Natuurlijkquote:Op vrijdag 12 april 2019 20:21 schreef Sigaartje het volgende:
Gaan ze weer door dat wereldberoemde bos heen?
Karl met tegenzin.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben we zin in een hele middag commentaar van Karl en Miesjel, jongens?
Klopt, 11u op Een.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:51 schreef TargaFlorio het volgende:
Middag? Maar ze beginnen toch zeker wel al in de ochtend?
quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben we zin in een hele middag commentaar van Karl en Miesjel, jongens?
Adriaantjuh heeft het wel tot de perstribune geschopt dit jaar. Er zit beweging in. Nu Karel zijn ego nog.twitter:tomvandenbulcke twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 11:52:07Ook al zin in? Zondag Parijs-Roubaix met @josedecauwer op... @radio1be! #sporza #josénaardehel https://t.co/fsq14Ev6kH reageer retweet
Dat vind ik een goede reden om naar de Fransen te kijken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:54 schreef showtimer het volgende:
[..]Adriaantjuh heeft het wel tot de perstribune geschopt dit jaar. Er zit beweging in. Nu Karel zijn ego nog.twitter:tomvandenbulcke twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 11:52:07Ook al zin in? Zondag Parijs-Roubaix met @:josedecauwer op... @:radio1be! #sporza #josénaardehel https://t.co/fsq14Ev6kH reageer retweet
Ik zal wielerman op de motor nooit verloochenen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:08 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat vind ik een goede reden om naar de Fransen te kijken.
Mohoor is de weg een beetje kwijt ofniet? Bij de Eneco Tours moest hij voor iedere Vlaamse steen nog anticiperen of terugkomen.twitter:matmohoric twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 17:50:31Just did @Paris_Roubaix recon. This cobbles are ROUGH. Cooked. reageer retweet
Ook niet voor Voeckler?quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:13 schreef showtimer het volgende:
[..]
Ik zal wielerman op de motor nooit verloochenen.
Ik denk het niet, Job.quote:Op vrijdag 12 april 2019 21:20 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ook niet voor Voeckler? [ afbeelding ]
Ik sta volledig achter DamDam Gaudin.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik juich zondag enkel en alleen voorCircus Politt
.
Dit verhaal heb ik net voor het eerst gelezen. Wat een kleinzerig gedoe van Karl.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:54 schreef showtimer het volgende:
[..]Adriaantjuh heeft het wel tot de perstribune geschopt dit jaar. Er zit beweging in. Nu Karel zijn ego nog.twitter:tomvandenbulcke twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 11:52:07Ook al zin in? Zondag Parijs-Roubaix met @:josedecauwer op... @:radio1be! #sporza #josénaardehel https://t.co/fsq14Ev6kH reageer retweet
Zeker?quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik juich zondag enkel en alleen voorCircus Politt
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:42 schreef showtimer het volgende:
[..]
Zeker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joseph wordt de nieuwe Siskevicius.Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
Ik denk eerder dat we weer zo'n mooi verhaal krijgen van een Afrikaan die ergens in een weiland is verdwaald, op zoek naar de finish terwijl het al donker wordt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Joseph wordt de nieuwe Siskevicius.
Ook prima, zolang ze maar een mannetje van de VRT in zijn spoor zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat we weer zo'n mooi verhaal krijgen van een Afrikaan die ergens in een weiland is verdwaald, op zoek naar de finish terwijl het al donker wordt.
Dat u het weet.quote:Ja, Lotto-Soudal heeft Tiesj Benoot en Jens Keukeleire als speerpunten in de Hel. Maar zij hebben nooit Parijs-Roubaix gewonnen en Stan Dewulf (21) wel. Vorig jaar was hij de beste bij de beloften en zondag is hij het geheime wapen. Zoals Boonen in 2002
Een zeer aardig, maar in verhouding marginaal talent dat optimaal heeft geprofiteerd van het op het verkeerde moment lekrijden (twee keer zelfs) van ene Jasper Philipsen.quote:
quote:Bij Team Sunweb is het routinier Roy Curvers (39) die de jongere renners probeert mee te nemen. „Het wordt steeds moeilijker hen te overtuigen. Zij hebben dat beeld van al die kampioenen onder die douche niet meer. Zij geven niks om die charme. Ik weet dat we in 2014 na de tweede plek van John Degenkolb nog eens met z’n allen zijn gegaan. Daarna was het steeds een enkeling die me vergezelde. Ik sprak laatst met mijn 20-jarige Zwitserse ploegmaat Marc Hirschi en vertelde hem over zijn landgenoot Oscar Camenzind die in 1998 wereldkampioen op de Cauberg werd. Hij had de naam Camenzind nog nooit gehoord. Nee, de jeugd geeft niks meer om nostalgie.”
Overacting van Thijsje Zonneveld in de krant.quote:
Dat is wel vrij kansloos. Een landgenoot die wereldkampioen is geworden in de sport die je zelf beoefent mag je best van naam kennen. Zeker als dat in een vrij recent verleden is gebeurd.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:11 schreef Evertjan het volgende:
https://blendle.com/i/de-(...)EzLUVCMUpDQ082In0%3D
[..]
ik denk dat voor een 20 jarige 1998 net zo lang geleden voelt als voor 40 jarige 1968. Maar dan nog is het wel een beetje raarquote:Op zaterdag 13 april 2019 12:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel vrij kansloos. Een landgenoot die wereldkampioen is geworden in de sport die je zelf beoefent mag je best van naam kennen. Zeker als dat in een vrij recent verleden is gebeurd.
Camenzind niet kennen. Die ken ik zelfs, en ik heb hem nooit zien rijden.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:14 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Dat is wel vrij kansloos. Een landgenoot die wereldkampioen is geworden in de sport die je zelf beoefent mag je best van naam kennen. Zeker als dat in een vrij recent verleden is gebeurd.
Ducrot gaat ook voor Circus Politt, dat moet Mani deugd doen.quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:47 schreef Szura het volgende:
De kenners hebben gesproken
https://nos.nl/artikel/22(...)kende-naam-zijn.html
Je moet toch op z'n minst de anekdote kennen dat Michael Boogerd nog steeds op z'n geld aan het wachten is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ken Camenzind niet en schaar mezelf voor het gemak even in generatie Hirschi.
Ja dat dan wel, WK Valkenburg. Boogerd is daar nog steeds mad omquote:Op zaterdag 13 april 2019 13:03 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Je moet toch op z'n minst de anekdote kennen dat Michael Boogerd nog steeds op z'n geld aan het wachten is.
quote:Op zaterdag 13 april 2019 12:49 schreef Szura het volgende:
Jammer dat deze prachtige koers twee grote minpunten kent:
- Geen Mathieu
- De altijd calimeroënde Karl
quote:VAN DER POEL OVER AFWEZIGHEID IN ROUBAIX: “NU HEB IK IETS OM VOLGEND JAAR NAAR UIT TE KIJKEN”
Lombardije.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat dan wel, WK Valkenburg. Boogerd is daar nog steeds mad om
quote:Camenzind doet het verhaal af als nonsens. ‘Hij is in 2000 al eens naar me toe gekomen in de Ronde van Valencia met dat verhaal. Wie komt er nou twee jaar later ineens om geld vragen? Toen dacht ik al: Die is niet goed bij zijn hoofd. Ik wil je wel vertellen hoe het zit. Ik was die dag supersterk. Vlak voor Bergamo bood hij me een geldbedrag als ik hem zou laten winnen. Ik vertelde hem dat ik zelf wilde winnen. Bovendien was dat bedrag zo laag dat ik het niet serieus kon nemen. Hij mag blij zijn dat ik hem niet eerder loste. Waarom zou ik een zwakkere renner geld moeten geven?'
Doping was in 2000 toen al uitgewerkt bij Boogiequote:
Heeft Bianchi opnieuw zo'n opmerkelijke (dames)fiets?twitter:johanmuseeuw twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 09:21:21Remember this #roubaix ? https://t.co/GIIB3echPu reageer retweet
Gezien zijn uitslagen dit seizoen denk ik niet dat hij een geheim wapen is.quote:Op zaterdag 13 april 2019 10:09 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Een zeer aardig, maar in verhouding marginaal talent dat optimaal heeft geprofiteerd van het op het verkeerde moment lekrijden (twee keer zelfs) van ene Jasper Philipsen.
Het is ook allemaal maar een hoop opportunisme, alleen omdat hij hier toevallig heeft gewonnen. Als Philipsen in de laatste tien kilometer niet twee keer lek rijdt hebben we het nooit over Dewulf, als Van Moer in de laatste tien kilometer niet op z'n plaat gaat is hij plots het grote, geheime wapen. Dat is hetzelfde als Dillier nu naar voren schuiven omdat hij vorig jaar op het podium stond.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:38 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Gezien zijn uitslagen dit seizoen denk ik niet dat hij een geheim wapen is.
Camenzind was wel een held. Ik stond ook als kleine jongen juichend voor de tv toen hij wereldkampioen werd. Alhoewel Bartoli eigenlijk mijn jeugdheld was.quote:
Maar alle voorbehouden die je maakt worden door hemzelf ook gemaakt.quote:Op zaterdag 13 april 2019 13:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is ook allemaal maar een hoop opportunisme, alleen omdat hij hier toevallig heeft gewonnen. Als Philipsen in de laatste tien kilometer niet twee keer lek rijdt hebben we het nooit over Dewulf, als Van Moer in de laatste tien kilometer niet op z'n plaat gaat is hij plots het grote, geheime wapen. Dat is hetzelfde als Dillier nu naar voren schuiven omdat hij vorig jaar op het podium stond.
Dewulf is trouwens een grotere drinker dan Vanhuffel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |