Dat zou natuurlijk volledig onterecht zijn aangezien je in VBL wel gewoon mag schelden daarmeequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik kies daar niet voor, maar heb dit riedeltje al zo vaak gezien. Het lost niks op en het eindigt altijd in een banwave. Ik kan jou simpelweg niet missen.
Als ik mn eigen kut kon likken, zou ik nooit meer seks met een man hebbenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vroeger wel, nu denk ik doe het zelf maar
Wat voor notenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Der_Mann het volgende:
@:Danny de mods zijn hier tegen je policy, zou ze noten
Kut likken =/= geneukt worden :squote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik mn eigen kut kon likken, zou ik nooit meer seks met een man hebben
Stroefquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chia het volgende:
[..]
Als dat een issue is maar ze wel dolgraag gelikt willen worden is even douchen gewoon onderdeel van de voorpret.
Twee noten ahahaquote:
Eigen kut likken + dildoquote:
Beetje trainen en afvallen een optie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik mn eigen kut kon likken, zou ik nooit meer seks met een man hebben
is maar goed ook, wil niet dat jij me quotequote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef Rozevla het volgende:
Jezus volgens mij is fok kapot.
Ik wil dermann kwoten en weg post!!!!
Sowquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje trainen en afvallen een optie?
Haha oh ja ;p winkquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Haha het is al lang 17.00 uur geweest joh
Haha stel je voor dat @Rozevla in je vriendenlijstje bovenaan komtquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
is maar goed ook, wil niet dat jij me quote
Nee, heb net een zak chips opengetrokkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje trainen en afvallen een optie?
Close enoughquote:
Ik wil de post waardoor je weer een ban hebt graag gequote hebben hahaquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:14 schreef Solotovski het volgende:
Maar ff serieus
Het slaat toch veel te veel door als zelfs keukenkampioen wordt verwijderd
O wee als je deze post verwijderd. Ik zoek je op, snijd je open en hang je op aan je dikke darm
Flam is leuk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:14 schreef isax het volgende:
Werd Flamarande maar eens met vanish behandeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |