Ik ben zelf Jose Been. Ik heb maar een jaar bij Cyclingnews gewerkt en dat is vijf jaar geleden. Ik doe nu hele andere dingen, meestal buiten de media, en zou eigenlijk graag willen dat de pagina wordt opgeheven. Hoe doe ik dat?quote:
Beetje dom?quote:Op zondag 14 april 2019 12:37 schreef Evertjan het volgende:
ik weet niet wat ik er van moet vinden dat Jurgen Roelandts in de kopgroep zit
Ik weet niet wat ik er van moet vinden om zo'n boerenkoolhoofd in een Movistar truitje te zien rijden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:37 schreef Evertjan het volgende:
ik weet niet wat ik er van moet vinden dat Jurgen Roelandts in de kopgroep zit
Ik ben zelf Jose Been. Het zouden zomaar de eerste woorden van een bestseller kunnen zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 12:37 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik ben zelf Jose Been. Ik heb maar een jaar bij Cyclingnews gewerkt en dat is vijf jaar geleden. Ik doe nu hele andere dingen, meestal buiten de media, en zou eigenlijk graag willen dat de pagina wordt opgeheven. Hoe doe ik dat?
Ze moeten het gouden koppel Berkhout en Nelissen in ere herstellen.quote:
Garrison heeft wonderbenen.quote:Op zondag 14 april 2019 12:37 schreef Koffieplanter het volgende:
De Yanks blazen de juniorenrace op.
Dat zou dus tijdens het journaal zijn. Lijkt er niet op dat Canvas wordt ingeschakeld vandaag.quote:Op zondag 14 april 2019 12:40 schreef El-Stinho het volgende:
We liggen op schema om rond 13:25 de eerste kasseienstrook te zien.
Dat geheel terzijde.
quote:Op zondag 14 april 2019 12:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Een gratis abbo op de Player vind ik wel een beetje lachwekkend en schraal voor die jarenlange trouwe dienst. Misschien heeft ze wel een jaarvoorraad hondenbrokken gekregen?
Eurosport.quote:Op zondag 14 april 2019 12:41 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat zou dus tijdens het journaal zijn. Lijkt er niet op dat Canvas wordt ingeschakeld vandaag.
Dan heb je de player nogquote:
Nee?!?!? Meen je dit?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op zondag 14 april 2019 12:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee?!?!? Meen je dit?![]()
. Mijn hele dag verziekt.
Je hebt me door.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Superboeren-genotquote:Op zondag 14 april 2019 12:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ben zelf Jose Been. Het zouden zomaar de eerste woorden van een bestseller kunnen zijn.
quote:
Een hele week over doelsaldo's blaten en na een half uur achterstaan. Ik vind dat prachtig, ook al gaat PSV vast nog winnen.quote:
De charme van obscure koersjes kijken met die player lijkt me echt helemaal weg. Is voor volgegeten mensen die niet willen afzien.quote:Op zondag 14 april 2019 12:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Absoluut, helemaal mee eens. Ik zou er geld voor over hebben om hem te kunnen zien.
Itzulia obscuur noemen, scheer je weg.quote:Op zondag 14 april 2019 12:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
De charme van obscure koersjes kijken met die player lijkt me echt helemaal weg. Is voor volgegeten mensen die niet willen afzien.
Baskenland hoor je op een crappy Franse of Baskische stream te kijken. Die dan niet werkt en je weer op zoek moet naar een nieuwe. En dat nadat je zelf 100 km het snot voor de ogen gereden hebt met windkracht vijf tegen in de duinen. Met vijf pixels raden wie er demareert... Een beetje nostalgie a la de verzonnen ontsnapping van een journalist op de motor in de jaren 60. De player haalt dat helemaal weg.
Voetbal moet ook weer met leren ballen worden gespeeld, de scheidsrechters moeten houten bordjes gebruiken om de wissels aan te geven, Hugo Walker moet gereïncarneerd worden.quote:Op zondag 14 april 2019 12:46 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
De charme van obscure koersjes kijken met die player lijkt me echt helemaal weg. Is voor volgegeten mensen die niet willen afzien.
Baskenland hoor je op een crappy Franse of Baskische stream te kijken. Die dan niet werkt en je weer op zoek moet naar een nieuwe. En dat nadat je zelf 100 km het snot voor de ogen gereden hebt met windkracht vijf tegen in de duinen. Met vijf pixels raden wie er demareert... Een beetje nostalgie a la de verzonnen ontsnapping van een journalist op de motor in de jaren 60. De player haalt dat helemaal weg.
Bommel heeft weleens met 11-0 gewonnenquote:Op zondag 14 april 2019 12:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een hele week over doelsaldo's blaten en na een half uur achterstaan. Ik vind dat prachtig, ook al gaat PSV vast nog winnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |