Nogal drukke week achter de rug en net pas thuis, maar verder meer dan uitstekend hoor, dat was een incident.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:24 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
had gehoord dat je laatst weer dronken was, gaat alles wel goed
fijn om te horenquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:28 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nogal drukke week achter de rug en net pas thuis, maar verder meer dan uitstekend hoor, dat was een incident.
wanneer niet hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er was toen een teringmongool actief die mijn boos maakte.
Was je dronken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Er was toen een teringmongool actief die mijn boos maakte.
ben nu een bomentellerquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie dan zo'n bolle handdoekenvouwer voor me, daar kan je toch niet mad op worden?
beetje door de kaart van mijn stad rondbanjeren met luchtfoto's enzo en dan beetje tellen snap jequote:Op vrijdag 12 april 2019 20:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Zit je in een karretje en rij je door het bos of wat?
Oh wat saaiquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:35 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
beetje door de kaart van mijn stad rondbanjeren met luchtfoto's enzo en dan beetje tellen snap je
Krijg je gewoon je wajong ofzo?quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat klopt daarom spendeer ik zo'n 30 minuten per 36-urige werkweek aan mijn werk
Oh ja ambtenaar natuurlijk. Kan me niet voorstellen dat zulk werk rendabel is.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee gewoon een kantoorbaan met niemand die op me let, hoezo
op mentaal gebied totaal nietquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:38 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh ja ambtenaar natuurlijk. Kan me niet voorstellen dat zulk werk rendabel is.
Bang natuurlijk dat je in het zwarte gat valt na ontslagquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee gewoon een kantoorbaan met niemand die op me let, hoezo
ze hebben helaas al gezegd dat ik een contractverlenging kan verwachtenquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:40 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bang natuurlijk dat je in het zwarte gat valt na ontslag
Ripquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben helaas al gezegd dat ik een contractverlenging kan verwachten
Wat een idiotenquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ze hebben helaas al gezegd dat ik een contractverlenging kan verwachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |