Op zich wel. Misschien moet ik in mijn 'zoektocht' naar een man hetzelfde doen als met mijn auto, een ouwe lul vinden.quote:
Wat is dat paarse eigenlijk Samzz?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De achterbank kan plat, dus dat scheelt al veel.
So sexyquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dankzij Flamarande zit ik er serieus over na te denken een pony te laten knippen.
Leuk, wanneer ga je naar de kapper?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
Dankzij Flamarande zit ik er serieus over na te denken een pony te laten knippen.
Heb op tv ook eens een homo stelletje gezien en een ervan geilde nogal op leder, dat vond hij zo lekker ruiken. Vertelde die partner zuur dat ze de lederen bank maar weg hadden gedaan anders kwam hij namelijk niet meer naar bed. Volgens mij was dat destijds bij Jambersquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond dit vrij ongewoon maar het zal nog wel gekker kunnen dan dat.
Tja je valt op gedistingeerde oldtimers.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op zich wel. Misschien moet ik in mijn 'zoektocht' naar een man hetzelfde doen als met mijn auto, een ouwe lul vinden.
Als je een stukje verder kijkt, zie je PR en Moderatorquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is dat paarse eigenlijk Samzz?
Kweenie.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:15 schreef Samzz het volgende:
Oh dat valt nog wel mee.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:16 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Heb op tv ook eens een homo stelletje gezien en een ervan geilde nogal op leder, dat vond hij zo lekker ruiken. Vertelde die partner zuur dat ze de lederen bank maar weg hadden gedaan anders kwam hij namelijk niet meer naar bed. Volgens mij was dat destijds bij Jambers
Ja deed dat ook met de Tigra, dan kreeg je een zee van ruimtequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
De achterbank kan plat, dus dat scheelt al veel.
Stukje PR maakt je paars dus?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je een stukje verder kijkt, zie je PR en Moderator.
In mei. Maar ik weet het dus niet zeker. Want ik had vroeger wel eens een pony, maar ik herinner me vooral dat het ontzettend leuk stond en kakveel werk was (ik heb slag in mijn haar) en dat ie altijd in de weg zitquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk, wanneer ga je naar de kapper?
Ik vind het schattigquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
In mei. Maar ik weet het dus niet zeker. Want ik had vroeger wel eens een pony, maar ik herinner me vooral dat het ontzettend leuk stond en kakveel werk was (ik heb slag in mijn haar) en dat ie altijd in de weg zit.
Iedereen in het PR-team wordt paars ja. Ik wilde eerst magenta, maar dat kon de goedkeuring van de A's niet wegdragenquote:
Schattig?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het schattig
Verwacht wel pics?!
Ik ga niet voor schattigquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind het schattig
Verwacht wel pics?!
Ik weet zeker dat t superleuk staat. Dat is t probleem nietquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Persoonlijk, zou ik het niet doen. Als je spijt krijgt, het zit dan de eerste tijd weer behoorlijk in de weg zo'n pony
Af en toe een lange lok in het gezicht kan wel sexy zijn ja.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:18 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Persoonlijk, zou ik het niet doen. Als je spijt krijgt, het zit dan de eerste tijd weer behoorlijk in de weg zo'n pony
Dat heb ik met kort haar, staat mij echt heel leuk, maar het duurt weer zo verschrikkelijk lang voor het weer in een staart kanquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat t superleuk staat. Dat is t probleem niet. Meer of ik de 'overlast' zie zitten.
Mja, een pony zet je makkelijk vast met een bobbypin natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat heb ik met kort haar, staat mij echt heel leuk, maar het duurt weer zo verschrikkelijk lang voor het weer in een staart kan
Klopt maar dan ben je wel een uitzondering daarin, meeste vrouwen worden van een bloot gezicht niet knapper.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:20 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat heb ik met kort haar, staat mij echt heel leuk, maar het duurt weer zo verschrikkelijk lang voor het weer in een staart kan
Blondeerde het dan ook naar het witte toequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt maar dan ben je wel een uitzondering daarin, meeste vrouwen worden van een bloot gezicht niet knapper.
Cruella de Vil.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:22 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Blondeerde het dan ook naar het witte toe
Ik zou verwachten dat je je thuis voelt dan.quote:
Volgens mij weet ik dat nog zelfs.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja heb ook wel eens zwart wit gehad
Koekoekquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat je je thuis voelt dan.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik dat nog zelfs.
Jullie kennen elkaar?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik dat nog zelfs.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat je je thuis voelt dan.
Er mag niet gecared worden, over niks.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je het alleen over voetbal, spelletjes, drank en wijven hebben dan?
Mag best wat liever en menselijker hier.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
Er mag niet gecared worden, over niks.
Vind je? Ik vind t maar koudquote:
Ik ook van jou, poppetjequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
[..]
Er mag niet gecared worden, over niks.
Pic?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind t maar koud. Hagelbui op de kop net.
Wel echt een práchtige jurk gezien. Maar te duur.
Liever niet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag best wat liever en menselijker hier.
Stop. Stop. Stop.quote:
Allemaal liefdequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liever niet.
[..]
Stop. Stop. Stop.
There we go: https://topvintage.nl/nl/(...)encil-dress-in-olivequote:
Die tweedequote:Op zaterdag 13 april 2019 16:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
There we go: https://topvintage.nl/nl/(...)encil-dress-in-olive
Die kleur.
https://topvintage.nl/nl/(...)-dress-in-royal-blue
En deze.
Forum Opties | |