op plafond hangen, kun je tijdens het fappen nog even goed lezenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon de policy uitprinten en naast je bed hangen, en elke avond een keertje doorlezen, dan komt alles goed.
Zo goed zijn mijn ogen niet hoor..quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
op plafond hangen, kun je tijdens het fappen nog even goed lezen
Dat heb ik eerst gedaan, maar na een week hing de hele policy vol met dikke klodders opgedroogd zaadquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
er staat ook in de policy dat in de KLB SC bijvoorbeeld wat meer dingen mogenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon de policy uitprinten en naast je bed hangen, en elke avond een keertje doorlezen, dan komt alles goed.
Maar jij bent dan ook al in de bovenkamer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
we laten hier ook meer toequote:Op vrijdag 12 april 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat ook in de policy dat in de KLB SC bijvoorbeeld wat meer dingen mogen
Brave jongentjes zoals jij gedragen zich van nature al fatsoenlijkquote:
Dankjewel maat, jij ookquote:
ohquote:
he bah viespeukquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heb ik eerst gedaan, maar na een week hing de hele policy vol met dikke klodders opgedroogd zaad
dan wordt het lastig om het beetje uit te stellenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook al in de bovenkamer.
Zoveel overprikkeling.
oh jeetjequote:Op vrijdag 12 april 2019 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Brave jongentjes zoals jij gedragen zich van nature al fatsoenlijk
[..]
Dankjewel maat, jij ook
Dat uitstellen lukt nog prima.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:48 schreef Flippiee het volgende:
dan wordt het lastig om het beetje uit te stellen
hoeveel voetbalvelden is dat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
best ver weg, 55 miljoen lichtjaar ongeveer
en in driepink's maag natuurlijk
Heb je dat echt gelezen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat ook in de policy dat in de KLB SC bijvoorbeeld wat meer dingen mogen
Fijn voor ons.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee niet echt, maar dan gewoon op A3 papier printen toch
[..]
fijn
A0++, dan kan ik het misschien lezenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee niet echt, maar dan gewoon op A3 papier printen toch
[..]
fijn
Enige wat in de policy staat over KLB is dat er hier pedograppen gemaakt mogen worden dus je liegt tegen onsquote:
het gaat over grove grappen en pedograpjes wordt als voorbeeld gebruikt, zou het ook maar uitprinten als ik jou wasquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:00 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Enige wat in de policy staat over KLB is dat er hier pedograppen gemaakt mogen worden dus je liegt tegen ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |