WERKE VOOR JE CHELDquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:47 schreef onlogisch het volgende:
Donder op met die TR's. Nu moet ik aan het werk.
Fijne SC allenquote:
Nu nog?quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:47 schreef onlogisch het volgende:
Donder op met die TR's. Nu moet ik aan het werk.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Caland het volgende:
Maar Elan heeft er dus voor gezorgd dat dergelijke autisten hier komen posten?
Bedankt, @:Elan.
Je moet er geen . achter zetten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat soms niet werkt
@:Danny???
Omdat je een punt achter zijn naam zet, dom varken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee waarom dat soms niet werkt
@:Danny???
ik snap je helemaal, ik word er ook altijd naar van als er opeens vreemde users in MIJN SC komen postenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:49 schreef Caland het volgende:
Maar Elan heeft er dus voor gezorgd dat dergelijke autisten hier komen posten?
Bedankt, @:Elan.
JODEN LOPEN ALTIJD WEGquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap je helemaal, ik word er ook altijd naar van als er opeens vreemde users in MIJN SC komen posten
ik laat je dan ook verder met rust, ik wens jullie een fijne dag verder met hopelijk iets minder gescheld
Ga op je paard zitten debielquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik snap je helemaal, ik word er ook altijd naar van als er opeens vreemde users in MIJN SC komen posten
ik laat je dan ook verder met rust, ik wens jullie een fijne dag verder met hopelijk iets minder gescheld
Als ze op die van jouw moeder lijken ben ik al tevredenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:51 schreef isax het volgende:
[..]
Ben je uitgekeken op die van je moeder dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |