Ja, heb verleden week even bij alle auto's staan kijken die er stonden van klanten. Sommigen hebben wel een heel apart verhaal.quote:
Wat dan?quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:30 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, heb verleden week even bij alle auto's staan kijken die er stonden van klanten. Sommigen hebben wel een heel apart verhaal.
Er staat bv al een 2 jaar een bmw met een kapot motorblok. Het is een lease bak en de mensen hebben een contract zonder onderhoud/reparatie, maar ze kunnen geen nieuw motorblok betalen, maar betalen wel elke maand het lease bedrag. Dat is wel zuur want er komen nu allemaal stallingskosten overheen.quote:
Dat is dan mooi hun probleem.quote:Op vrijdag 12 april 2019 19:36 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Er staat bv al een 2 jaar een bmw met een kapot motorblok. Het is een lease bak en de mensen hebben een contract zonder onderhoud/reparatie, maar ze kunnen geen nieuw motorblok betalen, maar betalen wel elke maand het lease bedrag. Dat is wel zuur want er komen nu allemaal stallingskosten overheen.
Ja, ben wel benieuwd hoe dat straks gaat, immers er zijn twee partijen die nu geld willen zienquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is dan mooi hun probleem.
Yeshquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:39 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Ja, ben wel benieuwd hoe dat straks gaat, immers er zijn twee partijen die nu geld willen zien
doeiquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:38 schreef Der_Mann het volgende:
mooi, kan mijn account eindelijk door de shredder
Weet niet ik heb daar ook last vanquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:36 schreef Der_Mann het volgende:
jongens ik probeer iets te posten wat de policy niet breekt maar het verdwijnt steeds, heb ik een shadowban?
een benaming voor personages in anime die altijd heel gemeen doen tegen iemand maar eigenlijk heel veel van die persoon houdenquote:
oh nee ben ik niet, ik geloof dat personen anders behandelt moeten worden in andere omstandighedenquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:55 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een benaming voor personages in anime die altijd heel gemeen doen tegen iemand maar eigenlijk heel veel van die persoon houden
ik hoop dat je 5 minuten lang jankend naar je gebruik van behandelt hebt gekekenquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:58 schreef McGrath het volgende:
[..]
oh nee ben ik niet, ik geloof dat personen anders behandelt moeten worden in andere omstandigheden
Ijdele hoopquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:04 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hoop dat je 5 minuten lang jankend naar je gebruik van behandelt hebt gekeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |