abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 13 april 2019 @ 14:47:09 #1
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186191933
Omdat er blijkbaar behoefte aan is en het voor fokkers lastig is om een date te scoren en het daarover te hebben :P een topic over datingsites/apps.

Welke levert de leukste matches op, bij welke niet, waar let je op bij het maken van een profiel of yolo je maar wat aan?

En om het maar gelijk helder te hebben:

Wat willen we niet in dit topic:
✖ Offtopic (shock, horror! :o )
✖ Slowchat (kan hier en hier)
✖ Flamen
✖ Eisenlijstjes
✖ Het topic claimen
✖ Screenshots plaatsen van datingprofielen
✖ Algemene vragen over mannen en vrouwen

Voor daadwerkelijke/concrete dates: R&P / Het Datingtopic #191: met een nieuwe OP
Concrete dates dus niet in dit topic bespreken, hou het bij datingsites/apps.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186193491
Niemand heeft nog gepost, hehe.

Ik begin wel. Tinder, Bumble en die andere ongein heb ik allemaal een hele poos terug van mijn mobiel gemikt. Ik ben er gewoonweg niet de persoon voor. Zoek niets snels, terwijl een groot deel van de profielen daar wel naar neigt.

Betaalde diensten als Lexa enz nooit geprobeerd. Hoor daar ook niet veel soeps over. Zelfde hoor ik over Paiq. Je voert hele gesprekken met iemand en als de foto opeens zichtbaar is, niks, einde.
pi_186204642
Ik krijg altijd het idee dat wanneer mensen zeggen 'ik zoek niet iets snels'. Dat de echte reden is, dat de apps gewoon niet werken voor hen. Maar dus echt niet werken, 0 matches geen replies terug. 0. Maar als je eens probeert met plaatjes van een model. Gewoon om te testen..
pi_186204751
Ok door mijn laatste post in het vorige topic heb ik denk ik een 'probleem' ontdekt in mijn online dating-game

Ik val niet op de doorsnee Fred of de mooiboy. Ik heb liever iemand die er een beetje anders uit ziet. Iets van een 'randje' er aan.

Alleen ben ik zelf juist heel girly :') misschien zelfs wel gewoontjes. Het enige wat niet gewoontjes aan mij is, is het heel vrouwelijke/meisjesachtige maar ik heb het idee dat dat juist eerder word gezien als een soort meisjes variant op mooiboy?
Ik heb expres geen full body foto omdat ik denk dat dat de verkeerde types trekt maar nu denk ik eigenlijk dat ik de juiste types actief afstoot

Maar ik ga echt niet mijn look veranderen en mijn blonde haar donker verven of zo :')
Ik vind mijn look leuk
pi_186204918
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 08:59 schreef Allures het volgende:
Ok door mijn laatste post in het vorige topic heb ik denk ik een 'probleem' ontdekt in mijn online dating-game

Ik val niet op de doorsnee Fred of de mooiboy. Ik heb liever iemand die er een beetje anders uit ziet. Iets van een 'randje' er aan.

Alleen ben ik zelf juist heel girly :') misschien zelfs wel gewoontjes. Het enige wat niet gewoontjes aan mij is, is het heel vrouwelijke/meisjesachtige maar ik heb het idee dat dat juist eerder word gezien als een soort meisjes variant op mooiboy?
Ik heb expres geen full body foto omdat ik denk dat dat de verkeerde types trekt maar nu denk ik eigenlijk dat ik de juiste types actief afstoot

Maar ik ga echt niet mijn look veranderen en mijn blonde haar donker verven of zo :')
Ik vind mijn look leuk
Je hebt blond haar en je bent super girly of bent meisje-meisje. Errr.. vertrouw me nou maar dat moet geen probleem zijn.

En wat bedoel je met man met een randje. Een Antilliaan met tattouages in zijn nek doorlopend over zijn bovenlichaam tot over zijn vingers of Satudara-Biker?
pi_186205046
Nee ik bedoel meer de alternatieve of hipster festival ganger
Of eigenlijk ook zelfs wel de 'ik doe gewoon mijn eigen ding, hoe bedoel je stijl?' 'Nerd'. Dus die ouderwetse nerd. Niet die nieuwe hippe. Zo een die zo out of tune is dat ie niet eens weet dat er voortaan een hippe nerd is
(Ik heb een ex die echt nog afritsbroeken droeg en alleen een nieuwe kocht omdat de oude stuk was _O- vind ik cute )

En ik ben zelf dus gewoontjes met een beetje girly
Maar zeker niet hipster of alternatief

[ Bericht 22% gewijzigd door Allures op 14-04-2019 10:03:17 ]
pi_186205327
Zonder voorbeelden begrijp ik je niet.
pi_186205915
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 09:14 schreef Allures het volgende:
Nee ik bedoel meer de alternatieve of hipster festival hanger
Of eigenlijk ook zelfs wel de 'ik doe gewoon mijn eigen ding, hoe bedoel je stijl?' 'Nerd'. Dus die ouderwetse nerd. Niet die nieuwe hippe. Zo een die zo out of tune is dat ie niet eens weet dat er voortaan een hippe nerd is
(Ik heb een ex die echt nog afritsbroeken droeg en alleen een nieuwe kocht omdat de oude stuk was _O- vind ik cute )

En ik ben zelf dus gewoontjes met een beetje girly
Maar zeker niet hipster of alternatief
Begrijp dat wel. Zelf val ik ook wel op vrouwen die zoiets hebben en dat ook uitstralen. Als ik op een feestje ben is het dan ook iets makkelijker om een connectie te maken, want dan ben je samen daar. Bij Tinder is dat iets lastiger, je kan hoogstens wat hints in je profiel zetten over dingen die je leuk vind.
pi_186206039
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 09:59 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]

Begrijp dat wel. Zelf val ik ook wel op vrouwen die zoiets hebben en dat ook uitstralen. Als ik op een feestje ben is het dan ook iets makkelijker om een connectie te maken, want dan ben je samen daar. Bij Tinder is dat iets lastiger, je kan hoogstens wat hints in je profiel zetten over dingen die je leuk vind.
Maar ik hou dan ook weer niet van van die opsom lijstjes in je bio
Daarnaast zit het voor mij ook niet in mijn hobbies maar meer hoe ik in het leven sta en als je dat er in gaat zetten dan komt het ook niet over
'Vegetariër die recyclen belangrijk vind' komt eerder saai en belerend over

Bij iets als Okcupid waar je meer tekst had kreeg ik het wel goed overgebracht hoor. Maar dat is voortaan ook gewoon Tinder. Gaat alleen maar op foto's en niemand vult nog zijn profiel in
pi_186206058
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 10:07 schreef Allures het volgende:

[..]

Maar ik hou dan ook weer niet van van die opsom lijstjes in je bio
Daarnaast zit het voor mij ook niet in mijn hobbies maar meer hoe ik in het leven sta en als je dat er in gaat zetten dan komt het ook niet over
'Vegetariër die recyclen belangrijk vind' komt eerder saai en belerend over

Bij iets als Okcupid waar je meer tekst had kreeg ik het wel goed overgebracht hoor. Maar dat is voortaan ook gewoon Tinder. Gaat alleen maar op foto's en niemand vult nog zijn profiel in
Kun je voorbeelden plaatsen van die jongens waar je op valt en een meisje dat op jou lijkt?
pi_186206085
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 10:08 schreef Zomaar-een-Chinees het volgende:

[..]

Kun je voorbeelden plaatsen van die jongens waar je op valt en een meisje dat op jou lijkt?
Ik heb het idee dat de meeste mensen het aan de hand van de uitleg wel kunnen volgen
Als ik er op ga googlen krijg je toch alleen maar een fotomodel versie er van en dat is dus juist niet wat ik bedoel
  zondag 14 april 2019 @ 17:04:33 #12
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186214685
Wat is dat met mannen die hun tong uitsteken op foto's? Zie ze constant voorbijkomen op Tinder.

Houd dat kalfslapje lekker binnen ofzo.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186215136
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:04 schreef Kopjechino het volgende:
Wat is dat met mannen die hun tong uitsteken op foto's? Zie ze constant voorbijkomen op Tinder.

Houd dat kalfslapje lekker binnen ofzo.
Dat doen vrouwen ook hoor, behoorlijk onaantrekkelijk :r
  zondag 14 april 2019 @ 17:22:08 #14
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186215185
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:20 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Dat doen vrouwen ook hoor, behoorlijk onaantrekkelijk :r
Ja dat zal best. Uitschot.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186215302
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:22 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja dat zal best. Uitschot.
_O-
  zondag 14 april 2019 @ 17:26:52 #16
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186215321
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

_O-
Ja lach maar :') :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186215357
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja lach maar :') :')
Ik deel je mening :Y
  zondag 14 april 2019 @ 17:33:06 #18
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186215477
Je wil toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Bedoel, misschien is iemand wel heel goed met ijsjes?
  zondag 14 april 2019 @ 17:51:23 #19
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186215898
quote:
6s.gif Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
Je wil toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt.
Bedoel, misschien is iemand wel heel goed met ijsjes?
Dan moet diegene zijn tong op een ijsje planten en niet random als iemand die geen controle meer heeft over zijn tongspier dat ding eruit steken en een foto maken :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186217090
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:51 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Dan moet diegene zijn tong op een ijsje planten en niet random als iemand die geen controle meer heeft over zijn tongspier dat ding eruit steken en een foto maken :')
Pics or it didn't happen.

quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:26 schreef Kopjechino het volgende:

[..]

Ja lach maar :') :')
Nu is je leven verpest zeker.
  zondag 14 april 2019 @ 22:16:06 #21
263417 Keyos
Like a Boss
pi_186222102
quote:
1s.gif Op zondag 14 april 2019 09:14 schreef Allures het volgende:
Nee ik bedoel meer de alternatieve of hipster festival ganger
Of eigenlijk ook zelfs wel de 'ik doe gewoon mijn eigen ding, hoe bedoel je stijl?' 'Nerd'. Dus die ouderwetse nerd. Niet die nieuwe hippe. Zo een die zo out of tune is dat ie niet eens weet dat er voortaan een hippe nerd is
(Ik heb een ex die echt nog afritsbroeken droeg en alleen een nieuwe kocht omdat de oude stuk was _O- vind ik cute )

En ik ben zelf dus gewoontjes met een beetje girly
Maar zeker niet hipster of alternatief
Snap het wel een beetje. Niet dat ik mezelf als referentiekader voor je smaak wil gebruiken, maar ik swipe vrijwel alle vrouwen weg die 13 in een dozijn zijn (knap, vaak blond en 5 foto’s van zichzelf op feestjes). Zo kan het goed zijn dat je om eenzelfde reden juist niet wordt geliked door iemand waar je qua interesses wel mee overeen komt.

Maar goed, dat is de downside van de vleeskeuring. Al merk ik aan mezelf dat weinigen van de profielen die langskomen me iets doen, zitten niet zo heel erg veel alternatieve meiden op Tinder. Of ze komen iig niet heel veel langs (90% Ibiza-meisjes of white trash met Snapchat filter).

[ Bericht 3% gewijzigd door Keyos op 14-04-2019 22:23:51 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_186222245
Als ik kritisch moet swipen, blijft er al helemaal niks over. Laat staan dat ze terugliken :')
pi_186222278
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:22 schreef Faxie het volgende:
Als ik kritisch moet swipen, blijft er al helemaal niks over. Laat staan dat ze terugliken :')
Wat heb jij ervoor nodig om dat medium, op de huidige methode, eens een keer af te schrijven? Ik begrijp niet dat jij denkt dat het je wat oplevert.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186222290
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:23 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat heb jij ervoor nodig om dat medium, op de huidige methode, eens een keer af te schrijven? Ik begrijp niet dat jij denkt dat het je wat oplevert.
Gebruik het al een tijd niet meer hooorrrrrrr :6
pi_186222313
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 17:04 schreef Kopjechino het volgende:
Wat is dat met mannen die hun tong uitsteken op foto's? Zie ze constant voorbijkomen op Tinder.

Houd dat kalfslapje lekker binnen ofzo.
Jij bent echt geen fan van de tong hè.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186222319
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2019 22:24 schreef Faxie het volgende:

[..]

Gebruik het al een tijd niet meer hooorrrrrrr :6
Nou okay schatje, neuken?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186228035
Nou heb ik weer. Heel leuk contact via de tinder app met een vrouw. En opeens staat ze niet meer tussen mijn favorieten! Heb dan even het fatsoen om te zeggen waarom je het contact verbreekt. Ben er ongeveer wel weer klaar mee
Het is wat.......
pi_186228223
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:40 schreef gooddaddy het volgende:
Nou heb ik weer. Heel leuk contact via de tinder app met een vrouw. En opeens staat ze niet meer tussen mijn favorieten! Heb dan even het fatsoen om te zeggen waarom je het contact verbreekt. Ben er ongeveer wel weer klaar mee
Fatsoen hebben velen niet meer. Ik geniet er maar van zolang het kan, is zo ineens over, zonder reden of je krijgt de silent treatment.. :X :r
pi_186229766
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:40 schreef gooddaddy het volgende:
Nou heb ik weer. Heel leuk contact via de tinder app met een vrouw. En opeens staat ze niet meer tussen mijn favorieten! Heb dan even het fatsoen om te zeggen waarom je het contact verbreekt. Ben er ongeveer wel weer klaar mee
Hoezo? Ze is je toch niets verschuldigd? :') :')
pi_186230321
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:40 schreef gooddaddy het volgende:
Nou heb ik weer. Heel leuk contact via de tinder app met een vrouw. En opeens staat ze niet meer tussen mijn favorieten! Heb dan even het fatsoen om te zeggen waarom je het contact verbreekt. Ben er ongeveer wel weer klaar mee
Blijkbaar komen jouw ideeen van wat een leuk contact is niet helemaal overeen met wat zij als leuk contact beschouwd.

Dat kan. Ze is je niks verschuldigd.
pi_186230709
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 10:51 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Fatsoen hebben velen niet meer. Ik geniet er maar van zolang het kan, is zo ineens over, zonder reden of je krijgt de silent treatment.. :X :r
Je legt het nu bij haar neer, maar wat zegt het over jou dat vrouwen je negeren?

Jij bent de gemeenschappelijke factor in dit verhaal.
pi_186230757
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je legt het nu bij haar neer, maar wat zegt het over jou dat vrouwen je negeren?

Jij bent de gemeenschappelijke factor in dit verhaal.
Mag je niet zeggen, dat is gemeen. Blijkbaar.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186230807
quote:
2s.gif Op maandag 15 april 2019 13:18 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mag je niet zeggen, dat is gemeen. Blijkbaar.
Nee hoor, want de intentie is om hem iets in te laten zien, in plaats van te kwetsen. Dit kan inderdaad confronterend zijn ja.
pi_186230815
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:20 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Nee hoor, want de intentie is om hem iets in te laten zien, in plaats van te kwetsen. Dit kan inderdaad confronterend zijn ja.
Succes. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186230846
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je legt het nu bij haar neer, maar wat zegt het over jou dat vrouwen je negeren?

Jij bent de gemeenschappelijke factor in dit verhaal.
Goede vraag, als ik daar nu eens achter kan komen, dan kan ik er ook iets mee.

Vaak krijg ik ook geen feedback, en dat maakt het lastig (en nee, ik wil niet verzanden in had ik maar of dit of dat, uiteindelijk brengt je dat ook niets).
pi_186230901
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:22 schreef weethetevennietmeer het volgende:

[..]

Goede vraag, als ik daar nu eens achter kan komen, dan kan ik er ook iets mee.

Vaak krijg ik ook geen feedback, en dat maakt het lastig (en nee, ik wil niet verzanden in had ik maar of dit of dat, uiteindelijk brengt je dat ook niets).
Feedback krijg je inderdaad maar zelden, en zelfs als je het krijgt kan je er vaak niks mee. Vrouwen zeggen dingen anders dan dat ze zijn om je niet te kwetsen. En soms kunnen ze het zelfs niet eens uitleggen wat ze voelen.

Je moet dus echt zelf ontdekken wat je verkeerd deed. Het kan zeker geen kwaad om je eens te verdiepen in gedrag waar vrouwen warm van worden, en vervolgens dat te vergelijken met jou gedrag en acties.
pi_186231203
Het is ook een kwestie van tijd en plaats en geluk hebben daarmee. Zo had ik afgelopen weekend wel twee leuke matches. Gewoon mee gesproken ook al zijn de vragen vrij standaard (hoeft dus niet altijd verkeerd te zijn). Maar ik had het zo druk zaterdag en zondag dat ik even geen zin had om berichtjes te sturen. Dus ook niet gedaan, dat kunnen zij dan ook zien als ghosten.

Nu heb ik er wel weer zin in. Alleen meestal is het zo dat als je even niet hebt gereageerd is de interesse aan de andere kant weer weg is (want ja als je het leuk vindt dan reageer je wel).
  maandag 15 april 2019 @ 13:46:06 #38
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186231243
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:43 schreef Markeerstift het volgende:
Het is ook een kwestie van tijd en plaats en geluk hebben daarmee. Zo had ik afgelopen weekend wel twee leuke matches. Gewoon mee gesproken ook al zijn de vragen vrij standaard (hoeft dus niet altijd verkeerd te zijn). Maar ik had het zo druk zaterdag en zondag dat ik even geen zin had om berichtjes te sturen. Dus ook niet gedaan, dat kunnen zij dan ook zien als ghosten.

Nu heb ik er wel weer zin in. Alleen meestal is het zo dat als je even niet hebt gereageerd is de interesse aan de andere kant weer weg is (want ja als je het leuk vindt dan reageer je wel).
Heb ik niet hoor. Ik reageer wanneer ik tijd en zin heb.
Ja, als ik na een week ofzo nog steeds niet hoor dan weet ik meestal ook wel dat er geen interesse is vanuit de andere kant.
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186231270
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:43 schreef Markeerstift het volgende:
Het is ook een kwestie van tijd en plaats en geluk hebben daarmee. Zo had ik afgelopen weekend wel twee leuke matches. Gewoon mee gesproken ook al zijn de vragen vrij standaard (hoeft dus niet altijd verkeerd te zijn). Maar ik had het zo druk zaterdag en zondag dat ik even geen zin had om berichtjes te sturen. Dus ook niet gedaan, dat kunnen zij dan ook zien als ghosten.

Nu heb ik er wel weer zin in. Alleen meestal is het zo dat als je even niet hebt gereageerd is de interesse aan de andere kant weer weg is (want ja als je het leuk vindt dan reageer je wel).
Mannen (als vrouwen) die zo denken, ik snap dat niet.

Waarom altijd maar hele gesprekken en je levensverhaal 10x willen vertellen op de app? Ik heb echt geen tijd om elke dag te appen.

Met mijn date app ik ook bar weinig. Maar de dates zijn wel altijd geweldig. Ik kan dan echt dingen vertellen op de date.
pi_186231299
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 12:57 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Blijkbaar komen jouw ideeen van wat een leuk contact is niet helemaal overeen met wat zij als leuk contact beschouwd.

Dat kan. Ze is je niks verschuldigd.
Interessant, klopt wel ja.
Vind het soms lastig om een gesprek te starten/gaande te houden. Wat zijn jouw/jullie eerste 10 zinnen zeg maar?

Ik heb nu bijvoorbeeld een dame die er leuk uit ziet, 1 foto heeft met niets anders er op dan zijzelf en een witte muur. Ook geen profiel tekst.

Meestal is het dat ik wat vraag. Ze reageren dan op die vraag en geven de exacte wedervraag. Als ik dan gewoon antwoord geef en geen vraag stel is het gesprek ten einde, en soms vraag ik gewoon wat en reageren ze weer niet.

Inderdaad zal ik het gesprek interessanter vinden dan zij, maar ze reageren wel 3-5 keer dus enige interesse is er. Maar WTF kan ik nog meer doen?

Wat vragen jullie in het begin als je nog niets van elkaar weet?
pi_186231323
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:49 schreef Jardis het volgende:

[..]

Interessant, klopt wel ja.
Vind het soms lastig om een gesprek te starten/gaande te houden. Wat zijn jouw/jullie eerste 10 zinnen zeg maar?

Ik heb nu bijvoorbeeld een dame die er leuk uit ziet, 1 foto heeft met niets anders er op dan zijzelf en een witte muur. Ook geen profiel tekst.

Meestal is het dat ik wat vraag. Ze reageren dan op die vraag en geven de exacte wedervraag. Als ik dan gewoon antwoord geef en geen vraag stel is het gesprek ten einde, en soms vraag ik gewoon wat en reageren ze weer niet.

Inderdaad zal ik het gesprek interessanter vinden dan zij, maar ze reageren wel 3-5 keer dus enige interesse is er. Maar WTF kan ik nog meer doen?

Wat vragen jullie in het begin als je nog niets van elkaar weet?
Ik knoop altijd aan bij een foto van haar. Wat ik zie. Ook al is het maar een ketting die ze om heeft.

Met deze truc heb ik al vele dates mogen ervaren :) :)
pi_186231362
Mmm, wel een goede ja. Al blijft het lastig als een vrouw gewoon een 'trui' aan heeft. Een leuk gezicht heeft met blonde haren en verder niets.

Vragen jullie bijv. ook vaak naar wat voor werk ze doen? Opzich vind ik dat het leukste, want dan weet je al best veel van diegene en kan je er zo op voor borduren. Maar ik heb het idee dat een vrouw dat niet het meest interessante vindt.

Of waar ze wonen, of wat ze gaan doen. Van die makkelijke vragen zijn het. Maar niet heel interessant vinden die vrouwen dat. En zelf komen ze ook nergens mee omdat hun 100 matches hebben :).
pi_186231418
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:49 schreef Jardis het volgende:

[..]

Interessant, klopt wel ja.
Vind het soms lastig om een gesprek te starten/gaande te houden. Wat zijn jouw/jullie eerste 10 zinnen zeg maar?

Ik heb nu bijvoorbeeld een dame die er leuk uit ziet, 1 foto heeft met niets anders er op dan zijzelf en een witte muur. Ook geen profiel tekst.

Meestal is het dat ik wat vraag. Ze reageren dan op die vraag en geven de exacte wedervraag. Als ik dan gewoon antwoord geef en geen vraag stel is het gesprek ten einde, en soms vraag ik gewoon wat en reageren ze weer niet.

Inderdaad zal ik het gesprek interessanter vinden dan zij, maar ze reageren wel 3-5 keer dus enige interesse is er. Maar WTF kan ik nog meer doen?

Wat vragen jullie in het begin als je nog niets van elkaar weet?
Ah, de interview modus.

Realiseer je dat het geen script is. Elk gesprek is anders.

Focus je op het creeeren van emotie. Maak haar aan het lachen, flirt, of plaag haar. Wat je bijvoorbeeld kan doen is haar teasen met het antwoord dat ze geeft. Dan voorkom je die interview vragen, maar daag je uit, ontstaat er wat emotie, en maak je het interessanter. Allemaal dingen die je wil bereiken.
pi_186231427
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:53 schreef Jardis het volgende:
Mmm, wel een goede ja. Al blijft het lastig als een vrouw gewoon een 'trui' aan heeft. Een leuk gezicht heeft met blonde haren en verder niets.

Vragen jullie bijv. ook vaak naar wat voor werk ze doen? Opzich vind ik dat het leukste, want dan weet je al best veel van diegene en kan je er zo op voor borduren. Maar ik heb het idee dat een vrouw dat niet het meest interessante vindt.

Of waar ze wonen, of wat ze gaan doen. Van die makkelijke vragen zijn het. Maar niet heel interessant vinden die vrouwen dat. En zelf komen ze ook nergens mee omdat hun 100 matches hebben :).
Dat zijn ontzettend saaie vragen. Dat vraag ik dus in het begin zeker niet.

Hoezo kan je niet iets vragen over haar kleur trui? Vrouwen houden ervan als je moeite doet om iets van het gesprek te maken. Er zijn al 50 andere mannen die hetzelfde hebben gezegd.

Ik merk dat als ik een knappe vrouw match en ik iets creatiefs bedenk, ze echt interesse toont uit haarzelf. Ze investeert dan tijd om op mij te reageren en met mij een gesprek te voeren. Ze had ook best met die andere 100 kunnen praten. Maar omdat je creatief bent geweest, praat ze met jou.

Ze krijgt namelijk al die cliché vragen of cliché opmerkingen die ze al 1000 keer heeft gehoord. Of van die standaardgesprekken met 'Hey, hoe is het' :')
pi_186231436
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:53 schreef Jardis het volgende:
Of waar ze wonen, of wat ze gaan doen. Van die makkelijke vragen zijn het. Maar niet heel interessant vinden die vrouwen dat. En zelf komen ze ook nergens mee omdat hun 100 matches hebben :).
Vind je die vragen die je stelt, zelf interessant?
pi_186231455
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat zijn ontzettend saaie vragen. Dat vraag ik dus in het begin zeker niet.

Hoezo kan je niet iets vragen over haar kleur trui? Vrouwen houden ervan als je moeite doet om iets van het gesprek te maken. Er zijn al 50 andere mannen die hetzelfde hebben gezegd.

Ik merk dat als ik een knappe vrouw match en ik iets creatiefs bedenk, ze echt interesse toont uit haarzelf. Ze investeert dan tijd om op mij te reageren en met mij een gesprek te voeren. Ze had ook best met die andere 100 kunnen praten. Maar omdat je creatief bent geweest, praat ze met jou.

Ze krijgt namelijk al die cliché vragen of cliché opmerkingen die ze al 1000 keer heeft gehoord. Of van die standaardgesprekken met 'Hey, hoe is het' :')
Jup, zo doe ik het ook. Wees een beetje creatief in het begin, zodat zij gaat investeren. Gevaar is wel dat je dit dan blijft doen, waardoor je uiteindelijk verandert van een interessante man in een clown.
pi_186231513
Ik vind de interview vragen echt heel heel irritant en ik heb liever iemand die ook gewoon iets verteld over zichzelf zodat ik daar weer op door kan
Heb je dat al geprobeerd? Dus gewoon uit jezelf iets van een stukje tekst over jezelf geven zeg maar.
Als ze dat niet op pakt weet je ook weer wat over haar
pi_186231538
Bedankt voor de reactie's.

quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:58 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Vind je die vragen die je stelt, zelf interessant?
Een beetje :P. Opzich kom je op die manier wel wat van elkaar te weten. Als iemand account manager is juffrouw zegt gewoon wat over de persoon. Op 1 of andere manier wil ik weten met wie ik praat.

Dat van die ketting van @blacksoldier is wel een goede! Meestal reisfoto's vraag ik waar het was enzo.

Hebben jullie nog meer voorbeelden? Vind dat echt handig gewoon een voorbeeld.
pi_186231610
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:05 schreef Jardis het volgende:
Bedankt voor de reactie's.
[..]
Een beetje :P. Opzich kom je op die manier wel wat van elkaar te weten. Als iemand account manager is juffrouw zegt gewoon wat over de persoon. Op 1 of andere manier wil ik weten met wie ik praat.
Een beetje. Maar zou je niet liever een wat spannender gesprek willen hebben online? Of zit je voor je lol iedereen te vragen wat voor studie ze doen, en wat hun beroep is? Als je alles mocht kiezen, zou je het dan nog steeds daarover hebben?
pi_186231626
God, als nog 1 iemand vraagt wat voor werk ik doe ga ik schreeuwen
pi_186231630
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:00 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Jup, zo doe ik het ook. Wees een beetje creatief in het begin, zodat zij gaat investeren. Gevaar is wel dat je dit dan blijft doen, waardoor je uiteindelijk verandert van een interessante man in een clown.
Mee eens.
Maar dat doe ik om op te vallen ten opzichte van de andere mannen in haar lijst.

Dus de eerste paar berichten zijn puur om haar van de andere mannen weg te trekken. Zodat ik haar aandacht heb.

Daarna ga ik over op een normaal gesprek met geflirt en het tonen van interesse in haar.
pi_186231635
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:11 schreef Halimede het volgende:
God, als nog 1 iemand vraagt wat voor werk ik doe ga ik schreeuwen
Waar verdien jij je geld mee?
pi_186231657
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:12 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Waar verdien jij je geld mee?
Saaie Tinder mannen omtoveren tot lampenkappen
pi_186231749
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:05 schreef Jardis het volgende:
Bedankt voor de reactie's.
[..]

Een beetje :P. Opzich kom je op die manier wel wat van elkaar te weten. Als iemand account manager is juffrouw zegt gewoon wat over de persoon. Op 1 of andere manier wil ik weten met wie ik praat.

Dat van die ketting van @:blacksoldier is wel een goede! Meestal reisfoto's vraag ik waar het was enzo.

Hebben jullie nog meer voorbeelden? Vind dat echt handig gewoon een voorbeeld.
Er is geen stappenplan die je af moet. Doe ik ook niet. Elke vrouw is anders en maatwerk is geboden.

Kijk goed naar haar foto's. Wat valt op? Een mooie ring? Een Starbucksdrankje die ze in haar hand heeft? Haar haar in een bepaalde manier? Kleur sokken?

Ik had een keer een foto met een vrouw met een hoofddoek die ze op een manier op haar hoofd had (Geen moslima). Daar had ik iets op bedacht en viola had leuke gesprekken.

Ergo: ik had haar aandacht. En daar moet je naartoe. Met saaie gesprekken kom je er niet. Stop met die standaardvragen.

Hoe vaker je het doet, hoe beter je erin wordt. Ik heb ook vaak gefaald in het daten. Als je maar zelfreflectie hebt en kritisch naar jezelf durft te zijn, maar ook iets anders durft te proberen, kom je er echt wel. Trust me.
pi_186231885
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:14 schreef Halimede het volgende:

[..]

Saaie Tinder mannen omtoveren tot lampenkappen
Ah dan ben ik je man. Ik doe als lampenkap zelfs automatisch het licht uit als fuckboy Johnny langskomt voor een sessie horizontaal dansen. Én ik knik altijd ja als je klaagt dat je altijd op de verkeerde mannen valt.
pi_186231908
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:30 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Ah dan ben ik je man. Ik doe als lampenkap zelfs automatisch het licht uit als fuckboy Johnny langskomt voor een sessie horizontaal dansen. Én ik knik altijd ja als je klaagt dat je altijd op de verkeerde mannen valt.
Licht uit doen tijdens de seks :')
pi_186231958
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:11 schreef Halimede het volgende:
God, als nog 1 iemand vraagt wat voor werk ik doe ga ik schreeuwen
Wat doe je dan eigenlijk voor werk?
pi_186232058
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 14:21 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Er is geen stappenplan die je af moet. Doe ik ook niet. Elke vrouw is anders en maatwerk is geboden.

Kijk goed naar haar foto's. Wat valt op? Een mooie ring? Een Starbucksdrankje die ze in haar hand heeft? Haar haar in een bepaalde manier? Kleur sokken?

Ik had een keer een foto met een vrouw met een hoofddoek die ze op een manier op haar hoofd had (Geen moslima). Daar had ik iets op bedacht en viola had leuke gesprekken.

Ergo: ik had haar aandacht. En daar moet je naartoe. Met saaie gesprekken kom je er niet. Stop met die standaardvragen.

Hoe vaker je het doet, hoe beter je erin wordt. Ik heb ook vaak gefaald in het daten. Als je maar zelfreflectie hebt en kritisch naar jezelf durft te zijn, maar ook iets anders durft te proberen, kom je er echt wel. Trust me.
Wel een goede ja. Houdt de lol er voor jezelf ook nog een beetje in.

En goed, nu we toch bezig zijn. Daar begin je dus mee begrijp ik? Gewoon als openingszin zeg maar?
pi_186232066
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:05 schreef Jardis het volgende:
Bedankt voor de reactie's.
[..]

Een beetje :P. Opzich kom je op die manier wel wat van elkaar te weten. Als iemand account manager is juffrouw zegt gewoon wat over de persoon. Op 1 of andere manier wil ik weten met wie ik praat.

Dat van die ketting van @:blacksoldier is wel een goede! Meestal reisfoto's vraag ik waar het was enzo.

Hebben jullie nog meer voorbeelden? Vind dat echt handig gewoon een voorbeeld.
Beginnen met een compliment is ook niet geheel raar vind ik.
Regelmatig leuke gesprekken gehad waarbij ik begon met:
'' Wat een leuke verschijning ben jij :) ''

Misschien zullen veel dames het niets vinden, maar ik heb er een paar hele leuke gesprekken mee gehad die me absoluut dates op hadden kunnen leveren.
pi_186232077
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:46 schreef Joel_87 het volgende:

[..]
Misschien zullen veel dames het niets vinden, maar ik heb er een paar hele leuke gesprekken mee gehad die me absoluut dates op hadden kunnen leveren.
Op hadden kunnen leveren _O-

En waarom mislukte dit dan?
pi_186232093
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:47 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Op hadden kunnen leveren _O-

En waarom mislukte dit dan?
Haha klinkt nogal vreemd inderdaad...
Maar dat komt omdat ik uit nieuwsgierigheid een profiel had, ik was er niet op uit om dates te scoren.
pi_186232118
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:32 schreef Halimede het volgende:

[..]

Licht uit doen tijdens de seks :')
Uberhaupt seks hebben :')

Allebei solo is toch veel beter.
pi_186232164
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:49 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Uberhaupt seks hebben :')

Allebei solo is toch veel beter.
Sowieso. Seks is overrated.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_186232235
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:45 schreef Jardis het volgende:

[..]

Wel een goede ja. Houdt de lol er voor jezelf ook nog een beetje in.

En goed, nu we toch bezig zijn. Daar begin je dus mee begrijp ik? Gewoon als openingszin zeg maar?
Ja, daar begin ik mee.

Je doel is namelijk haar aandacht wegkapen van andere mannen. Dat is je eerste doel.

Als dat je is gelukt, kan je richting haar. Dus meer persoonlijke dingen zoals werk, studie, hobby. Maar ik begin daar dus niet mee.

Nadat je een creatief begin hebt gemaakt en ze reageert daarop, dan loopt het gesprek vanzelf.

Stel: er is een ontzettend knappe vrouw en je hebt haar gematcht op Tinder. Dat is een goed teken. Maar nu begint het pas. Je kijkt gewoon naar haar foto's. Niet even snel, maar neemt de tijd om even goed te kijken wat een beetje opvalt. Stel dat het haar jasje is. Bedenk iets leuks daarop.

Als ze reageert, dan heeft ze net die 40 seconden van haar dag aan jou besteed in plaats van aan die andere mannen. Dus je hebt haar aandacht te pakken. Maar daarna moet je haar aandacht blijven houden. Op basis van wat zij zegt, ga jij verder. Stel ze zegt: 'ik heb dit jasje gekocht bij de H&M'. En dan ga je daarop verder. Je ziet nu dat je op basis van haar antwoord een aantal kanten op kunt. Ze geeft je hints om het gesprek verder te voeren.

Je kan ingaan op het onderwerp 'jasjes', het onderwerp 'shoppen' of het onderwerp 'H&M'. Als je daar ook weer iets leuks op bedenkt (bijvoorbeeld persoonlijke ervaring), kan je weer aanhaken op wat zij weer zegt. Zegt ze daarna alleen maar 'hahah' of stuurt ze alleen een emoticon, niet getreurd! Ze is je aan het testen. Haak weer aan op wat ze eerst zei of wat je op de foto ziet. En zo doe je dat bij elke vrouw.

Denk niet dat als ze in het begin weinig in je investeert, ze geen interesse heeft. Dat is echt een misvatting. Doordat ze kortaf of weinig reageert is ze je aan het testen. Ze wil peilen hoever je voor haar wil gaan.
pi_186232283
Ik vind ingaan op iets uit mijn profiel ook wel het leukste. Complimenten vind ik ook leuk maar niet te, alleen is dat een fijne lijn het verschil daartussen. Bijv niet: oh wat ben je een stralende verschijning; maar wel: wat heb je een vrolijk profiel. (Dit is smaak overigens, maar ik ben gewoon wat nuchterder hierin).

Als mannen wat vragen wat ik aan het doen ben op een foto vind ik dat wel leuk en soms gaan we daar dan even op in, maar ik vind vragen over hoe mijn dag / weekend was etc ook gewoon leuk. Als ik iemand wel zie zitten boeit het me niet zo waar het over gaat, als er maar een gesprek loopt en het geen interview is.

Overigens zijn sommige mannen ook echt slecht in het regelen van ONS. Dan gaan ze elke zin wel ongeveer zeggen dat er iets '' spannends ' moet gebeuren of dat ze ontdeugend zijn... Nergens voor nodig!

Also, ongerelateerd.. maar waarom gaan mannen zo vaak een selfie maken in hun auto? Dat is echt een grote afknapper voor mij. De zogenaamd populaire visfoto kom ik dan weer nooit tegen.
pi_186232333
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:02 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind ingaan op iets uit mijn profiel ook wel het leukste. Complimenten vind ik ook leuk maar niet te, alleen is dat een fijne lijn het verschil daartussen. Bijv niet: oh wat ben je een stralende verschijning; maar wel: wat heb je een vrolijk profiel. (Dit is smaak overigens, maar ik ben gewoon wat nuchterder hierin).

Als mannen wat vragen wat ik aan het doen ben op een foto vind ik dat wel leuk en soms gaan we daar dan even op in, maar ik vind vragen over hoe mijn dag / weekend was etc ook gewoon leuk. Als ik iemand wel zie zitten boeit het me niet zo waar het over gaat, als er maar een gesprek loopt en het geen interview is.

Overigens zijn sommige mannen ook echt slecht in het regelen van ONS. Dan gaan ze elke zin wel ongeveer zeggen dat er iets '' spannends ' moet gebeuren of dat ze ontdeugend zijn... Nergens voor nodig!

Also, ongerelateerd.. maar waarom gaan mannen zo vaak een selfie maken in hun auto? Dat is echt een grote afknapper voor mij. De zogenaamd populaire visfoto kom ik dan weer nooit tegen.
alles dit. Heel erg. Keer 1000
pi_186232578
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:02 schreef Markeerstift het volgende:
Ik vind ingaan op iets uit mijn profiel ook wel het leukste. Complimenten vind ik ook leuk maar niet te, alleen is dat een fijne lijn het verschil daartussen. Bijv niet: oh wat ben je een stralende verschijning; maar wel: wat heb je een vrolijk profiel. (Dit is smaak overigens, maar ik ben gewoon wat nuchterder hierin).

Als mannen wat vragen wat ik aan het doen ben op een foto vind ik dat wel leuk en soms gaan we daar dan even op in, maar ik vind vragen over hoe mijn dag / weekend was etc ook gewoon leuk. Als ik iemand wel zie zitten boeit het me niet zo waar het over gaat, als er maar een gesprek loopt en het geen interview is.

Overigens zijn sommige mannen ook echt slecht in het regelen van ONS. Dan gaan ze elke zin wel ongeveer zeggen dat er iets '' spannends ' moet gebeuren of dat ze ontdeugend zijn... Nergens voor nodig!

Also, ongerelateerd.. maar waarom gaan mannen zo vaak een selfie maken in hun auto? Dat is echt een grote afknapper voor mij. De zogenaamd populaire visfoto kom ik dan weer nooit tegen.
Heb jij zin in een avontuurtje? :')
pi_186232833
Vragen/opmerkingen nav een tekst of foto :')
pi_186232852
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:58 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Dat zijn ontzettend saaie vragen. Dat vraag ik dus in het begin zeker niet.

Hoezo kan je niet iets vragen over haar kleur trui? Vrouwen houden ervan als je moeite doet om iets van het gesprek te maken. Er zijn al 50 andere mannen die hetzelfde hebben gezegd.

Ik merk dat als ik een knappe vrouw match en ik iets creatiefs bedenk, ze echt interesse toont uit haarzelf. Ze investeert dan tijd om op mij te reageren en met mij een gesprek te voeren. Ze had ook best met die andere 100 kunnen praten. Maar omdat je creatief bent geweest, praat ze met jou.

Ze krijgt namelijk al die cliché vragen of cliché opmerkingen die ze al 1000 keer heeft gehoord. Of van die standaardgesprekken met 'Hey, hoe is het' :')
Vergeet niet dat er ook genoeg andere mannen zijn die proberen niet cliche te zijn.

Dus hoe interessant denk je dat een vraag over de kleur van haar trui zal zijn?
pi_186233014
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:47 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vergeet niet dat er ook genoeg andere mannen zijn die proberen niet cliche te zijn.

Dus hoe interessant denk je dat een vraag over de kleur van haar trui zal zijn?
Ik zeg niet dat je alleen maar moet uitgaan van haar kleur en daar iets moet vragen.

Ik zeg dat je creatief moet zijn daaromtrent. Bedenk iets leuks, outside the box.
pi_186233098
Ik vraag mij dan soms ook af, in hoeverre moet je je best doen om origineel te zijn en bij jezelf moet blijven.

Interesseert het je echt wat voor shirt ze aan heeft?

En waarom stopt een gesprek na 5 zinnen. Heb je iets verkeerds gezegd? Wat had je 'moeten' zeggen om een gesprek gaande te houden? enz. enz.

Het is natuurlijk ook een spel inderdaad, en soms lees je wat strategieën. Scheelt dat ik het gewoon interessant vind waarom iemand zo denkt etc., maar als je dat niet hebt lijkt me Tinder niet altijd even leuk.
  maandag 15 april 2019 @ 16:12:49 #72
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_186233219
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:49 schreef Jardis het volgende:

[..]

Interessant, klopt wel ja.
Vind het soms lastig om een gesprek te starten/gaande te houden. Wat zijn jouw/jullie eerste 10 zinnen zeg maar?

Ik heb nu bijvoorbeeld een dame die er leuk uit ziet, 1 foto heeft met niets anders er op dan zijzelf en een witte muur. Ook geen profiel tekst.

Meestal is het dat ik wat vraag. Ze reageren dan op die vraag en geven de exacte wedervraag. Als ik dan gewoon antwoord geef en geen vraag stel is het gesprek ten einde, en soms vraag ik gewoon wat en reageren ze weer niet.

Inderdaad zal ik het gesprek interessanter vinden dan zij, maar ze reageren wel 3-5 keer dus enige interesse is er. Maar WTF kan ik nog meer doen?

Wat vragen jullie in het begin als je nog niets van elkaar weet?
Wat bij mij altijd wel werkte is iets suggestiefs zeggen. Een veilige voorspelling doen op basis van haar uitstraling en vragen of dat klopt. Dan vinden ze het leuk als je dat goed geraden hebt of ze vragen waarom je dat denkt.

En daarbij een vraag stellen die meer aanknopingspunten geeft dan een kortaf antwoord. Vakanties zijn altijd wel een goede.
pi_186233305
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 16:04 schreef Jardis het volgende:
Ik vraag mij dan soms ook af, in hoeverre moet je je best doen om origineel te zijn en bij jezelf moet blijven.

Interesseert het je echt wat voor shirt ze aan heeft?

En waarom stopt een gesprek na 5 zinnen. Heb je iets verkeerds gezegd? Wat had je 'moeten' zeggen om een gesprek gaande te houden? enz. enz.

Het is natuurlijk ook een spel inderdaad, en soms lees je wat strategieën. Scheelt dat ik het gewoon interessant vind waarom iemand zo denkt etc., maar als je dat niet hebt lijkt me Tinder niet altijd even leuk.
Je wil toch met vrouwen daten, seksen, leuke dingen doen?

Dan moet je er eerst voor zorgen dat je interessant genoeg bent en dat je je onderscheidt van andere mannen. Dat doe je niet door precies hetzelfde te doen als die andere 100 mannen.

Het gaat erom dat je haar in het begin van die andere mannen trekt. Je wil haar aandacht. Je wil dat ze in je investeert. Dat doe je alleen als je je onderscheidt. Als je die hobbel voorbij bent, kan je meer persoonlijke dingen vragen. Maar dat kan alleen als je in het begin haar aandacht hebt.
pi_186233387
En waar iemand woont, wanneer vraag je dat?

Ik heb overigens wel eens wat dates gehad gehad hoor. Grappig om te doen allemaal. Maar soms vraag ik mij af wat normaal is en werkt. Leuk om te lezen hoe jullie het doen.
pi_186233400
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 16:25 schreef Jardis het volgende:
En waar iemand woont, wanneer vraag je dat?

Ik heb overigens wel eens wat dates gehad gehad hoor. Grappig om te doen allemaal. Maar soms vraag ik mij af wat normaal is en werkt. Leuk om te lezen hoe jullie het doen.
:') :')

Ik vraag dat nooit zo point blanc. Vaak komt dat gewoon ter sprake gaandeweg het gesprek vordert.
pi_186233827
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 16:25 schreef Jardis het volgende:
En waar iemand woont, wanneer vraag je dat?
Kerel, het is nooit een vooropgezet script wanneer je X vraagt en wanneer je Y vraagt. Je zit allerlei regels te bedenken wat werkt maar het werkt alleen maar tegen je zo. Ouwehoer en plaag gewoon een beetje met haar. Als dat leuk is gaat de rest vanzelf.

De crux is, doordat je zo nadenkt over wat 'werkt' en wat normaal is ben je dit juist niet. Je bent een robot die zich alleen maar aan een script houdt en geen normaal gesprek kan voeren. Daarnaast communiceer je onbewust hiermee dat je het blijkbaar niet goed genoeg vindt wat jij een vrouw te vertellen hebt. Als jij dat denkt, zal zij dit ook denken.

Kap dus met die onzin en plaag en flirt een beetje, en nodig haar na een tijdje uit voor een date. That's all there is.
  maandag 15 april 2019 @ 16:52:48 #77
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186233865
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Kerel, het is nooit een vooropgezet script wanneer je X vraagt en wanneer je Y vraagt. Je zit allerlei regels te bedenken wat werkt maar het werkt alleen maar tegen je zo. Ouwehoer en plaag gewoon een beetje met haar. Als dat leuk is gaat de rest vanzelf.

De crux is, doordat je zo nadenkt over wat 'werkt' en wat normaal is ben je dit juist niet. Je bent een robot die zich alleen maar aan een script houdt en geen normaal gesprek kan voeren. Daarnaast communiceer je onbewust hiermee dat je het blijkbaar niet goed genoeg vindt wat jij een vrouw te vertellen hebt. Als jij dat denkt, zal zij dit ook denken.

Kap dus met die onzin en plaag en flirt een beetje, en nodig haar na een tijdje uit voor een date. That's all there is.
Er teveel over nadenken werkt niet inderdaad. Go with the flow ^O^
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186234012
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 16:51 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Kerel, het is nooit een vooropgezet script wanneer je X vraagt en wanneer je Y vraagt. Je zit allerlei regels te bedenken wat werkt maar het werkt alleen maar tegen je zo. Ouwehoer en plaag gewoon een beetje met haar. Als dat leuk is gaat de rest vanzelf.

De crux is, doordat je zo nadenkt over wat 'werkt' en wat normaal is ben je dit juist niet. Je bent een robot die zich alleen maar aan een script houdt en geen normaal gesprek kan voeren. Daarnaast communiceer je onbewust hiermee dat je het blijkbaar niet goed genoeg vindt wat jij een vrouw te vertellen hebt. Als jij dat denkt, zal zij dit ook denken.

Kap dus met die onzin en plaag en flirt een beetje, en nodig haar na een tijdje uit voor een date. That's all there is.
Dit. En in aanvulling hierop: er is geen stappenplan zoals ik al eerder zei.

Hoe meer je gaat nadenken hoe minder kans je maakt op een date. Lekker het tempo volgen. Bij de ene vrouw gaat dat wat harder dan de ander.
pi_186234118
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:16 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je legt het nu bij haar neer, maar wat zegt het over jou dat vrouwen je negeren?

Jij bent de gemeenschappelijke factor in dit verhaal.
Ga toch weg man. Met dit soort verziekende comments, wat denk je nou zelf?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186234237
quote:
img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op maandag 15 april 2019 14:03 schreef Allures het volgende:
Ik vind de interview vragen echt heel heel irritant en ik heb liever iemand die ook gewoon iets verteld over zichzelf zodat ik daar weer op door kan
Heb je dat al geprobeerd? Dus gewoon uit jezelf iets van een stukje tekst over jezelf geven zeg maar.
Als ze dat niet op pakt weet je ook weer wat over haar
Anderzijds is het wel weer zo dat sommigen echt weinig interesse hebben om te chatten /af te spreken op zo een app, ik begrijp wel dat mensen dus beginnen met low effort.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186234312
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 17:10 schreef ludovico het volgende:

[..]

Anderzijds is het wel weer zo dat sommigen echt weinig interesse hebben om te chatten /af te spreken op zo een app, ik begrijp wel dat mensen dus beginnen met low effort.
ja ik merk dat ook steeds meer bij mezelf. Juist omdat niemand er nog moeite in stopt.

Iemand zei hier net 'als ik nog 1x de vraag krijg wat doe je voor werk ga ik gillen' en dat is echt super herkenbaar

Het is echt echt zo moeilijk niet om een gewoon gesprek te voeren met mensen maar ik heb het idee dat de mensen die dat kunnen uit pure irritatie de datingapss al verlaten hebben
Als ik er niet jaren uit was geweest had ik mijn telefoon ook al tegen een muur gesmeten uit frustratie vrees ik
pi_186234381
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:59 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Ja, daar begin ik mee.

Je doel is namelijk haar aandacht wegkapen van andere mannen. Dat is je eerste doel.

Als dat je is gelukt, kan je richting haar. Dus meer persoonlijke dingen zoals werk, studie, hobby. Maar ik begin daar dus niet mee.

Nadat je een creatief begin hebt gemaakt en ze reageert daarop, dan loopt het gesprek vanzelf.

Stel: er is een ontzettend knappe vrouw en je hebt haar gematcht op Tinder. Dat is een goed teken. Maar nu begint het pas. Je kijkt gewoon naar haar foto's. Niet even snel, maar neemt de tijd om even goed te kijken wat een beetje opvalt. Stel dat het haar jasje is. Bedenk iets leuks daarop.

Als ze reageert, dan heeft ze net die 40 seconden van haar dag aan jou besteed in plaats van aan die andere mannen. Dus je hebt haar aandacht te pakken. Maar daarna moet je haar aandacht blijven houden. Op basis van wat zij zegt, ga jij verder. Stel ze zegt: 'ik heb dit jasje gekocht bij de H&M'. En dan ga je daarop verder. Je ziet nu dat je op basis van haar antwoord een aantal kanten op kunt. Ze geeft je hints om het gesprek verder te voeren.

Je kan ingaan op het onderwerp 'jasjes', het onderwerp 'shoppen' of het onderwerp 'H&M'. Als je daar ook weer iets leuks op bedenkt (bijvoorbeeld persoonlijke ervaring), kan je weer aanhaken op wat zij weer zegt. Zegt ze daarna alleen maar 'hahah' of stuurt ze alleen een emoticon, niet getreurd! Ze is je aan het testen. Haak weer aan op wat ze eerst zei of wat je op de foto ziet. En zo doe je dat bij elke vrouw.

Denk niet dat als ze in het begin weinig in je investeert, ze geen interesse heeft. Dat is echt een misvatting. Doordat ze kortaf of weinig reageert is ze je aan het testen. Ze wil peilen hoever je voor haar wil gaan.
Ahh okay, ja leuk man, ik ben niet zo van dat competitieve gedoe en zoek eigenlijk gewoon een leuke vrouw.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186234410
Ik heb in het verleden ook een datingapp gebruikt. Zolang je voor iemand gaat die niet ver van je bedje staat qua uiterlijk en intelligentieniveau (maar vooral uiterlijk want dat is de eerste beste harde selectie van zo’n app) kan je nog best leuke dates krijgen. Nadeel van zo’n app is dat het een spel van attention kan worden (want meerdere mensen die je aandacht trekken) en je niet meer connected bent met de persoon die misschien wel de juiste persoon voor je zou kunnen zijn. Datingapps kunnen daardoor ook best vermoeiend zijn en loop je de kans onderaan de streep weer alleen te eindigen (net zoals al die ervaren gebruikers, anders zaten ze er niet jarenlang op). Mja, is het uitproberen waard.

Tip: jezelf niet opdringen en niet teveel praten (niet te vaak beschikbaar zijn)
  maandag 15 april 2019 @ 17:22:33 #84
484106 Kopjechino
Another hole to dig my soul in
pi_186234436
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:15 schreef Allures het volgende:

[..]

ja ik merk dat ook steeds meer bij mezelf. Juist omdat niemand er nog moeite in stopt.

Iemand zei hier net 'als ik nog 1x de vraag krijg wat doe je voor werk ga ik gillen' en dat is echt super herkenbaar

Het is echt echt zo moeilijk niet om een gewoon gesprek te voeren met mensen maar ik heb het idee dat de mensen die dat kunnen uit pure irritatie de datingapss al verlaten hebben
Als ik er niet jaren uit was geweest had ik mijn telefoon ook al tegen een muur gesmeten uit frustratie vrees ik
Herken dat echt zo erg.
Ben nu ook met een man aan het praten. Hij is helemaal mijn type, super schattig met zijn huisdier etc Maar op een of andere manier heb ik het idee dat hij niet zo goed durft ofzo. Ik merk dat hij het gesprek wel op gang wil houden, maar niet de moeite erin stopt zodat het genoeg is. Als dat enigzins logisch klinkt :')
'From the deepest desires often come the deadliest hate.'
pi_186234437
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ahh okay, ja leuk man, ik ben niet zo van dat competitieve gedoe en zoek eigenlijk gewoon een leuke vrouw.
Hoe je het wendt of keert, die competitie moet je aan.

Op die ene leuke vrouw azen namelijk meer mannen. ;)
pi_186234449
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:20 schreef TheInnocent het volgende:
Ik heb in het verleden ook een datingapp gebruikt. Zolang je voor iemand gaat die niet ver van je bedje staat qua uiterlijk en intelligentieniveau (maar vooral uiterlijk want dat is de eerste beste harde selectie van zo’n app) kan je nog best leuke dates krijgen. Nadeel van zo’n app is dat het een spel van attention kan worden (want meerdere mensen die je aandacht trekken) en je niet meer connected bent met de persoon die misschien wel de juiste persoon voor je zou kunnen zijn. Datingapps kunnen daardoor ook best vermoeiend zijn en loop je de kans onderaan de streep weer alleen te eindigen (net zoals al die ervaren gebruikers, anders zaten ze er niet jarenlang op). Mja, is het uitproberen waard.

Tip: jezelf niet opdringen en niet teveel praten (niet te vaak beschikbaar zijn)
Goede tip ^O^

Maar wel aan je leven werken en bezig zijn.
pi_186234511
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:22 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Hoe je het wendt of keert, die competitie moet je aan.

Op die ene leuke vrouw azen namelijk meer mannen. ;)
Ik doe niet mee met die competitie, dikke lul, of het is een leuke vrouw of niet.
Ga niet mijn energie zitten verspillen aan een vrouw die niet leuk overkomt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186234545
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 17:27 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik doe niet mee met die competitie, dikke lul, of het is een leuke vrouw of niet.
Ga niet mijn energie zitten verspillen aan een vrouw die niet leuk overkomt.
Jezus, dus als ze kortaf is of weinig affectie toont, haak je dan al meteen af?

Wat moet ze dan doen, al meteen in je hol gaan kruipen en je gaan pleasen? :')
pi_186234552
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jezus, dus als ze kortaf is of weinig affectie toont, haak je dan al meteen af?

Wat moet ze dan doen, al meteen in je hol gaan kruipen en je gaan pleasen? :')
Ik vind vrouwen die kortaf zijn en weinig respons geven niet boeiend. Volgens mij is dat ook duidelijk "geen interesse" maar goed. Zou ook echt niet weten waarom je voor dit type vrouw zou gaan?

Trek het maar gelijk in het extreme, ja toch.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186234642
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 17:30 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik vind vrouwen die kortaf zijn en weinig respons geven niet boeiend. Volgens mij is dat ook duidelijk "geen interesse" maar goed. Zou ook echt niet weten waarom je voor dit type vrouw zou gaan?

Trek het maar gelijk in het extreme, ja toch.
Echt flauwekul.

Oké, om van het extreme af te stappen: sommige vrouwen die kortaf zijn, zijn niet geïnteresseerd. Maar dat geldt niet voor alle vrouwen. De meeste vrouwen zijn kortaf en tonen weinig interesse (zeker in het begin) omdat ze je gewoon puur aan het testen zijn.

Vrouwen kijken dan wat jij in je mars hebt. Wat heb jij te bieden en wat doe jij om haar te versieren. Dit geldt niet andersom. Zij zal jou niet gaan versieren (meestal) en zeker niet op een app waarbij ze 50 andere potentiële dates heeft. Jij moet je presenteren. Ze test je ook gewoon uit om te kijken of je het geduld hebt of dat je meteen in haar broekje wil.

Met mijn huidige date/vriendin praatten we ook heel weinig. Zeker in en rond de eerste twee dates. Soms 5 minuten per 3 dagen. En ze antwoordde ook altijd kortaf en simpel.

MAAR ze wilde wel met me op date. En daar gaat het om. Pas op een date, face 2 face, leer je elkaar kennen. Dus 'dit type' vrouw kan je pas oordelen als je met haar op date bent geweest.
  maandag 15 april 2019 @ 17:38:25 #91
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186234649
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:29 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Jezus, dus als ze kortaf is of weinig affectie toont, haak je dan al meteen af?

Wat moet ze dan doen, al meteen in je hol gaan kruipen en je gaan pleasen? :')
'It takes two to tango' is het gezegde.

Als iemand ongeïnteresseerd is en kortaf dan schiet dat toch ook geen bal op.
pi_186234664
quote:
6s.gif Op maandag 15 april 2019 17:38 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

'It takes two to tango' is het gezegde.

Als iemand ongeïnteresseerd is en kortaf dan schiet dat toch ook geen bal op.
Je weet pas of iemand ongeïnteresseerd is als ze niet met je wil daten. Hoeveel ze appt is een non-issue. Het gaat erom of ze met je een bakje koffie wil doen. Als ze dat niet wil, dan weet je dat de interesse er niet is.

Dat kan je niet opmaken uit een aantal tekstberichten :')
pi_186234699
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:37 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Echt flauwekul.

Oké, om van het extreme af te stappen: sommige vrouwen die kortaf zijn, zijn niet geïnteresseerd. Maar dat geldt niet voor alle vrouwen. De meeste vrouwen zijn kortaf en tonen weinig interesse (zeker in het begin) omdat ze je gewoon puur aan het testen zijn.

Vrouwen kijken dan wat jij in je mars hebt. Wat heb jij te bieden en wat doe jij om haar te versieren. Dit geldt niet andersom. Zij zal jou niet gaan versieren (meestal) en zeker niet op een app waarbij ze 50 andere potentiële dates heeft. Jij moet je presenteren. Ze test je ook gewoon uit om te kijken of je het geduld hebt of dat je meteen in haar broekje wil.

Met mijn huidige date/vriendin praatten we ook heel weinig. Zeker in en rond de eerste twee dates. Soms 5 minuten per 3 dagen. En ze antwoordde ook altijd kortaf en simpel.

MAAR ze wilde wel met me op date. En daar gaat het om. Pas op een date, face 2 face, leer je elkaar kennen. Dus 'dit type' vrouw kan je pas oordelen als je met haar op date bent geweest.
Ja allemaal leuk en aardig maar dit levert mij geen energie op dus daar stop ik geen moeite in ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 15 april 2019 @ 17:48:40 #94
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_186234815
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:39 schreef black-soldier het volgende:

[..]

Je weet pas of iemand ongeïnteresseerd is als ze niet met je wil daten. Hoeveel ze appt is een non-issue. Het gaat erom of ze met je een bakje koffie wil doen. Als ze dat niet wil, dan weet je dat de interesse er niet is.

Dat kan je niet opmaken uit een aantal tekstberichten :')
Oh dus als iemand wel wil daten dan is alles op magische wijze opeens oke? Wat een gelul.
pi_186234855
Ik zou me daar als man ook echt te goed voor voelen hoor... graag of niet
Flikker op met je test

Sowieso niet mijn type mens als je meent mij te moeten (mogen!!) testen
pi_186234961
hmm even denken, het werkt iig zo voor mij:

- als ik echt interesse heb dan mondt dat uit in een echt gesprek en blijf ik online omdat ik het heel leuk vind (deze man maakt veel kans)

- als ik iets van interesse heb stel ik de man in kwestie een vraag terug (over wat dan ook - deze man maakt een iets kleinere kans maar het is de moeite waard om het gesprek door te zetten voor deze man)

- ik reageer kortaf (“dankjewel” of “haha ja”) als de vent me vriendelijk lijkt maar ik hem niet zal daten en daar blijft het ook bij (ik blijf niet verder kortaf reageren ofzo anders vind ik het vals hoop geven)

- en als ik iemand echt zeeeer oninteressant vind of geen tijd heb (er zijn eenmaal veel actieve mannen en zo blijf je een middag lang bezig) dan reageer ik niet. Feit blijft deze mannen verliezen het van andere mannen, anders was er al contact geweest.
pi_186234965
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 17:51 schreef Allures het volgende:
Ik zou me daar als man ook echt te goed voor voelen hoor... graag of niet
Flikker op met je test

Sowieso niet mijn type mens als je meent mij te moeten (mogen!!) testen
Gezond gedrag, het mag wel een beetje leuk zijn ;)
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186234985
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:58 schreef TheInnocent het volgende:
hmm even denken, het werkt iig zo voor mij:

- als ik echt interesse heb dan mondt dat uit in een echt gesprek en blijf ik online omdat ik het heel leuk vind (deze man maakt veel kans)

- als ik iets van interesse heb stel ik de man in kwestie een vraag terug (over wat dan ook - deze man maakt een iets kleinere kans maar het is de moeite waard om het gesprek door te zetten voor deze man)

- ik reageer kortaf (“dankjewel” of “haha ja”) als de vent me vriendelijk lijkt maar ik hem niet zal daten en daar blijft het ook bij (ik blijf niet verder kortaf reageren ofzo anders vind ik het vals hoop geven)

- en als ik iemand echt zeeeer oninteressant vind of geen tijd heb (er zijn eenmaal veel actieve mannen en zo blijf je een middag lang bezig) dan reageer ik niet. Feit blijft deze mannen verliezen het van andere mannen, anders was er al contact geweest.
Waarom match je die jongens /verwijder je ze niet gelijk?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_186235007
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:59 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom match je die jongens /verwijder je ze niet gelijk?
Ik match alleen jongens van de bovenste categorie. Zat op een datingapp waar alle categorien op mij konden reageren zegmaar (geen tinder of happn ofzo).

Met categorie bedoel ik interessant (bovenste vink van mijn eerdere post) tot zeeeer oninteressant.
pi_186235042
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:58 schreef TheInnocent het volgende:
hmm even denken, het werkt iig zo voor mij:

- als ik echt interesse heb dan mondt dat uit in een echt gesprek en blijf ik online omdat ik het heel leuk vind (deze man maakt veel kans)

- als ik iets van interesse heb stel ik de man in kwestie een vraag terug (over wat dan ook - deze man maakt een iets kleinere kans maar het is de moeite waard om het gesprek door te zetten voor deze man)

Dit.
De rest niet

Als ik kort af doe dan begin je mijn interesse te verliezen en/of op mijn zenuwen te werken
Maar wil ik nog een beetje ruimte geven om het op te lossen (de volgende dag of zo)

Als ik er echt klaar mee ben hoor je dat wel of als het gesprek dood is gebloed hoor je nooit meer iets
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')