quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel netjes geordend in submapjes?
Zonde, maar die achteruitgang was al langer bij je te merkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef Chia het volgende:
JOngens, ik heb de laatste tijd vaak in R&P gepost, nu mag ik hier helaas niet meer posten
hey vriend goed nieuws, iemand postte net ''kanker op, debiel'' in VBL SC en zelfs van yvonne mag het gewoonquote:
Ik wilde gewoon van twee walletjes eten, maar dat mag niet: VBL / [VBL SC #7084] Negersexquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef McGrath het volgende:
[..]
Zonde, maar die achteruitgang was al langer bij je te merken
Ja hou je Anneloos daar doegquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef Chia het volgende:
JOngens, ik heb de laatste tijd vaak in R&P gepost, nu mag ik hier helaas niet meer posten
Ja daar mag dat gewoon, meten met twee matenquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey vriend goed nieuws, iemand postte net ''kanker op, debiel'' in VBL SC en zelfs van yvonne mag het gewoon
Welkom in VBL!quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hey vriend goed nieuws, iemand postte net ''kanker op, debiel'' in VBL SC en zelfs van yvonne mag het gewoon
En dan ook nog in de VBL SC, ik denk dat ik een TR zetquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik wilde gewoon van twee walletjes eten, maar dat mag niet: VBL / [VBL SC #7084] Negersex
Ik heb gewoon mijn best gedaan normaal mee te posten hoor.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
In de herhaling,
in VBL wordt strenger gemod dan waar ook, juist omdat VBL door iedereen in de gaten gehouden wordt.
Nu kun je hier de boel komen uitlokken, prima, maar ga dan niet lopen huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |