Ik heb dat een keer gedaan in een melige bui. Niet voor herhaling vatbaar tenzij je een klap voor je kop wil hebben.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:46 schreef wadslak het volgende:
[..]
Moet je er wel eerst lucht tussen blazen
Echt hequote:Op vrijdag 12 april 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Limoentjuh valt op het juiste moment binnen
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb dat een keer gedaan in een melige bui. Niet voor herhaling vatbaar tenzij je een klap voor je kop wil hebben.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee weet ik. Jij bent niet (zo) gemeen
Hee lekkertjequote:Op vrijdag 12 april 2019 11:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dag schatje uit een ander stadje
Klopt. Het is dat ik een voorbeeldfunctie draag maar zelfs zonder die functie ben ik keurig en netjes.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:47 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Nee weet ik. Jij bent niet (zo) gemeen
quote:
Dat geloof ik zoquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Het is dat ik een voorbeeldfunctie draag maar zelfs zonder die functie ben ik keurig en netjes.
Zie je hoe positief Limoen over mij praat? Echt, dit doet wat met me.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt. Het is dat ik een voorbeeldfunctie draag maar zelfs zonder die functie ben ik keurig en netjes.
Ik niet.quote:
Je bent toch ook een schatjequote:Op vrijdag 12 april 2019 11:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zie je hoe positief Limoen over mij praat? Echt, dit doet wat met me.
Ik vind dit niet respectvol van jou. Behandel een ander zoals jij ook behandeld zou willen worden!quote:
Je hebt in ieder geval humor en zelfspot.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dit niet respectvol van jou. Behandel een ander zoals jij ook behandeld zou willen worden!
Wij zijn altijd liefquote:
quote:
En dan benoem je weer zo'n goede eigenschap van mij. Ongelooflijk hoe complimenteus iedereen vandaag is aan mijn adres.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:52 schreef wadslak het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval humor en zelfspot.
Hahaatjes!quote:
Wat een agressiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |