_187876408
Hoewel drie van de vier duels beslist lijken te zijn, zijn extra stemmen zeker welkom ;).
pi_187891431
Kwartfinale
pi_187912504
Uitslag kwartfinale
1. The Shape of Water - L'insulte 3-0
2. Ready Player One - Mission: Impossible - Fallout 4-5
3. Oiktos - Avengers: Infinity War 1-4
4. The Favourite - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 0-7
pi_187912562
Halve finale
1. The Shape of Water - Avengers: Infinity War
2. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri - Mission: Impossible - Fallout

Deadline: 27 juli 2019, om 23:59 uur.
  zondag 14 juli 2019 @ 12:16:29 #128
313219 vinnypassy
Everything is in our mind.
pi_187913536
quote:
10s.gif Op zondag 30 juni 2019 12:16 schreef Slayage het volgende:

[..]

Zie het eens zo: dit soort toernooien is afhankelijk van het aantal mensen dat erop afkomt. Dus in voor een deel is het een populariteitswedstrijd. Als in eerste instantie de kwaliteit niet de doorslag geeft (alleen stemmen als je beide films hebt gezien), dan kun je op een forum prima kiezen voor populariteit (stemmen als je minimaal 1 film hebt gezien). Uiteindelijk is het leuker wanneer meer mensen stemmen, dan wanneer alleen degene kan stemmen die als enige die ene film heeft gezien.
  zondag 14 juli 2019 @ 12:16:48 #129
313219 vinnypassy
pi_187913541
pi_187915235
Halve finale
pi_187915545
Halve finale
  Moderator zondag 14 juli 2019 @ 14:20:50 #132
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_187915559
Halve finale
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_187919324
Halve finale

[ Bericht 54% gewijzigd door Slayage op 15-07-2019 12:26:16 ]
-Rabia Al-Basri
pi_187931975
pi_187933195

Mission Impossible niet gezien.
pi_188000465
pi_188002048
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  dinsdag 23 juli 2019 @ 17:39:52 #138
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_188076999
pi_188104243
Halve finale

Deze mission impossible is de beste actiefilm die ik ooit gezien heb :D
pi_188107725
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juli 2019 23:44 schreef Max23 het volgende:

Deze mission impossible is de beste actiefilm die ik ooit gezien heb :D
maakt het niet een betere film dan three billboards :P maar wat een bazen actiefilm idd, bij zoveel scenes zo ontzettend veel aandacht geven kom je niet vaak tegen.
-Rabia Al-Basri
  Public Relations / Redactie Film donderdag 25 juli 2019 @ 15:32:01 #141
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_188114263
pi_188166962
Uitslag halve finale
1. The Shape of Water - Avengers: Infinity War 5-6
2. Three Billboards Outside Ebbing, Missouri - Mission: Impossible - Fallout 8-2
pi_188167474
Finale

Avengers: Infinity War
weg naar de finale:
Avengers: Infinity War - Under the Silver Lake 4-0
Call Me by Your Name - Avengers: Infinity War 2-3
Hostiles - Avengers: Infinity War 3-4
Avengers: Infinity War - Zimna Wojna 5-0
Oiktos - Avengers: Infinity War 1-4
The Shape of Water - Avengers: Infinity War 5-6

Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
weg naar de finale:
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri - Deadpool 2 7-1
Darkest Hour - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 0-7
Sicario: Day of the Soldado - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 0-5
Roma - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 1-6
The Favourite - Three Billboards Outside Ebbing, Missouri 0-7
Three Billboards Outside Ebbing, Missouri - Mission: Impossible – Fallout 8-2

Graag alleen stemmen als je beide films hebt gezien!
Deadline: 10 augustus 2019, om 23:59 uur
pi_188167627
-Rabia Al-Basri
  Moderator zondag 28 juli 2019 @ 10:31:53 #145
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_188167722
pi_188168346
pi_188168558
pi_188169187
pi_188170178
  zondag 28 juli 2019 @ 20:31:08 #150
313219 vinnypassy
pi_188177789