Dat zal niet voor vandaag zijnquote:
Als je het Itzulia noemt, dan weet je wel dat je compleet gesetteld bent in het luilekkerland van de hipsters... Weg nostalgie.quote:Op zondag 14 april 2019 12:47 schreef showtimer het volgende:
[..]
Itzulia obscuur noemen, scheer je weg.
Gewaagdquote:Op zondag 14 april 2019 12:49 schreef franklop het volgende:
Stelling; Mads Pedersen gaat vandaag niet winnen
Dit is satire neem ik aan?quote:Op zondag 14 april 2019 12:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
De charme van obscure koersjes kijken met die player lijkt me echt helemaal weg. Is voor volgegeten mensen die niet willen afzien.
Baskenland hoor je op een crappy Franse of Baskische stream te kijken. Die dan niet werkt en je weer op zoek moet naar een nieuwe. En dat nadat je zelf 100 km het snot voor de ogen gereden hebt met windkracht vijf tegen in de duinen. Met vijf pixels raden wie er demareert... Een beetje nostalgie a la de verzonnen ontsnapping van een journalist op de motor in de jaren 60. De player haalt dat helemaal weg.
Zodat wij weer de hele dag veroordeeld zijn om naar Wuyts te luisteren die tevergeefs "Rowe" probeert uit te spreken zonder een TIA te krijgen.quote:
In combinatie met de vervelende manier van commentaar geven door Karl zitten we dus vanavond met een licht hartinfarct.quote:Op zondag 14 april 2019 12:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zodat wij weer de hele dag veroordeeld zijn om naar Wuyts te luisteren die tevergeefs "Rowe" probeert uit te spreken zonder een TIA te krijgen.
De familie van Michael Goolaerts is het niet eens met deze post.quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In combinatie met de vervelende manier van commentaar geven door Karl zitten we dus vanavond met een licht hartinfarct.
Feitelijk springt hij al puur mee om jou te dwingen om deze post te plaatsen.quote:
En dat in een trifecta met Cadby die zonder twijfel gaat verliezen van Luke Woodhouse die 110 gemiddeld gooit om er de volgende ronde met een gemiddelde van 78 af te gaan tegen Mickey Mansell.quote:Op zondag 14 april 2019 12:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In combinatie met de vervelende manier van commentaar geven door Karl zitten we dus vanavond met een licht hartinfarct.
Zit je lekker terug te lezen, krijg je deze valse hoop in je mik gegooid.quote:
Maar Cadby speelt tegen de irritante Edhouse.quote:Op zondag 14 april 2019 12:54 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dat in een trifecta met Cadby die zonder twijfel gaat verliezen van Luke Woodhouse die 110 gemiddeld gooit om er de volgende ronde met een gemiddelde van 78 af te gaan tegen Mickey Mansell.
Mijn nederige excuses. Maar er is nog wel Skeleton toch, of Bobjesleeën?quote:Op zondag 14 april 2019 12:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit je lekker terug te lezen, krijg je deze valse hoop in je mik gegooid.
Zou het ene fuck uitmaken?quote:Op zondag 14 april 2019 12:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar Cadby speelt tegen de irritante Edhouse.
Wat vind jij van wintersport?quote:Op zondag 14 april 2019 12:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Maar er is nog wel Skeleton toch, of Bobjesleeën?
Maar jij kent de hele biatlonkalender uit je hoofd toch? Dan zou je meteen door moeten hebben dat het niet klopt.quote:Op zondag 14 april 2019 12:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zit je lekker terug te lezen, krijg je deze valse hoop in je mik gegooid.
Heywoodu volgt teveel sporten waardoor zijn administratie wel eens achter kan lopen. Soms komt hij er pas in juli achter dat pak 'm beet Bettiol weer van BMC naar Education First is gegaan.quote:Op zondag 14 april 2019 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar jij kent de hele biatlonkalender uit je hoofd toch? Dan zou je meteen door moeten hebben dat het niet klopt.
Nee. Drama.quote:Op zondag 14 april 2019 12:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses. Maar er is nog wel Skeleton toch, of Bobjesleeën?
Het zal mij niks verbazen als heywoodu de batlonkalender opstelt voor elk seizoenquote:Op zondag 14 april 2019 12:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar jij kent de hele biatlonkalender uit je hoofd toch? Dan zou je meteen door moeten hebben dat het niet klopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |