abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186231178
Wie niet betaalt, wordt uit huis gezet! (zie kop van dit deel)

Ik weet naast de heer van Pro*ede Holding nog wel een paar kandidaten. Ik heb een aantal investeringen uit 2014/2015 bij GvE die al langere tijd niet meer betalen en waar GvE samen met Flandrijn naar mijn idee stelselmatig niet goed doorpakt!

• Cro*enburg Holding B.V (2014)

• Bo*o London (2014)

• Ben Rie*dijk beheer B.V. (2014)

• Traf*ic Id Solutions (2014)

• De heren T*L van Luxury su*tes (2014)

• Leisure S*lutions van Vi*la de luxe (2014)

• Dragon Marine (2014)

• Anna Skipper (uit 2015)

Stuk voor stuk projecten waar men iedere keer weer opnieuw de verantwoordelijken weg laat komen, terwijl deze leningnemers vrolijk doorleven zonder zich druk te maken over de in het verleden aangegane schulden/leningen. Ik erger me dood aan deze lakse houding van GvE en haar incasso bureau Flandrijn. :( })

[ Bericht 4% gewijzigd door NaRegenDeZon op 15-04-2019 13:48:49 ]
  maandag 15 april 2019 @ 13:58:47 #27
304129 Gijsbertus
op het leven
pi_186231435
Hier nog een van FNC

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_186231608
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef NaRegenDeZon het volgende:
In het geval van Pro*ede wordt dat een lastig verhaal, lijkt me, aangezien er bij dit project geen sprake was van hypothecaire zekerheid en een andere partij waarschijnlijk een hypotheek op het woonhuis heeft?
pi_186231720
quote:
Ik weet naast de heer van Pro*ede Holding nog wel een paar kandidaten. Ik heb een aantal investeringen uit 2014/2015 bij GvE die al langere tijd niet meer betalen en waar GvE samen met Flandrijn naar mijn idee stelselmatig niet goed doorpakt!

• Bo*o London (2014)

• Dragon Marine (2014)

Stuk voor stuk projecten waar men iedere keer weer opnieuw de verantwoordelijken weg laat komen, terwijl deze leningnemers vrolijk doorleven zonder zich druk te maken over de in het verleden aangegane schulden/leningen. Ik erger me dood aan deze lakse houding van GvE en haar incasso bureau Flandrijn.
Volledig mee eens.

Ik zit zelf in Trafic ID solutioins en Luxury suites.

Laatste van Trafic ID gehoord dat ie maandelijks betaalt. Schijnbaar verdwijnt daar alles in het zwarte gat wat "Flanderijn" heet.
Het blijft gissen want van enige info vanuit GVE is geen enkele sprake.

Ben dan ook wel even klaar met GVE.
pi_186231992
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:10 schreef OpDieFiets het volgende:

[..]

In het geval van Pro*ede wordt dat een lastig verhaal, lijkt me, aangezien er bij dit project geen sprake was van hypothecaire zekerheid en een andere partij waarschijnlijk een hypotheek op het woonhuis heeft?
De ondernemer wordt aangesproken de schuld terug te betalen. Als dit dan moet door verkoop van de woning is dat zeker een optie. Ik heb begrepen dat dit in dit geval ook zal gaan gebeuren. In een eerdere situatie bij https://www.collincrowdfund.nl/cowboys-belt/ hebben ondernemers ook hun huis moeten verkopen om de schuld deels terug te betalen. Uiteraard gaat het geld in eerste instantie naar de 1e hypotheekhouder. De overwaarde kan dan gebruikt worden om de schuld deels af te lossen.
pi_186232339
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:19 schreef bleyenburg het volgende:
Laatste van Trafic ID gehoord dat ie maandelijks betaalt. Schijnbaar verdwijnt daar alles in het zwarte gat wat "Flanderijn" heet.
Het blijft gissen want van enige info vanuit GVE is geen enkele sprake.
Dat vind ik ook het grootste nadeel van GVE, het gebrek aan transparantie m.b.t. de recovery.
pi_186232396
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 15:07 schreef Red_arrow het volgende:

[..]

Dat vind ik ook het grootste nadeel van GVE, het gebrek aan transparantie m.b.t. de recovery.
Ik heb er gelukkig maar 1 van de pak en beet 50 projecten met betalingsproblemen bij GvE echter zijn al bijna 1 jaar bezig en nog niks concreets..

Wel altijd goed te woord gestaan bij het informeren over de status, soms met reminder maar daarna wel met een reactie.
pi_186233411
Net update gehad van de de Imker van Capital Circle:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar helpt een beetjjjjjjjjjjjjje druk ~O> wel om de betalingen los te krijgen. Hier kan GvE een voorbeeld aan nemen.

[ Bericht 2% gewijzigd door NaRegenDeZon op 15-04-2019 16:40:13 ]
pi_186234612
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef kopersneek het volgende:
2e Vestiging Horecabedrijf
Indien de situatie veranderd zullen wij u in de volgende update informeren.
Sinds 4/4 zit er na wat verbouwing een nieuwe horeca onderneming in het pand, heb dat ook al eerder aan fnc aangegeven, geen reactie.
pi_186234850
Wat zien de investeerders van GvE in Rolloos? Mis ik iets?

[ Bericht 13% gewijzigd door djh77 op 15-04-2019 18:43:12 ]
pi_186234918
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:51 schreef djh77 het volgende:
Wat zien de investeerders in Rolloos van GvE? Mis ik iets?
Misschien wat ik in 2014 in Cro*enberg Holding of een van de andere uit bovenstaand rijtje zag en nu niet meer zie? :)
pi_186236037
[quote]0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef kopersneek het volgende:
Down-dates van FnC

SPOILER
De rapportage is blijkbaar nog niet geautomatiseerd, of ze bewaren de lastigste rapportages tot het laatste, maar hier nog geen rapportage vanuit FNC gezien :(
pi_186237466
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:01 schreef Crowdfunder99 het volgende:

[..]

[/spoiler]
De rapportage is blijkbaar nog niet geautomatiseerd, of ze bewaren de lastigste rapportages tot het laatste, maar hier nog geen rapportage vanuit FNC gezien :(
Je zou ook kunnen zeggen dat ze gelukkig niet geautomatiseerd zijn en dat er dus voor ieder project een separate rapportage wordt gemaakt op basis van de projectspecifieke omstandigheid en ja dan kan het soms voor de een wat korter en voor de ander wat langer duren. We zijn geen gelijke monniken want we zitten niet in dezelfde projecten dus ook geen gelijke kappen.
pi_186238274
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 19:53 schreef ML45 het volgende:

[..]

Je zou ook kunnen zeggen dat ze gelukkig niet geautomatiseerd zijn en dat er dus voor ieder project een separate rapportage wordt gemaakt op basis van de projectspecifieke omstandigheid en ja dan kan het soms voor de een wat korter en voor de ander wat langer duren. We zijn geen gelijke monniken want we zitten niet in dezelfde projecten dus ook geen gelijke kappen.
Los van geautomatiseerd of niet en of het voor de 1 wat langer duurt dan voor de ander, afspraak is dat deze rapportage uiterlijk de 15e van de maand wordt toegezonden.
pi_186242365
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef NaRegenDeZon het volgende:

• Bo*o London (2014)

• Dragon Marine (2014)

Stuk voor stuk projecten waar men iedere keer weer opnieuw de verantwoordelijken weg laat komen, terwijl deze leningnemers vrolijk doorleven zonder zich druk te maken over de in het verleden aangegane schulden/leningen. Ik erger me dood aan deze lakse houding van GvE en haar incasso bureau Flandrijn. :( })
Ik heb er nog 2 bij GvE uit 2015 Pac*gi en Powern*x. Ook hier een lakse afhandeling. Ondernemers lijken met de noorderzon verdwenen maar er wordt ook weinig werk van gemaakt te achterhalen waar ze uithangen.
pi_186242646
Zo dan..

FnC en IEB
pi_186243022
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 22:55 schreef kopersneek het volgende:
Zo dan..

FnC en IEB
Kun je de tekst plaatsen, want er is een inlog voor nodig. Bedankt!
pi_186243715
Project newfunding:
https://www.newfunding.nl/project/het-parkgebouw-te-doetinchem

Tlv 24-69%. Betreft opnieuw reeds afgeronde project De Veentjes.

[ Bericht 10% gewijzigd door djh77 op 16-04-2019 05:52:04 ]
pi_186243819
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 23:13 schreef Jaco078 het volgende:

[..]

Kun je de tekst plaatsen, want er is een inlog voor nodig. Bedankt!
Een Nederlandse variant op het nieuwsbericht is hier te vinden: https://www.fundwijzer.nl(...)aan-kleine-bedrijven

"EIB leent via Funding Circle ¤100 mln uit aan kleine bedrijven
De Europese Investeringsbank (EIB) heeft een kredietfaciliteit klaargezet voor kleine Nederlandse en Duitse bedrijven. Via online leenbedrijf Funding Circle gaat de instelling de komende twee jaar ¤100 mln uitlenen om het mkb te ondersteunen. Een niet nader genoemde vermogensbeheerder doet met de bank mee door een extra ¤25 mln beschikbaar te stellen.

Dat heeft de EIB maandag bekendgemaakt. De gezamenlijke investering is bestemd voor ondersteuning aan aan circa 1600 kleine bedrijven. Die kunnen rekenen op leningen van tussen de ¤40.000 en ¤70.000. Ze zorgen voor een geldinjectie ‘die hard nodig is in de sector kleine bedrijven in Europa’, aldus de instelling uit Luxemburg.

Funding Circle schat in dat de faciliteit van de EIB bijdraagt aan het creëren en behouden van ongeveer 2500 banen in Nederland en Duitsland. Eerder heeft de EIB al met succes met het beursgenoteerde leenbedrijf samengewerkt en voor ¤120 mln aan kredieten in het VK verstrekt. Vanwege de brexit was al bekend dat dit voor de EIB een eenmalige deal was."
pi_186245409
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 17:35 schreef tnhb het volgende:

[..]

Sinds 4/4 zit er na wat verbouwing een nieuwe horeca onderneming in het pand, heb dat ook al eerder aan fnc aangegeven, geen reactie.
Weet je wat de naam van het restaurant is dat vanaf 4 april is gestart.
pi_186245646
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 april 2019 06:52 schreef bridgetofar het volgende:

[..]

Weet je wat de naam van het restaurant is dat vanaf 4 april is gestart.
https://wijzijndestad.com(...)kt-21-in-middelburg/
pi_186245762
quote:
Is dit wel hetzelfde restaurant? Er wordt gesproken over familie Jacobsen waarmee werd gesproken en de eigenaren van het te sluiten restaurant waren Joosse en Nuberg.
pi_186246484
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 23:48 schreef djh77 het volgende:
Project newfunding:
https://www.newfunding.nl/project/het-parkgebouw-te-doetinchem

Tlv 24-69%. Betreft opnieuw reeds afgeronde project De Veentjes.
Doetinchem heeft Amsterdam kennelijk al ruim ingehaald in de huizengekte:

pi_186246974
Chocolade met 2x 2e hypotheek
https://www.collincrowdfund.nl/chocolagendijk/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')