SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Oh.
Bovenal is die Moniz een vermoeiende druktemaker. Daarvoor alleen al verdient hij een afstraffing.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:20 schreef tompsv18 het volgende:
Die nieuwe trainer van Excelsior wil flink druk gaan zetten en aanvallend voetbal spelen. Dit wordt 10-0.
quote:Juventus speelt in de kampioenswedstrijd tegen SPAL met maar liefst negen andere spelers. Van de elf spelers die woensdag tegen Ajax speelden komen alleen Joao Cancelo en Rodrigo Bentancur in actie.
Juventus-trainer Massimiliano Allegri kondigde vrijdag op de persconferentie al aan dat hij spelers zou sparen voor de wedstrijd tegen Ajax. Zelfs doelman Wojciech Szczesny krijgt rust van de oefenmeester. Tegen Ajax stonden Cancelo, Daniele Rugani, Leonardo Bonucci en Alex Sandro in de verdediging, maar tegen SPAL kiest Allegri voor Mattia De Sciglio, Andrea Barzagli, Paolo Gozzi (17) en Leonardo Spinazzola.
De helft van het elftal dat tegen SPAL speelt zat woensdag niet eens bij de selectie voor het duel met Ajax. Allegri kiest in het hart van de defensie voor de pas zeventienjarige Gozzi, die in de jeugd van Juventus speelt en zijn debuut maakt, naast Barzagli.
"Kampioenswedstrijd".... Die staan inmiddels zover voor dat ze op hun dooie gemak kampioen worden.quote:
Tja, wij hebben die luxe helaas niet.quote:
Ik denk ook niet dat één zo'n potje tegen Excelsior nou heel veel uitmaakt. Zeker niet als Ajax er al vroeg een paar in weet te prikken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:15 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Tja, wij hebben die luxe helaas niet.
Toch denk ik dat het ook zijn voordeel kan hebben, als je gewoon met je basisploeg speelt in het weekend. Blijven ze ook lekker scherp.
Ik geloof er niet zo in dat een topsporter VEEL fitter is. Als hij 1 wedstrijdje minder speelt.
Die Allegri is tactische wel een sterke coach.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:24 schreef Vollenhoven het volgende:
En vergeet niet, Juve gaat toch achteruit voetballen thuis en Ajax scherp op de aanval.
Die mentale voorsprong kan wel eens de omslag zijn in Turijn.
Nico is idd een flinke aderlating. Maar gelukkig is Mazraoui weer terug, Verdedigend niet de sterkste. Maar zijn aanvallende impulsen zullen we dinsdag hard nodig hebben. En ik ben blij dat Matthijs geen geel heeft gepakt. Want dan zou je nog een groter probleem hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat één zo'n potje tegen Excelsior nou heel veel uitmaakt. Zeker niet als Ajax er al vroeg een paar in weet te prikken.
Het is nog eerder dat je elke wedstrijd toch weer een klein risico op een blessure oploopt. Ajax heeft toch wel een paar spelers die je liever niet mist. Ik vind Tagliafico al een aderlating, maar als je een de Ligt of de Jong moet missen dan gaat je team er toch wel flink op achteruit.
Kean, Costa en Ronaldo in het midden aanval genotquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:41 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Die Allegri is tactische wel een sterke coach.
Als hij gewoon met Kean en Costa begint. Denk ik dat Ajax het veel moeilijker kan krijgen. Maar dat doet hij toch niet. Denk idd dat hij zoals zo vaak (want Juve speelt dit seizoen alles behalve aantrekkelijk, winnen wel altijd) afwachtend zal voetballen. En Ajax op de counter wil pakken.
Denk dat hij toch een beetje bang is om té aanvallend te spelen.
Hoop zelf dat we snel de 0-1 binnen prikken (moet je ook wat geluk bij hebben). Dan moet Juve wel komen.
Hopen dat Chiellini dinsdag nog niet fit is.
[..]
Nico is idd een flinke aderlating. Maar gelukkig is Mazraoui weer terug, Verdedigend niet de sterkste. Maar zijn aanvallende impulsen zullen we dinsdag hard nodig hebben. En ik ben blij dat Matthijs geen geel heeft gepakt. Want dan zou je nog een groter probleem hebben.
Als Ten Hag coach was van Juve. Had hij zo gespeeld ja. Maar zo gaat Allegri echt niet starten. Wellicht als Ajax 0-1 voorstaat en er nog 20 min zijn te spelen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:44 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Kean, Costa en Ronaldo in het midden aanval genot
Moet er steeds aan denken hoe Tottenham vorig seizoen Juventus totaal weg speelde en alsnog doorgingquote:Op zaterdag 13 april 2019 15:48 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Als Ten Hag coach was van Juve. Had hij zo gespeeld ja. Maar zo gaat Allegri echt niet starten. Wellicht als Ajax 0-1 voorstaat en er nog 20 min zijn te spelen.
P.S. Kean heeft net trouwens weer gescoord. 6 goals in 6 wedstrijden. Kan me nog herinneren dat hij 2 jaar terug tegen Ajax A1 in de future speelde. Toen had De Ligt hem in zijn broekzak. Maar de laatste weken is hij wel on fire.
en dan dinsdag weer ! lekkerquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:09 schreef Yreal het volgende:
Alweer matchday. Amper bijgekomen van woensdag joh 😂
8x Jorrit Hendrix?quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:18 schreef PSVCL het volgende:
0-0 ,verrassing van het seizoen.
PSV-Graafschap 9-0.
8 eigen doelpunten om het verschil met Ajax te compenseren.quote:
Zeg maar gerust C-elftal (lol)quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:37 schreef duo-penotti het volgende:
Juve 2-1 achter met nog 10 min te spelen.
Als het zo blijft zijn ze nog geen kampioen (hebben aan een punt genoeg).
Geen idee of dat een voor- of nadeel is voor ons.
Boeit verder ook niet zo veel. Want kampioen worden ze toch wel.
Spelen trouwens ook met een complete B-elftal.
Week geen wedstrijd en rustiger trainen kan wel zorgen voor een superpiek. Bij real - Ajax was het verschil in voorbereiding wel merkbaar (uiteraard spelen meer factoren een rol en had real wel een lastiger traject dan Ajax nu).quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat één zo'n potje tegen Excelsior nou heel veel uitmaakt. Zeker niet als Ajax er al vroeg een paar in weet te prikken.
Het is nog eerder dat je elke wedstrijd toch weer een klein risico op een blessure oploopt. Ajax heeft toch wel een paar spelers die je liever niet mist. Ik vind Tagliafico al een aderlating, maar als je een de Ligt of de Jong moet missen dan gaat je team er toch wel flink op achteruit.
Nooit begrepen dat hij coach werd van de U-19.quote:Op zaterdag 13 april 2019 16:48 schreef StarGazer het volgende:
Kan John Heitinga per direct ophoeren?
Toch wel weinig aanvallende keuze op de bank.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:16 schreef franklop het volgende:
Huntelaar en Maz erin voor Schone en Veltman vandaag.
Voor de rest geen wijzigingen
[ afbeelding ]
Pas wisselen als je minimaal 4-5-0 voor staat.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:25 schreef Heeinz het volgende:
Hopen op een snelle, ruime voorsprong om wat meer spelers rust te kunnen geven
Vind sowieso dat we een hele magere bank hebben. Basiselft is top. Maar de meeste spelers opd e bank zijn gewoon niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toch wel weinig aanvallende keuze op de bank.
Klopt. Psv kan zo 7 8 maken...quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:41 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Pas wisselen als je minimaal 4-5-0 voor staat.
Hoe mooi een halve finale CL ook zou zijn. Kampioen worden vind ik persoonlijk toch belangrijker.
En PSV is echt wel in staat om 5-0 te winnen van De Graafschap. In het ergste geval maken ze er gewoon 7-8. Onmogelijk is het niet.
[..]
Vind sowieso dat we een hele magere bank hebben. Basiselft is top. Maar de meeste spelers opd e bank zijn gewoon niet goed genoeg.
Daarom vind ik het nog steeds vreemd dat we Wober voor een zakcentje hebben verkocht.
In begin van dit seizoen werd geroepen dat Ajax een belachelijk sterke bank heeft en nu is het allemaal matig... Dit is gewoon voor Eredivisie-begrippen een fantastische bank.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:41 schreef duo-penotti het volgende:
Vind sowieso dat we een hele magere bank hebben. Basiselft is top. Maar de meeste spelers opd e bank zijn gewoon niet goed genoeg.
Daarom vind ik het nog steeds vreemd dat we Wober voor een zakcentje hebben verkocht.
Als je structureel weer wil meedoen in Europa, heb je weinig aan spelers als Lamprou, Kristensen, Magallan enLabyad. Dat zijn spelers voor de middenmoot - subtop Eredivisie.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In begin van dit seizoen werd geroepen dat Ajax een belachelijk sterke bank heeft en nu is het allemaal matig... Dit is gewoon voor Eredivisie-begrippen een fantastische bank.
Laten we eerst naar vandaag kijken. 3 punten pakken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:47 schreef duo-penotti het volgende:
Volgens Allegri is het nog onzeker of Chiellini, Can en Costa dinsdag zullen spelen.
Met Chiellini en Can is Juve echt aanzienlijk sterker. Dus dit zou alleen maar goed nieuws zijn voor Ajax. Costa kan (mits in vorm) ook belachelijk goed voetballen.
Je moet stappen gaan maken natuurlijk. Ajax zit nu financieel goed maar je moet niet vergeten dat dat incidentele inkomsten zijn waardoor je niet al te veel risico's kan nemen. Spelers als Blind, Ziyech en Tadic verdienen enorme bedragen die we nooit eerder hebben betaald.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:47 schreef duo-penotti het volgende:
Volgens Allegri is het nog onzeker of Chiellini, Can en Costa dinsdag zullen spelen.
Met Chiellini en Can is Juve echt aanzienlijk sterker. Dus dit zou alleen maar goed nieuws zijn voor Ajax. Costa kan (mits in vorm) ook belachelijk goed voetballen.
[..]
Als je structureel weer wil meedoen in Europa, heb je weinig aan spelers als Lamprou, Kristensen, Magallan enLabyad. Dat zijn spelers voor de middenmoot - subtop Eredivisie.
Ook Sinkgraven, De Wit en Ekkelenkamp zijn niet goed genoeg.
Laatste 2 geef ik het voordeel van de twijfel. Komen uit de jeugd. En hebben nog niet super veel kansen gehad. Maar volg beide spelers al jaren. En denk niet dat het uiteindelijk vaste basiskrachten gaan worden.
Er stond een B-elftal opgesteld dus daar zal het niet aan gelegen hebben.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:44 schreef 3rr0r het volgende:
Ajax heeft hen alle energie gekost
[ afbeelding ]
Inderdaad, ik zat er naar te kijken en dacht een youth wedstrijd te zien bij inschakelen. Bleek toch om het eerste elftal van Juventus te gaan. Maar 2 dezelfde spelers als tegen Ajax. Juventus is straks totaal uitgerust. En wij kunnen ons dat niet veroorlovenquote:Op zaterdag 13 april 2019 17:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er stond een B-elftal opgesteld dus daar zal het niet aan gelegen hebben.
Ah oké, scorebord zegt niet allesquote:Op zaterdag 13 april 2019 17:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Er stond een B-elftal opgesteld dus daar zal het niet aan gelegen hebben.
Jawel joh, gewoon doen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:02 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat er naar te kijken en dacht een youth wedstrijd te zien bij inschakelen. Bleek toch om het eerste elftal van Juventus te gaan. Maar 2 dezelfde spelers als tegen Ajax. Juventus is straks totaal uitgerust. En wij kunnen ons dat niet veroorloven
Tegen Juventus misschien met jeugd spelers, maar tegen Excelsior spelen we toch echt met 10 basisspelers.quote:
Spelers als Doan, Odegaard en Stengs zijn haalbaar. Tuurlijk zijn deze spelers te goed voor de bank.. Maar ik vind dat er qua breedte gewoon meer kwaliteit bij moet. Zul je ook nodig hebben, als je elk jaar Europees wil overwinteren.quote:Op zaterdag 13 april 2019 17:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet stappen gaan maken natuurlijk. Ajax zit nu financieel goed maar je moet niet vergeten dat dat incidentele inkomsten zijn waardoor je niet al te veel risico's kan nemen. Spelers als Blind, Ziyech en Tadic verdienen enorme bedragen die we nooit eerder hebben betaald.
Daarnaast moet je je dan afvragen;
- Wie wil in Eredivisie spelen?
- Wie is zo goed dat team kwalitatief nauwelijks minder wordt maar net niet goed genoeg om in basis te staan?
- Wil degene dan een hele jaar op bank zitten? Levert hij een basisplaats elders in om jaar of 2 a 3 bank warm te houden?
- Hoeveel gaat degene verdienen dan zonder dat je enorme financiele risico's neemt?
Het kan beter, maar ik denk dat we niet moeten verwachten dat we zelfde 'luxe' hebben als City.
Waarbij Juventus qua namen nog steeds nog wel een aardig team op het veld had staan (Dybala, Kean, de Sciglio, Barzagli, Cancelo, Cuadrado..) Maar die hebben een iets bredere selectie jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 18:02 schreef Mavcovic het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zat er naar te kijken en dacht een youth wedstrijd te zien bij inschakelen. Bleek toch om het eerste elftal van Juventus te gaan. Maar 2 dezelfde spelers als tegen Ajax. Juventus is straks totaal uitgerust. En wij kunnen ons dat niet veroorloven
The Hunter gaat scoren met een omhaal. U las het hier voor het eerst.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:15 schreef Shreyas het volgende:
Ah, Huntelaar in de spits. Het zal dus wel 1-0 worden, plus een dozijn aan gemiste open kansen natuurlijk.
Ik heb liever dat hij drie scoort op een lelijke manier dan één keer met een omhaal. Maar ja, dat ben ik.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
The Hunter gaat scoren met een omhaal. U las het hier voor het eerst.
Nou ja, Dolberg laat ook weinig zien, Ajax mist gewoon een echte spits.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:29 schreef S0nic het volgende:
Toch wel opmerkelijk dat Huntelaar de voorkeur krijgt boven Dolberg in dit soort potjes.
En dan maar 2 rustdagenquote:Op zaterdag 13 april 2019 16:09 schreef Yreal het volgende:
Alweer matchday. Amper bijgekomen van woensdag joh 😂
Zijn oude niveau wordt ook wat geromantiseerd, was maar paar wedstrijden goed.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:36 schreef duo-penotti het volgende:
Dolberg loopt er soms als een jeanette bij.
Huntelaar kan het soms ook niet meer belopen. Maar is nog altijd een stuk gevaarlijk. Kijk maar toen hij erin kwam tegen AZ.
Jammer dat Dolberg maar niet op zijn oude niveau kan komen. Betwijfel ook of het ooit nog gaat komen. Heeft al genoeg kansen gehad.
Hartstikke leuke spelers, maar stuur ze niet met een opdracht het veld in. Met die spelers in de basis, zijn punten in de eredivisie geen zekerheid. En dat is nou precies waar je een brede bank voor nodig hebt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:11 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Kijk bijv naar wat PSV op de bank heeft:
Guti, Ihattaren, Malen, Gakpo
Geen gevestigde namen. Maar stuk voor stuk heerlijke voetballers.
Eigenlijk best een schande dat v Bommel met die kale knakworst op het middenveld blijft spelen (wel goed voor ons).
Die is zeker beter.quote:Op zaterdag 13 april 2019 18:57 schreef TheJanitor het volgende:
Deze keeper is heel wat beter dan Scherpen. Kunnen we hem niet halen?
Wat kost het je dan?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:01 schreef wimderon het volgende:
De plotselinge Ekkelenkamp-kronkel bij de staf gaat je weer kosten, net als met Eiting in het begin van het seizoen.
Ten Hag moet dan direct wisselen maar dat duurde al met al bijna een kwartier voor Ekkeltje klaar stond.quote:
Lang zit niet bij selectie?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:01 schreef wimderon het volgende:
De plotselinge Ekkelenkamp-kronkel bij de staf gaat je weer kosten, net als met Eiting in het begin van het seizoen.
Het is maar Excelsior, Wim.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:01 schreef wimderon het volgende:
Ziyech niet best maar scoort nog wel 2x.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:05 schreef RensAjacied het volgende:
Ziyech er maar uit. Mazraoui en Tadic ook heel slordig
Eensquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:04 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
idd wordt wel tijd voor 2-0
Ik heb het niet per se over deze wedstrijd. Maar blijkbaar is hij nu de eerste keuze achter De Jong/Schone, wat best zorgelijk is. Maar verder mag hij m'n ongelijk bewijzen hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is maar Excelsior, Wim.
Er zal wat beters voor moeten komen ja. Normaal zou je misschien hier Gravenberch zien maar daar zijn er wat issues mee bij Jong Ajax.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over deze wedstrijd. Maar blijkbaar is hij nu de eerste keuze achter De Jong/Schone, wat best zorgelijk is. Maar verder mag hij m'n ongelijk bewijzen hoor.
Wie anders?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik heb het niet per se over deze wedstrijd. Maar blijkbaar is hij nu de eerste keuze achter De Jong/Schone, wat best zorgelijk is. Maar verder mag hij m'n ongelijk bewijzen hoor.
Ga er maar vanuit dat PSV er tegen De Graafschap makkelijk 8 in legt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:21 schreef duo-penotti het volgende:
Wat een kansloze tegengoal weer. Als je 1 helft vol gas geeft. Sta je met 5-0 voor.
Hopen dat het meevalt met Frenkie.
Denk dat het uiteindelijk wel 5-1 gaat eindigen ofzo.
4 goals verschil is prima. Als PSV maar niet met 8-0 wint morgen. Want dan wordt het pas echt spannend.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat PSV er tegen De Graafschap makkelijk 8 in legt.
[..]
Hier ook al. Wat ben jij voor een achterlijke troll?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier ook al. Wat ben jij voor een achterlijke troll?
Doe maar stoer met z'n allen, morgen zien we wel wie er gelijk heeft.quote:
En wat dan nog. Ajax gaat verder alles winnen met 1-0 en PSV met dikke cijfers?quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Doe maar stoer met z'n allen, morgen zien we wel wie er gelijk heeft.
Inderdaad, we mogen van geluk spreken als het er geen 12 wordenquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoezo gas geven tegen excelsior als je deze wedstrijd tussen twee CL wedstrijden in zit? Lijkt me eerder het moment om te sparenquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:21 schreef duo-penotti het volgende:
Wat een kansloze tegengoal weer. Als je 1 helft vol gas geeft. Sta je met 5-0 voor.
Hopen dat het meevalt met Frenkie.
Denk dat het uiteindelijk wel 5-1 gaat eindigen ofzo.
4 goals verschil is prima. Als PSV maar niet met 8-0 wint morgen. Want dan wordt het pas echt spannend.
Moet je nagaan hoe slecht ze zijn als ze 100% gaven ipv 120%quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:57 schreef Monolith het volgende:
Moet zeggen dat Ekkelenkamp zeker niet tegenvalt vandaag.
Al is dat Excelsior ook wel mensonterend slecht.
Eens jaquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:57 schreef TheJanitor het volgende:
Breng gewoon Labyad en Dolberg voor Ziyech en Tadic nu.
Eensquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:57 schreef TheJanitor het volgende:
Breng gewoon Labyad en Dolberg voor Ziyech en Tadic nu.
Krijgt wel heel veel ruimte.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:57 schreef Monolith het volgende:
Moet zeggen dat Ekkelenkamp zeker niet tegenvalt vandaag.
Al is dat Excelsior ook wel mensonterend slecht.
Edit: op het moment dat ik dat zeg gaat hij lopen stuntelen.
Denk dat je er nog wel een paar bij mag scoren. Ado gaat na een overwinning op AZ vandaag geen moer uit doen bij psv.quote:
Ja dat zeg ik.quote:
Die had er nog 2 gemaakt deze wedstrijd, ongelooflijk.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:02 schreef RensAjacied het volgende:
Haalt die tyfusmongool Huntelaar eruit. Hoe is dit mogelijk? Haal dan Tadic en Ziyech eraf man. Ook niet eerlijk tegenover KJH zijn hattrick.
Ajax is het hele seizoen niet best op counters.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik.
Maar best een paar aardige passes.
Ajax speelt het in de omschakeling wel weer ouderwets slordig uit. Zonde, want dat hadden al zo twee extra doelpunten kunnen zijn.
Ja ik vind dit echt heel slecht.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die had er nog 2 gemaakt deze wedstrijd, ongelooflijk.
Nee. Maar gewoon even wat gols erbij laat ze helemaal geen hoop meer hebbenquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
ja, want ik heb gehoord dat morgen PSV 8-0 gaat winnen.
Ik heb dit seizoen al vaker wedstrijden gezien waar je slordig wordt als de tegenstander rijp is voor de slacht. Dat is gewoon zonde als het op doelsaldo aan kan komen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Die gaat het op deze manier nooit redden bij een club buiten Nederland.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:10 schreef manny het volgende:
rare speler toch die ziyech, wat een balverlies in combinatie met sublieme acties / passes
Ik voorspel een lastige middag voor psv. Heb stiekem wel een zwak voor de graafschapquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:06 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De reden dat hij nog geen transfer heeft gemaakt. Hij is geniaal maar soms ook kinderlijk eenvoudig en dom..quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:10 schreef manny het volgende:
rare speler toch die ziyech, wat een balverlies in combinatie met sublieme acties / passes
Gaat het ook nooit redden in de top. Te wisselvallig.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:11 schreef Landgeld het volgende:
[..]
De reden dat hij nog geen transfer heeft gemaakt. Hij is geniaal maar soms ook kinderlijk eenvoudig en dom..
3*quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:12 schreef franklop het volgende:
Wat hebben we toch een exceptioneel goed seizoen zeg.
Nu jezelf nog belonen met 2 prijzen
Er is al 3x gewisseld hequote:Op zaterdag 13 april 2019 20:12 schreef Landgeld het volgende:
Basisspelers nu gewoon lekker wisselen...
Die kan wel mee in dat gezeik wat Juventus waarschijnlijk gaat doenquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
Huntelaar moet natuurlijk gespaard worden voor dinsdag
Zijn al drie wissels geweest Hans.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:12 schreef Landgeld het volgende:
Basisspelers nu gewoon lekker wisselen...
Realistisch gezien 2quote:
Dat zei je zeker ook over pot in Spanje. Dat hebben we geweten, vriendquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die pot in Italië gaan we niet winnen hoor.
Ik deel ze dan ook uit. Zelfs voor klaas.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Realistisch gezien 2
Als we er 3 winnen deel ik magnums uit. Uiteraard wel nadat klaas dat eerst heeft gedaan
was dat nou veltman die dat kopduel verloor ?quote:
Dani de Wit mag op datzelfde containerschip mee.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:22 schreef TheJanitor het volgende:
Hopelijk nooit meer Ekkelenkamp en Eiting na dit seizoen.
Klopt, niveau Duarte, laat ze maar naar een middenmotor gaan. Maar de fout ligt bij Ten Hag, die had hem niet moeten inbrengen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:25 schreef Landgeld het volgende:
Ekkelenkamp en Eiting kunnen niet mee op niveau.
Janken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:26 schreef Shreyas het volgende:
Twee tegengoals thuis tegen Excelsior. Om je kapot te schamen. Wat triest zeg. Een wedstrijd om heel snel te vergeten. Terwijl er grote kansen op de zevende worden verprutst door domme keuzes maken zij nog wel een goal.
Klopt, maar over het algemeen haalt hij het niveau gewoon niet. Te licht voor Ajax, maar hij zal het vast leuk doen bij een club als Heracles of Groningen.quote:
Die speelden met een B/C-team, Ajax ook?quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:28 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Janken.
Juve verliest van de hekkensluiter, Barca speelt 0-0. Wij janken als we met 4 goals verschil winnen
Heb echt 10x liever Eiting.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:25 schreef Landgeld het volgende:
Ekkelenkamp en Eiting kunnen niet mee op niveau.
Wisselen en verkopen...
Toch slordig twee tegengoals...
Vond hem bij Jong ook vaak tegenvallen. Deze speler gaat niet eens het niveau van een Klaassen/Siem de Jong halen.quote:
Dat klopt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, niveau Duarte, laat ze maar naar een middenmotor gaan. Maar de fout ligt bij Ten Hag, die had hem niet moeten inbrengen.
Juve speelde met het B team, Barcelona helemaal. Beide speelden een uitwedstrijd, dus als je al dit soort vergelijkingen wilt maken, zorg er dan ten eerste voor dat je de feiten kent. Bovendien zowel Juventus als Barcelona worden toch wel kampioen, kwestie van tijd. Als Ajax één misstap begaat is PSV gewoon kampioen. Ajax speelde met de sterkste 11 tegen een uitermate zwak Excelsior. Als je dan twee goals tegenkrijgt is dat gewoon mokerslecht. Dat valt niet goed te praten.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:28 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Janken.
Juve verliest van de hekkensluiter, Barca speelt 0-0. Wij janken als we met 4 goals verschil winnen
Goede post.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:30 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Heb echt 10x liever Eiting.
Ekkelenkamp kun je weinig verwijten. Doet gewoon zijn stinkende best. Maar ja, je hoeft niet veel voetbalkennis te hebben om te zien dat deze jongen gewoon HEEL VEEL te kort komt.
Met een fitte Frenkie win je vanavond met 7-0. Snap ook niet waarom Ekkelenkamp steeds bij de selectie zit. Als je toch iemand uit de jeugd minuten wil geven, geef dan liever Gravenberch speeltijd. Dat is tenminste iemand die echt de potentie heeft om 1 te halen.
Baal erg van die 2 tegengoals. Zo onnodig weer.
[..]
Vond hem bij Jong ook vaak tegenvallen. Deze speler gaat niet eens het niveau van een Klaassen/Siem de Jong halen.
Die 2 zijn al kampioen he. Is toch niet te vergelijken… man man manquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:28 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Janken.
Eigenlijk had 7-1 gemoeten, maar het werd dus 6-2. Heel triest, heel jammer. Laten we hopen dat PSV een slechte dag heeft morgen. Als ze meer dan één goal inlopen krijgen ze weer hoop en dat kunnen er nog hele gekke dingen gebeuren. Zo zonde dat je het hele doelsaldo gedoe vandaag gewoon had kunnen beslissen.quote:
Ik ben nog eerder bang dat we volgende week tegen Groningen punten gaan verspelen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Eigenlijk had 7-1 gemoeten, maar het werd dus 6-2. Heel triest, heel jammer. Laten we hopen dat PSV een slechte dag heeft morgen. Als ze meer dan één goal inlopen krijgen ze weer hoop en dat kunnen er nog hele gekke dingen gebeuren. Zo zonde dat je het hele doelsaldo gedoe vandaag gewoon had kunnen beslissen.
Is maar hoe je het bekijkt, die selecties zijn zo breed dat ze dat makkelijk hadden moeten winnen. Wij hadden al de pot van woensdag in de benen + Frenkie kwijt na 20 minuten ofzoquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Juve speelde met het B team, Barcelona helemaal. Beide speelden een uitwedstrijd, dus als je al dit soort vergelijkingen wilt maken, zorg er dan ten eerste voor dat je de feiten kent. Bovendien zowel Juventus als Barcelona worden toch wel kampioen, kwestie van tijd. Als Ajax één misstap begaat is PSV gewoon kampioen. Ajax speelde met de sterkste 11 tegen een uitermate zwak Excelsior. Als je dan twee goals tegenkrijgt is dat gewoon mokerslecht. Dat valt niet goed te praten.
Niet zo zeiken man. Prima wedstrijd tussen twee CL duels in. Enige puntje van kritiek is die tweede goal van Excelsior die mag nooit vallen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Juve speelde met het B team, Barcelona helemaal. Beide speelden een uitwedstrijd, dus als je al dit soort vergelijkingen wilt maken, zorg er dan ten eerste voor dat je de feiten kent. Bovendien zowel Juventus als Barcelona worden toch wel kampioen, kwestie van tijd. Als Ajax één misstap begaat is PSV gewoon kampioen. Ajax speelde met de sterkste 11 tegen een uitermate zwak Excelsior. Als je dan twee goals tegenkrijgt is dat gewoon mokerslecht. Dat valt niet goed te praten.
Het één sluit het ander niet uit natuurlijk. Dat kan inderdaad ja. Maar als je daar gelijk speelt en PSV speelt gelijk in Alkmaar wordt het toch weer een doelsaldo-verhaal. Dat had je kunnen voorkomen door vandaag gewoon scherp te zijn, vooral in verdedigend opzicht. Echt een gemiste kans dit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder bang dat we volgende week tegen Groningen punten gaan verspelen.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:35 schreef kurk_droog het volgende:
Voorheen werd het wel een 0 0 dus in die zin is het prima zo
Jullie begrijpen dus blijkbaar niet dat drie punten in deze fase van de competitie niet genoeg is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:35 schreef franske19 het volgende:
[..]
Niet zo zeiken man. Prima wedstrijd tussen twee CL duels in. Enige puntje van kritiek is die tweede goal van Excelsior die mag nooit vallen.
Ja dit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog eerder bang dat we volgende week tegen Groningen punten gaan verspelen.
Het seizoen gaat niet op doelsaldo beslist worden. PSV of Ajax gaat nog een keer punten verspelen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen dus blijkbaar niet dat drie punten in deze fase van de competitie niet genoeg is.
Jawel, maar Ziedend kan ik niet worden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[..]
Jullie begrijpen dus blijkbaar niet dat drie punten in deze fase van de competitie niet genoeg is.
Wel puur te wijten aan concentratiegebrek.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:38 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Jawel, maar Ziedend kan ik niet worden.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:36 schreef RedLabel het volgende:
Ajax heeft vanavond het kampioenschap verspeelt
Kan ook wel komen door vermoeidheid in het zware programma.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel puur te wijten aan concentratiegebrek.
Kan Mazraoui bijvoorbeeld geen last van hebben en die was ook laks.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan ook wel komen door vermoeidheid in het zware programma.
Die is gewoon niet zo goed.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan Mazraoui bijvoorbeeld geen last van hebben en die was ook laks.
Vind ik wel beetje simpel. Soms schiet het er gewoon in. Ajax is zelden zo blessurevrij geweest als dit seizoen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk valt het mee met De Jong. Spierblessure zou wel wijzen op een foutje in de periodisering.
Vermoeidheid geloof ik nooit in, wel in mentale vermoeidheidquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan Mazraoui bijvoorbeeld geen last van hebben en die was ook laks.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Hopelijk valt het mee met De Jong. Spierblessure zou wel wijzen op een foutje in de periodisering.
Tsja.. hopelijk valt het mee.quote:Op donderdag 11 april 2019 17:51 schreef RensAjacied het volgende:
Probleem is dat ik het eigenlijk niet zou aandurven om dit weekend allemaal spelers rust te geven maar het zou wel verstandig zijn voor a.s. dinsdag. Veltman is net terug van een blessure en spelers als Frenkie en Schöne hebben misschien ook even rust nodig.
Maarja kampioenschap is prioriteit nummer 1 in mijn ogen. Lastig lastig lastig.
Eens. Denk overigens wel dat het mee valt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vind ik wel beetje simpel. Soms schiet het er gewoon in. Ajax is zelden zo blessurevrij geweest als dit seizoen.
Beter vandaag dan dinsdagquote:Op zaterdag 13 april 2019 21:11 schreef Monolith het volgende:
Mazraoui was inderdaad wel heel matig vandaag.
Ja, maar vooral aanvallend was het drama vandaag. De ene slappe bal na de andere.quote:Op zaterdag 13 april 2019 21:16 schreef duo-penotti het volgende:
Mazraoui is ook een matige verdediger. Maar zijn aanvallende impulsen gaan we dinsdag hard nodig hebben.
Ze moeten eerst maar eens zien te winnen bij De Graafschap.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:02 schreef Marcoss het volgende:
13 goals (of eigenlijk 14 omdat Ajax meer scoorde) verschil gaat PSV echt nooit meer goedmaken, wat een gezeik hier joh
Als Ajax het kampioenschap nog gaat verspelen, komt dat voor puntenverlies ergens ja (en dat gebeurde al eens bij de Graafschap...quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze moeten eerst maar eens zien te winnen bij De Graafschap.
Bedankt voor deze opmerking D. Advocaat.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:02 schreef Marcoss het volgende:
13 goals (of eigenlijk 14 omdat Ajax meer scoorde) verschil gaat PSV echt nooit meer goedmaken, wat een gezeik hier joh
Denk het niet, de keeper van De Graafschap is gehuurd van PSV.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:31 schreef duo-penotti het volgende:
De Graafschap doet het de laatste weken trouwens redelijk goed. Paar weken terug nog met 3-0 gewonnen van Heerenveen. Vorige week 1-1 tegen AZ. Misschien spelen ze morgen wel dé wedstrijd van het seizoen.
Ja, uit tegen De Graafschap, we weten allemaal nog hoe ontiegelijk moeilijk Ajax het daar doorgaans heeft.quote:Ook al wint PSV morgen met 10-0. Dan nog hebben we een beter doelsaldo. Weliswaar slechts +4. Maar wij spelen ook nog tegen De Graafschap.
Tegen wie zie jij ze dan nog punten verspelen? Thuis winnen ze sowieso alles. AZ kan er niets meer van.quote:Verwacht trouwens niet dat PSV letterlijk alles gaat winnen. Hopelijk wij wel.
Met deze opstelling was het ontiegelijk moeilijk ja: Jasper Cillessen; Joël Veltman, Mike van der Hoorn, Nick Viergever, Mitchell Dijks; Thulani Serero, Davy Klaassen, Nemanja Gudelj; Vaclav Cerny, Arek Milik en Amin Younesquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja, uit tegen De Graafschap, we weten allemaal nog hoe ontiegelijk moeilijk Ajax het daar doorgaans heeft.
Gakpo, Malen, Ihattaren.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:37 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft Huntelaar en wat heeft PSV...?
Dan gaat dit niet op.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wedstrijden 10
Doelpunten 0
Assists 0
De Jong, Lozano, Bergwijn, Pereiroquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:37 schreef KingRadler het volgende:
Ajax heeft Huntelaar en wat heeft PSV...?
In vorm of uit vorm.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Denk het niet, de keeper van De Graafschap is gehuurd van PSV.
[..]
Ja, uit tegen De Graafschap, we weten allemaal nog hoe ontiegelijk moeilijk Ajax het daar doorgaans heeft.
[..]
Tegen wie zie jij ze dan nog punten verspelen? Thuis winnen ze sowieso alles. AZ kan er niets meer van.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:20 schreef MCH het volgende:
[..]
Bedankt voor deze opmerking D. Advocaat.
Dat is nog een klote uitwedstrijd inderdaad.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als we volgende week in Groningen winnen ga ik echt in de landstitel geloven.
Speelde vandaag niet eens zo verkeerd, maar is verder een hele matige speler.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:55 schreef Mansjester het volgende:
Laten we het er maar op houden dat die Ekkelenkamp anders overkomt dan Frenkie en Matthijs
Uitspraken dit hoor.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:21 schreef Simmertje het volgende:
Ajax is kampioen als wij alles winnen, klaar.
Wat is er met Gravenberch aan de hand ? Was voor mij eigenlijk de enige middenvelder die op korte termijn de stap vanuit de jeugd naar 1 wel zou kunnen maken, ipv daarvan krijgen we Ekkelenkamp en de Wit te zienquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde vandaag niet eens zo verkeerd, maar is verder een hele matige speler.
Best schrijnend dat we geen alternatief voor de CM-positie hebben.
Ik hoop het. Maar ik denk dat het onzin is helaas.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:06 schreef Wotte het volgende:
Stiekem proberen ze Allegri zand in de ogen te strooien met een blessure voor Frenkie. Die heeft natuurlijk sinds de uitwedstrijd met z'n technische staf zitten broeden op een plannetje om hem te neutraliseren
Problemen met discipline bij Jong Ajax. En als je iets moet hebben bij Erik ten Hag is het dat welquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:04 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Wat is er met Gravenberch aan de hand ? Was voor mij eigenlijk de enige middenvelder die op korte termijn de stap vanuit de jeugd naar 1 wel zou kunnen maken, ipv daarvan krijgen we Ekkelenkamp en de Wit te zien
Zit jij dicht bij het vuur?quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Problemen met discipline bij Jong Ajax. En als je iets moet hebben bij Erik ten Hag is het dat wel
Is het een vervelend joch?quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Problemen met discipline bij Jong Ajax. En als je iets moet hebben bij Erik ten Hag is het dat wel
Er was wat gezeik met hem bij Jong Ajax volgens mij, en denk ook dat ze hem niet te snel willen laten doorbreken voor hij een vijfjarig contract heeft getekend, want hij zit bij onze grote vriend Raiola.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:04 schreef LacosteUnited het volgende:
[..]
Wat is er met Gravenberch aan de hand ? Was voor mij eigenlijk de enige middenvelder die op korte termijn de stap vanuit de jeugd naar 1 wel zou kunnen maken, ipv daarvan krijgen we Ekkelenkamp en de Wit te zien
Ik vermoed dat ten Hag te pragmatisch is voor de mindgames ala Mourinho. Hoewel het natuurlijk wel de potentie heeft om zich als 'tactische' meesterzet te ontvouwenquote:Op zaterdag 13 april 2019 23:08 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het. Maar ik denk dat het onzin is helaas.²
Zonde, vind hem echt een mooie speler om naar te kijken.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Yep. Dan kan het zomaar eens gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 13 april 2019 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als we volgende week in Groningen winnen ga ik echt in de landstitel geloven.
Ik bedoelde eigenlijk in interviews,niet binnen het veldquote:Op zaterdag 13 april 2019 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Speelde vandaag niet eens zo verkeerd, maar is verder een hele matige speler.
Best schrijnend dat we geen alternatief voor de CM-positie hebben.
En toch is er weinig hoop voor de return.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:17 schreef duo-penotti het volgende:
Blijft mooi hoe we Ajax weer op de kaart hebben gezet.
Oh die heb ik niet gezien.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:19 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk in interviews,niet binnen het veld
Nee niet op dat gebied. Meer werkdiscipline op het veld. Laat nog wel eens wat versloffen. Je moet hem vaak vertellen dat hij 90 minuten lang 100% moet geven.quote:
Hoezo dan ?quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En toch is er weinig hoop voor de return.
Check deze:quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:17 schreef duo-penotti het volgende:
Blijft mooi hoe we Ajax weer op de kaart hebben gezet.
Onzin, genoeg mensen hadden toen hoop (ik ook). Vooral door het gemis van Ramos en de zeer matige vorm daar toen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 23:42 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Hoezo dan ?
Tegen Real verwachtte ook niemand iets van ons.
Gewoon wachten tot overmorgenquote:Op zondag 14 april 2019 00:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Onzin, genoeg mensen hadden toen hoop (ik ook). Vooral door het gemis van Ramos en de zeer matige vorm daar toen.
Juventus zie ik het toch wel zakelijk over de streep trekken.
Ik ga geheel zonder spanning en verwachtingen kijken.quote:Op zondag 14 april 2019 00:47 schreef dokter.knakworst het volgende:
[..]
Gewoon wachten tot overmorgen
Voor mij gaat dat niet lukken helaas. Ben altijd vrij gespannen bij dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 14 april 2019 00:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ga geheel zonder spanning en verwachtingen kijken.
Als Frenkie meedoet en Chiellini niet, maken we gewoon een prima kans.quote:Op zondag 14 april 2019 00:52 schreef Vollenhoven het volgende:
Punt blijft dat als Ajax net zo goed speelt als in de Arena en zijn kansen afmaakt ze een hele goede kans maken.
Mits ze Ronaldo net zo goed afstoppen als in de Arena, op dat ene momentje na.
Ik ben ook wel gespannen wanneer het wedstrijdverloop het toelaat en Ajax bijvoorbeeld op 0-1 komt, maar vooraf nog niet echt. Maar eigenlijk vind ik die gigantische spanning ook niet zo leuk tijdens voetbalwedstrijden, kan ik er niet eens meer van genieten wat er gebeurtquote:Op zondag 14 april 2019 00:57 schreef duo-penotti het volgende:
[..]
Voor mij gaat dat niet lukken helaas. Ben altijd vrij gespannen bij dit soort wedstrijden.
Kan me nog Schalke-uit 2 jaar terug herinneren pfff.
Mag hopen dat het niet zo'n wedstrijd gaat worden.
We gaan het zien.
Dit heb ik ook.quote:Op zondag 14 april 2019 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben ook wel gespannen wanneer het wedstrijdverloop het toelaat en Ajax bijvoorbeeld op 0-1 komt, maar vooraf nog niet echt. Maar eigenlijk vind ik die gigantische spanning ook niet zo leuk tijdens voetbalwedstrijden, kan ik er niet eens meer van genieten wat er gebeurt
Toch moet je Juve thuis ook niet onderschatten.quote:Op zondag 14 april 2019 03:34 schreef Landgeld het volgende:
Juve thuis is wel even iets anders dan Madrid. We zullen zien...
Onana met een dubbele save op de pingel en rebound van Ronaldoquote:Op zondag 14 april 2019 07:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
2-2 en een gemiste pingel van Juve in de 94e minuut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |