Was je gisteren ook zo laat danquote:
Nee hoor. Net als vandaag.quote:
Nicequote:Op vrijdag 12 april 2019 10:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor. Net als vandaag.
Nee, ik heb vanmorgen eerst fp2 zitten kijken. Paar ritjes gereden ook.
Hahaatjes!quote:
Was het wat? Zelf niks gezien alleen max 3e tijd.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Nee hoor. Net als vandaag.
Nee, ik heb vanmorgen eerst fp2 zitten kijken. Paar ritjes gereden ook.
Kvyat nieuw blok. Spinnetjes van Hamilton en bottas in de outlaps. En leclerc is voortijdig gestopt vanwege 'cooling checks'quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:54 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Was het wat? Zelf niks gezien alleen max 3e tijd.
Vroem vroemquote:
Ferrari weer zo snel? Zie nu dat bottas wel snelste was in fp2.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Kvyat nieuw blok. Spinnetjes van Hamilton en bottas in de outlaps. En leclerc is voortijdig gestopt vanwege 'cooling checks'
Niet zo snelquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Vroem vroem
[..]
Ferrari weer zo snel? Zie nu dat bottas wel snelste was in fp2.
Daar heb je een puntquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja, ook zo lullig om m'n kind alleen op het schoolplein te laten staan straks.
Dat is wel een teken dat je goed ziek bent geweest.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:00 schreef Nattekat het volgende:
Buiten adem van een fucking trap oplopen
Ik gun jouquote:
Tnxquote:
Of smerig veel rookt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel een teken dat je goed ziek bent geweest.
Toch wel hequote:
Inderdaad. Plus weinig beweging.quote:
Zo voel ik me momenteel ook. Vanavond trainen komt nog even iets te vroeg, morgen laatste wedstrijd van het seizoenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is wel een teken dat je goed ziek bent geweest.
Om vervolgens morgen compleet bagger te spelenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:03 schreef dud0r het volgende:
Gewoon door bikkelen. Beetje ibu klappen, goed eten, dutje doen en er keihard tegenaan vandaag
*Boogie*quote:
Morgen weer man.quote:
Goed bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |