Verschrikkelijkquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:02 schreef Crack_ het volgende:
[..]
moet werken tot tien uur, kill me now
Wowquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij mag dat, mijn lichaam is jouw lichaam.
AhahaXD XDquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:03 schreef Le_Professeur het volgende: [..] als dat toch zou kunnen haha ;p
Ah! Dacht die alleen op rook af ging..quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:03 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Brandmelder, pffff ging te snel
Ja dat dacht ik ook, schrok er behoorlijk vanquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:05 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ah! Dacht die alleen op rook af ging..
Was je net lekker bezig 😏quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, schrok er behoorlijk van
Denk t nietquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Verschrikkelijk
Misschien moet ik nog even naar de Ikea haha
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:07 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja sta je daar leuk met je douchekop te klooien gaat dat alarm af, voel je je meteen betrapt
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:08 schreef Driepink het volgende:
[..]lekker met de douchekop aan het klooien ja?
Wat is dit voor een vieze junk!?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
als klein incontinent corpulent jochie liep ik over straat met een joggie en een kloffie pikken bij de lobbit, stelen was 'n hobby
hyper en angstig blijf ik af van de koffie ah ah, man, ah ah, ja ik heb dit
als autist op de bank kijk ik netflix pik benger Jordy Kuipers is 'n bad bitch
ja die crews om je heen doen me echt niks Als je niet meetelt en jezelf de baas bent
Is het hard als je een klein beetje nadenkt geen ene gab heeft niks op de biggie s shit is krom maar Simon rapt die dingen recht six pack had niets op de Binnenweg alles fictie, verdwijn, binnen weg
Dacht vroeger aan een klapper en een handbel maar dat is shit wat ik denk en dat mag wel
Op de hoek met een sixpack vet als de big mac whoppe kijk eens wie daar aan komt kloppe
Skybox op de wereld overzicht op het overzicht en overzicht op 't zicht wat over is
Geen ene gap heeft niks op de biggie biggie alleen één met zo'n watch that throws a wizziy wizzy
Genoeg pappies met flappies laat me dat niet vertellen schaal van 1 op 10 hee tante Lien baby
Speedy die komt sneller weg dan Roadrunner respect aan m'n speed what de jongen wil stunten beter willen schrijven dan grunten picture a new lijst van pappies die de game runnen wedden dat ik zo meteen weer op m'n kop krijg liefde is dat ding dat ik nu op schrijf
Smaakvol, Schitter, tast in het duister hang als dat tientje in je portefeuille
Viktor en Rentenier Want ze zoeken shit op de wacht en dan krijgen we 't hier (hier hier hier hier hier)
[ afbeelding ]
Wat een enge broekjesquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
als klein incontinent corpulent jochie liep ik over straat met een joggie en een kloffie pikken bij de lobbit, stelen was 'n hobby
ja die crews om je heen doen me echt niks Als je niet meetelt en jezelf de baas bent
Is het hard als je een klein beetje nadenkt geen ene gab heeft niks op de biggie s shit is krom maar Simon rapt die dingen recht six pack had niets op de Binnenweg alles fictie, verdwijn, binnen weg
Dacht vroeger aan een klapper en een handbel maar dat is shit wat ik denk en dat mag wel
Op de hoek met een sixpack vet als de big mac whoppe kijk eens wie daar aan komt kloppe
Skybox op de wereld overzicht op het overzicht en overzicht op 't zicht wat over is
Geen ene gap heeft niks op de biggie biggie alleen één met zo'n watch that throws a wizziy wizzy
Genoeg pappies met flappies laat me dat niet vertellen schaal van 1 op 10 hee tante Lien baby
Speedy die komt sneller weg dan Roadrunner respect aan m'n speed what de jongen wil stunten beter willen schrijven dan grunten picture a new lijst van pappies die de game runnen wedden dat ik zo meteen weer op m'n kop krijg liefde is dat ding dat ik nu op schrijf
Viktor en Rentenier Want ze zoeken shit op de wacht en dan krijgen we 't hier (hier hier hier hier hier)
[ afbeelding ]
Maar misschien vind ik dat juist opwindend als je hitlertje lijktquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Denk t niet
En als je het doet doe het dan wanneer ik op nieuwe afdeling ben en terug kan praten .. En er neit als hitlertje uitzie
Niet gelezen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:13 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja misschien vind jij dat zelfs wel beter dan normaalquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar misschien vind ik dat juist opwindend als je hitlertje lijkt
*bootquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:17 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Beter blijft ie lekker in zijn kraakpand met zijn ongewassen kop
Houd je wel van vrouwen met snorren?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Maar misschien vind ik dat juist opwindend als je hitlertje lijkt
We zullen het nooit weten waarschijnlijkquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja misschien vind jij dat zelfs wel beter dan normaal
Nee dat vind ik smerigquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Houd je wel van vrouwen met snorren?
Vind ik niet erg, hows your doggies. Ga je weer zwemmen binnenkortquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:18 schreef Zosk het volgende:
[..]
We zullen het nooit weten waarschijnlijk
Nee hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]niet mijn probleem maar je mist wel veel
Gaat goed, liggen beneden in de zonquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Vind ik niet erg, hows your doggies. Ga je weer zwemmen binnenkort
Smeerlapquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn baard is momenteel viesdik en lang.
Ben te lui om hem te scheren, zie eruit als een zwerver
Vanmorgen die van mij laten bijwerkenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Same herequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
bahquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mea culpaquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hier kun jij niet over meepraten hoor
Vanaf volgende week wordt het warmquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gaat goed, liggen beneden in de zon
Binnenkort niet denk ik, veel te koud :s hopelijk kan het wel weer snel dan iedere zondag lekker aan een meertje
Ik weet het. Ga hem zo wel weer wassen en condiotioner gebruiken.quote:
truequote:
Dat is zeker waar jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
trueal is gewoon beetje chillen in de zon bij water ook echt mega chill
De kindjes zijn er wel bang van. Wat wel een plus is.quote:
Is wel een ding uiteraard, mannen die een grote baard mooi kunnen laten staan is gewoon nicequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Is het voor mannen echt een ding als je een volle baard kan laten zetten ofzo? De mannen die ik ken met een baard die gaan vaak meteen best overdreven en ja nouja nee
Oehhhquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is zeker waar ja
Over anderhalve week ook lekker een weekje vakantie en een nieuwe auto, heerlijk
echt, nicequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kindjes zijn er wel bang van. Wat wel een plus is.
Nee nouja jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Is het voor mannen echt een ding als je een volle baard kan laten zetten ofzo? De mannen die ik ken met een baard die gaan vaak meteen best overdreven en ja nouja nee
Ben jij Mozyquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De kindjes zijn er wel bang van. Wat wel een plus is.
Nee blijf lekker in Nederlandquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhhen gewoon vakantie of ga je ook weg? En nieuwe auto, welke dan? Zo een super luxe
MAG IK DAN OOK RIJDEN PLS JE WEET HOE GOED IK KAN RIJDEN![]()
![]()
ik vind wel dat het soms mooi kan staan maar meestal vind ik het gewoon overdreven en vies en je verstopt je gezicht gewoon voor de helftquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Zosk het volgende:
[..]
Is wel een ding uiteraard, mannen die een grote baard mooi kunnen laten staan is gewoon nice
Jeetje meid tochquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind wel dat het soms mooi kan staan maar meestal vind ik het gewoon overdreven en vies en je verstopt je gezicht gewoon voor de helftkutvocht in baarden
eten in baarden
baarden
mannen met kleine hoofden zonder baard
onverzorgde baarden want 'haha is toch een baard'
nee nee nee en het jeukt
Is volgens onderzoek wel aantrekkelijker voor vrouwen die een vaste betrouwbare partner zoeken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:23 schreef Crack_ het volgende:
Medium. Vanavond plannen om te stappen met een maat die achter de dames aan wil. Echt geen klap zin in, dus laat 'm lekker staan. Hoop zoveel mogelijk mensen weg te jagen.quote:
Dan heb je wel goede week uitgekozenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:25 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee blijf lekker in Nederland
Ja een super luxe en anderen erin laten rijden lijkt me niet verstandig
Dan ziet er altijd zo smerig uitquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt, nice![]()
doe er dreadjes in, dat is wel tof
jij hebt denk ik ook geen hoofd meer over met baardquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jeetje meid toch
Ik laat 'm gewoon lekker staan
Nou zeg hoezoquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
jij hebt denk ik ook geen hoofd meer over met baard
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik vind wel dat het soms mooi kan staan maar meestal vind ik het gewoon overdreven en vies en je verstopt je gezicht gewoon voor de helftkutvocht in baarden
eten in baarden
baarden
mannen met kleine hoofden zonder baard
onverzorgde baarden want 'haha is toch een baard'
nee nee nee en het jeukt
oh, whutquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is volgens onderzoek wel aantrekkelijker voor vrouwen die een vaste betrouwbare partner zoeken.
Misschien dus een onbewust iets.
ohquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan ziet er altijd zo smerig uit
ik heb geen ideequote:
Een mooie Duitsequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dan heb je wel goede week uitgekozen![]()
en welke dan, en nee alleen ik en gewoon ergens stukje optrekken zou al genoeg zijn. Alleen die feeling omdat die van mij dat allemaal niet kan
Tuurlijk staat mij dat goedquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik heb geen ideegewoon mental image, misschien staat het je wel heel goed
hoezo nee, klootzakquote:
Een forse bijgehouden baard.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, whuthad ik niet verwacht, ligt dat niet ook aan soort baard? Vind beharing wat anders dan een flinke baard
Kan ik failliet door raken, zulke risico's moet je nooit nemenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
hoezo nee, klootzakwat kan er gebeuren
en mooie duitse bestaan niet
klinkt als een bijzonder onderzoek welquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een forse bijgehouden baard.
Bij mannen met stoppels hadden vrouwen (weet niet meer hoe het zat met gay mannen) een positievere indruk voor een one night stand.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:31 schreef Zosk het volgende:
[..]
Kan ik failliet door raken, zulke risico's moet je nooit nemen
Oh oke, jammer, dan heb ik een lelijke auto gekocht
En als je grijs wordt?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oh nee gewoon haar hoor haha heb een veel te mooie bos om het af te scheren
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk dat ik wel mooie grijs word zolang ik zo'n bos haar hebquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En als je grijs wordt?
Merk het echt dat ik grijs aan het worden ben man
Gatverdammequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Mijn man had altijd een ringbaardje, dat vond ik wel leuk
nee bijna haha xDquote:
whut, zo bijzonder vind ik mezelf nou ook weer niet maar okayquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken denk ik niemand die meer anders is dan jij.
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met natgooien maar dat het niet ten koste gaat van de klantervaringquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nee bijna haha xD
Een van mijn favorietjes gaat weg en die mogen we straks natgooienga haar wel zo godje missen
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Kom we gaan, ik cringe de tent uit hier
ik verval in mn verveelkarakter, stop. Plsquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:32 schreef Zosk het volgende:
[..]
Bij jou of bij mijquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Oke ik stop alquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik verval in mn verveelkarakter, stop. Pls
Ik ben begonnen met Rick & Morty kijken, is grappigkeek jij dat ook
Ik vond het hem ontzettend mooi staan, de laatste week had hij mij gevraagd of ik hem helemaal eraf wilde scheren en kon daar gewoon niet aan wennenquote:
Echt een naar trekje is dat van jequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ik verval in mn verveelkarakter, stop. Pls
Ik ben begonnen met Rick & Morty kijken, is grappigkeek jij dat ook
Dagquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Flamarande het volgende:
[..]
neuh, en meestal vinden ze het wel grappig of soms denken ze WTF omdat ze niet weten wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie veel plezier hebben met natgooien maar dat het niet ten koste gaat van de klantervaring
Maar 1 dekbedovertrek hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Doe maar bij jou ik heb net mijn dekbedovertrek in de was
Oke dan is het goed, doe wel voorzichtigquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
neuh, en meestal vinden ze het wel grappig of soms denken ze WTF omdat ze niet weten wat er aan de hand is
wh, wahrheit?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke ik stop al
Nee je haalt me door de war met WH denk ik
je valt in herhalingquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Echt een naar trekje is dat van je
ik gooi toch misquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Oke dan is het goed, doe wel voorzichtig
Maken we eerst een boswandelingquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Doe maar bij jou ik heb net mijn dekbedovertrek in de was
Leuk, ik neem broodjes meequote:Op zaterdag 13 april 2019 14:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maken we eerst een boswandeling
Misschien krijg je onderweg weer hongerquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb net gegeten maar is goed staat zo leuk haha
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb wel een sexy baardje vind ik zelf, mooie kleuren ook.
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Booooh net een goede lunch gehad
Ik scheer al het overtollige haar, liefst zou ik permanent willen ontharen maar na berekening van de kosten dacht ik, scheren wil ook primaquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn schaamhaar heeft dat niet dus dat scheer ik maar voor 90 procent af.
Lijkt me ook wel zo praktisch met 168 tatoeages.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ik scheer al het overtollige haar, liefst zou ik permanent willen ontharen maar na berekening van de kosten dacht ik, scheren wil ook prima
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel zo praktisch met 168 tatoeages.
Is wel koud buitenquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:40 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Misschien krijg je onderweg weer honger![]()
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je een tatoeage van een stoere zeemeermin is het ineens een harige hamster met staart.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
Deze blijf ik grappig vinden, maar moet er niet aan denken dat mijn vriend zoiets laat zetten
[ afbeelding ]
Prinsesje?quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Doe normaal ik kom echt niet buiten met die rommel op de straat
Je hoeft ze niets te gevenquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:30 schreef UitStraling het volgende:
Ik kreeg van mijn werk vijf fruitbomen met als gedachte erachter "blijf groeien US!!!" en nu zie ik net dat ze het akelig goed naar hun zin hebben en nu twijfel ik om er chloor bij te gooien of juist koeienmest
quote:
Nissan micra niks voor jou?quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]ben aan het kijken naar 5 deurs autootje, maar kan niet echt een auto vinden waarvan ik zeg, jaaa dat is het
Ik weet nog een Charade te koop staanquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]ben aan het kijken naar 5 deurs autootje, maar kan niet echt een auto vinden waarvan ik zeg, jaaa dat is het
Die zijn wel mooi kleinquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nissan micra niks voor jou?
De oude versie wel ja. De 2018-2019 modellen zijn al een slag groter.quote:
Beetje mislukte oldtimer past wel bij je, zo'n statement auto, ik heb jarenlang in een brakke Feroza rondgereden met de grootste bullbar ooit, stickers van speedmetalbands erop, 1000 inch banden <----quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
je hoeft sneeuw echt niet als excuus te gebruiken dat je niet door de deur pastquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:25 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Doe normaal ik kom echt niet buiten met die rommel op de straat
Oke, zal eens kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
De oude versie wel ja. De 2018-2019 modellen zijn al een slag groter.
Ik had ooit een oude mini, die vond ik zo leuk hequote:Op zaterdag 13 april 2019 15:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje mislukte oldtimer past wel bij je, zo'n statement auto, ik heb jarenlang in een brakke Feroza rondgereden met de grootste bullbar ooit, stickers van speedmetalbands erop, 1000 inch banden <----ik was de absolute koning op elke weg
Mijn vriendin moest ook een nieuwe auto. Heeft deze gekocht, nog 5 weken wachten tot ie geleverd wordt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oke, zal eens kijken.
[..]
Ik had ooit een oude mini, die vond ik zo leuk he
Oke, vind wel moeilijk altijd een auto uitzoekenquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vriendin moest ook een nieuwe auto. Heeft deze gekocht, nog 5 weken wachten tot ie geleverd wordt.
Slaat weer nergens op maarja story of your lifequote:Op zaterdag 13 april 2019 15:54 schreef McGrath het volgende:
[..]
je hoeft sneeuw echt niet als excuus te gebruiken dat je niet door de deur past
quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:57 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]![]()
Deze blijf ik grappig vinden, maar moet er niet aan denken dat mijn vriend zoiets laat zetten
[ afbeelding ]
Ja of een oude kever, ook gehad, 1968, dofzwart, waxinelichtjes als verwarming op de bijrijdersstoel, geen gordels, trapchoke, witte rand op de banden, straatsteen voorin om hem in balans te krijgen, backfire bij iedere keer gas terug en telkens keer een slokje whisky voordat ik ermee durfde te rijden, lekkere statement bak was datquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:55 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oke, zal eens kijken.
[..]
Ik had ooit een oude mini, die vond ik zo leuk he
Ja is wel een ding jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:00 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oke, vind wel moeilijk altijd een auto uitzoeken
Kever is inderdaad ook erg leuk. Was echt dol op mijn mini, ding liep als een trein. Misschien dat zoiets weer over 5,5 jaar kan, maar nu eerst een goedkoop gebakje waarvan de onderdelen overal wel te vinden zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een oude kever, ook gehad, 1968, dofzwart, waxinelichtjes als verwarming op de bijrijdersstoel, geen gordels, trapchoke, witte rand op de banden, straatsteen voorin om hem in balans te krijgen, backfire bij iedere keer gas terug en telkens keer een slokje whisky voordat ik ermee durfde te rijden, lekkere statement bak was dat
Dan nog is er best veel keuzequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vrij simpel, ga je voor je hart of voor je verstand.
Verstand is ook wel erg belangrijk ja.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:05 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Kever is inderdaad ook erg leuk. Was echt dol op mijn mini, ding liep als een trein. Misschien dat zoiets weer over 5,5 jaar kan, maar nu eerst een goedkoop gebakje waarvan de onderdelen overal wel te vinden zijn.
Gewoon verliefd worden op een auto, toch, als je hem/haar ziet weet je het binnen een seconde.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dan nog is er best veel keuze
Ja het moet ook betaald en uit kunnenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Verstand is ook wel erg belangrijk ja.
Ik val altijd op de uitlaat, dan denk ik; daar kan ik wel wat mee.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon verliefd worden op een auto, toch, als je hem/haar ziet weet je het binnen een seconde.
Beetje homofiele neigingen?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik val altijd op de uitlaat, dan denk ik; daar kan ik wel wat mee.
Ik heb er een gehad, en ik was er supermegablij mee, maar op de snelweg is het toch net allemaal wat te klein...quote:
Nu krijg ik beetje dit ideequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik val altijd op de uitlaat, dan denk ik; daar kan ik wel wat mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nu krijg ik beetje dit ideeDaar doelde ik ook opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
Zit dan een beetje met de balen hooi voor de marmotjesquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb er een gehad, en ik was er supermegablij mee, maar op de snelweg is het toch net allemaal wat te klein...
Ik dacht dat dit over relaties gingquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is vrij simpel, ga je voor je hart of voor je verstand.
Ze zijn er, ze hebben daar al eens een heel programma over gehad, mensen die vielen op 'vreemde' dingenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wel een aparte fetisj heb je dan.
Ik weet niet hoeveel balen jij sleept van hoeveel kilo, maar mijn Micra kon twee a drie balen hooi meenemenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:10 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Zit dan een beetje met de balen hooi voor de marmotjes
Vond dit vrij ongewoon maar het zal nog wel gekker kunnen dan dat.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ze zijn er, ze hebben daar al eens een heel programma over gehad, mensen die vielen op 'vreemde' dingen
Ohw meestal 3, daar kan ik 2 week mee vooruitquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel balen jij sleept van hoeveel kilo, maar mijn Micra kon twee a drie balen hooi meenemen.
Mijn huidige auto 8 denk ik. Afhankelijk van hoe groot ze zijn misschien 10.
Nu welquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over relaties ging.
Is hetzelfde mechanisme.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit over relaties ging.
De achterbank kan plat, dus dat scheelt al veelquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:13 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ohw meestal 3, daar kan ik 2 week mee vooruit
Op zich wel. Misschien moet ik in mijn 'zoektocht' naar een man hetzelfde doen als met mijn auto, een ouwe lul vinden.quote:
Wat is dat paarse eigenlijk Samzz?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De achterbank kan plat, dus dat scheelt al veel.
So sexyquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dankzij Flamarande zit ik er serieus over na te denken een pony te laten knippen.
Leuk, wanneer ga je naar de kapper?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dankzij Flamarande zit ik er serieus over na te denken een pony te laten knippen.
Heb op tv ook eens een homo stelletje gezien en een ervan geilde nogal op leder, dat vond hij zo lekker ruiken. Vertelde die partner zuur dat ze de lederen bank maar weg hadden gedaan anders kwam hij namelijk niet meer naar bed. Volgens mij was dat destijds bij Jambersquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond dit vrij ongewoon maar het zal nog wel gekker kunnen dan dat.
Tja je valt op gedistingeerde oldtimers.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich wel. Misschien moet ik in mijn 'zoektocht' naar een man hetzelfde doen als met mijn auto, een ouwe lul vinden.
Als je een stukje verder kijkt, zie je PR en Moderatorquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat paarse eigenlijk Samzz?
Kweenie.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
Oh dat valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb op tv ook eens een homo stelletje gezien en een ervan geilde nogal op leder, dat vond hij zo lekker ruiken. Vertelde die partner zuur dat ze de lederen bank maar weg hadden gedaan anders kwam hij namelijk niet meer naar bed. Volgens mij was dat destijds bij Jambers
Ja deed dat ook met de Tigra, dan kreeg je een zee van ruimtequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De achterbank kan plat, dus dat scheelt al veel.
Stukje PR maakt je paars dus?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een stukje verder kijkt, zie je PR en Moderator.
In mei. Maar ik weet het dus niet zeker. Want ik had vroeger wel eens een pony, maar ik herinner me vooral dat het ontzettend leuk stond en kakveel werk was (ik heb slag in mijn haar) en dat ie altijd in de weg zitquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, wanneer ga je naar de kapper?
Ik vind het schattigquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mei. Maar ik weet het dus niet zeker. Want ik had vroeger wel eens een pony, maar ik herinner me vooral dat het ontzettend leuk stond en kakveel werk was (ik heb slag in mijn haar) en dat ie altijd in de weg zit.
Iedereen in het PR-team wordt paars ja. Ik wilde eerst magenta, maar dat kon de goedkeuring van de A's niet wegdragenquote:
Schattig?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het schattig
Verwacht wel pics?!
Ik ga niet voor schattigquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het schattig
Verwacht wel pics?!
Ik weet zeker dat t superleuk staat. Dat is t probleem nietquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Persoonlijk, zou ik het niet doen. Als je spijt krijgt, het zit dan de eerste tijd weer behoorlijk in de weg zo'n pony
Af en toe een lange lok in het gezicht kan wel sexy zijn ja.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Persoonlijk, zou ik het niet doen. Als je spijt krijgt, het zit dan de eerste tijd weer behoorlijk in de weg zo'n pony
Dat heb ik met kort haar, staat mij echt heel leuk, maar het duurt weer zo verschrikkelijk lang voor het weer in een staart kanquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat t superleuk staat. Dat is t probleem niet. Meer of ik de 'overlast' zie zitten.
Mja, een pony zet je makkelijk vast met een bobbypin natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat heb ik met kort haar, staat mij echt heel leuk, maar het duurt weer zo verschrikkelijk lang voor het weer in een staart kan
Klopt maar dan ben je wel een uitzondering daarin, meeste vrouwen worden van een bloot gezicht niet knapper.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat heb ik met kort haar, staat mij echt heel leuk, maar het duurt weer zo verschrikkelijk lang voor het weer in een staart kan
Blondeerde het dan ook naar het witte toequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar dan ben je wel een uitzondering daarin, meeste vrouwen worden van een bloot gezicht niet knapper.
Cruella de Vil.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Blondeerde het dan ook naar het witte toe
Ik zou verwachten dat je je thuis voelt dan.quote:
Volgens mij weet ik dat nog zelfs.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb ook wel eens zwart wit gehad
Koekoekquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat je je thuis voelt dan.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik dat nog zelfs.
Jullie kennen elkaar?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik dat nog zelfs.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat je je thuis voelt dan.
Er mag niet gecared worden, over niks.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je het alleen over voetbal, spelletjes, drank en wijven hebben dan?
Mag best wat liever en menselijker hier.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
Er mag niet gecared worden, over niks.
Vind je? Ik vind t maar koudquote:
Ik ook van jou, poppetjequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
Er mag niet gecared worden, over niks.
Pic?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind t maar koud. Hagelbui op de kop net.
Wel echt een práchtige jurk gezien. Maar te duur.
Liever niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag best wat liever en menselijker hier.
Stop. Stop. Stop.quote:
Allemaal liefdequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Stop. Stop. Stop.
There we go: https://topvintage.nl/nl/(...)encil-dress-in-olivequote:
Die tweedequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
There we go: https://topvintage.nl/nl/(...)encil-dress-in-olive
Die kleur.
https://topvintage.nl/nl/(...)-dress-in-royal-blue
En deze.
Gastquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:44 schreef UitStraling het volgende:
Die tweede staat je nog mooier en geiler dan dat modelletje
Het model kijkt zo... Raarquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:44 schreef UitStraling het volgende:
Tyf opquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:44 schreef UitStraling het volgende:
Nice, kan zo in mad men <3quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
There we go: https://topvintage.nl/nl/(...)encil-dress-in-olive
Die kleur.
https://topvintage.nl/nl/(...)-dress-in-royal-blue
En deze.
Ja holy shitquote:
quote:
Misschien mocht ze de fotograaf niet zo, of voelde ze zich niet zo op haar gemak of moest ze hoognodig naar de plee.quote:
Mn favo zuurtjequote:
Ja hequote:
Ja snap ik. En je eigen bed ligt echt hemels als je s ochtends thuis komtquote:
Ja of het is gewoon een gefaalde sexy blik?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien mocht ze de fotograaf niet zo, of voelde ze zich niet zo op haar gemak of moest ze hoognodig naar de plee.
Heb je het nou tegen mij of watquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:47 schreef UitStraling het volgende:
Maarja drukke veeleisende baan dus ik snaps wel.
Had je een date?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:48 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja snap ik. En je eigen bed ligt echt hemels als je s ochtends thuis komt
Ik zou het niet weten, ik vind zowat elke vrouwenblik geil, ja nou of ze moet echt als een schildpad in een te kleine vijver kijken of zoquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja of het is gewoon een gefaalde sexy blik?
Nee verjaardagquote:
Ahwquote:
Ahaha nee leg uitquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
De mannen zien haar toch niet staan.
Want ze zat op de bank.
Hahaha snap je
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Want ze zat op de bank.
Hahaha snap je
Nee Chloro haar afkomst maakt haar penetrabel tot in de macht 140, jammer dat ze zo verwesterd verzuurd is en niet genoeg onderdanig en lief meer.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Want ze zat op de bank.
Hahaha snap je
Die kende ik nog niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee Chloro haar afkomst maakt haar penetrabel tot in de macht 140, jammer dat ze zo verwesterd verzuurd is en niet genoeg onderdanig en lief meer.
Maar dan nog
Liever ga je ze niet krijgen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee Chloro haar afkomst maakt haar penetrabel tot in de macht 140, jammer dat ze zo verwesterd verzuurd is en niet genoeg onderdanig en lief meer.
Maar dan nog
WAAROM KOMEN ALLE BLAUWEN HIERNAARTOEquote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar dan nog
OMDAT JA SNAPJEquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
WAAROM KOMEN ALLE BLAUWEN HIERNAARTOE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |