SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oudere seizoenen
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen afloopt worden de scores weer op nul gezet. Dit om er voor te zorgen dat iedereen een kans heeft om winnaar te worden.![]()
![]()
Winnaars:
Seizoen 1: Haags_kwartiertje
Seizoen 2: Haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: Haags_kwartiertje
Seizoen 5: Haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen10: aloa
Seizoen11: I.
Seizoen12: devzero
Seizoen13: Driepink
Seizoen14: Nattekat
Seizoen15: markdeajaxfan
Seizoen16: Limoentjuh
Seizoen17: dud0r
Seizoen18: moemoeSPOILER: meets en zoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Rijm winnaar maart (moemoe))Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes when I close my eyes, I can't see.![]()
I love you too wadslak
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ohja kut TTEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Is ook wel zo ja. Eentje is genoegquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hahaha gewoon niet te veel katten. Ik verlies zelf ook haren natuurlijk, maar het idee dat je hele woning onder katten haren zit
Het is een act om eerst 2 pagina's te zeuren over de TT tegenwoordig.![]()
En tussen mij en wadslak is geen act nee.
Niet?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:14 schreef Already_in_use het volgende:
Zonder wrijving geen glans![]()
Zou niet nodig zijn zonder kut TT'squote:Op vrijdag 12 april 2019 10:14 schreef Already_in_use het volgende:
Heb jij huisdieren?quote:
Ik niet helaas. Mis het wel.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Achja zeiken is de standaard op FOK toch. Ik vond het weer eens tijd om mijn liefde naar slak te uiten na alle niet liefdevolle TT's.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:19 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zou niet nodig zijn zonder kut TT's
Deal with it
Ik heb een hond met gedeeld "ouderschap"quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:21 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Heb jij huisdieren?
Ik niet helaas. Mis het wel.![]()
eensquote:
Goedemorgen vrind."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
* eNGine10 starts dealingquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:22 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Achja zeiken is de standaard op FOK toch. Ik vond het weer eens tijd om mijn liefde naar slak te uiten na alle niet liefdevolle TT's.
Deal with it
Nicequote:Op vrijdag 12 april 2019 10:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik heb een hond met gedeeld "ouderschap"
Hoe werkt dat dan? Paar dagen hier, paar dagen daar? Of hou je me voor de gek nu?
Ik weet van niksquote:Op vrijdag 12 april 2019 06:48 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Heyyyyyyyy misdaadverdelger
Kroegentocht onder leiding van @:grrrrrrrr ?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Paar dagen hier, paar dagen daarquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nice
Hoe werkt dat dan? Paar dagen hier, paar dagen daar? Of hou je me voor de gek nu?
Ik wou dat ik je voor de gek hield, ben dol op mijn hond en niet zo dol op delen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |