Ik zal mijn best doen om je eruit te werkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat ik mij schaam dat ik überhaupt nog in de top 10 sta.
Jij wel hoor, als ik jou inmiddels een beetje ken ben jij een perfectionist die wilt alleen maar op 1 staanquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
hij lijkt zelfs op een 1quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:27 schreef Driepink het volgende:
[..]
Jij wel hoor, als ik jou inmiddels een beetje ken ben jij een perfectionist die wilt alleen maar op 1 staan
Ik schaam mij daarbij ook voor jou.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nooit een goede user geweest vriendquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wanneer word je weer een goeie user vriend
ik hou al op, straks gaat driepink weer zeggen dat het niemand wat boeitquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Nooit een goede user geweest vriend
Maar boeit het wel iemand?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik hou al op, straks gaat driepink weer zeggen dat het niemand wat boeit
dequote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef scrupuleus het volgende:
Het enige wat boeit is naleving van de policy.
De voorbeelden die in de policy staan als hetgene wat niet gewenst is, dat is niet gewenst.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welkom op fok mocht eerst niet en toen wel en nu weer niet
STEL WAT REGELS OP GODVERDOMME
op plafond hangen, kun je tijdens het fappen nog even goed lezenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon de policy uitprinten en naast je bed hangen, en elke avond een keertje doorlezen, dan komt alles goed.
Zo goed zijn mijn ogen niet hoor..quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
op plafond hangen, kun je tijdens het fappen nog even goed lezen
Dat heb ik eerst gedaan, maar na een week hing de hele policy vol met dikke klodders opgedroogd zaadquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
er staat ook in de policy dat in de KLB SC bijvoorbeeld wat meer dingen mogenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Gewoon de policy uitprinten en naast je bed hangen, en elke avond een keertje doorlezen, dan komt alles goed.
Maar jij bent dan ook al in de bovenkamer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
we laten hier ook meer toequote:Op vrijdag 12 april 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat ook in de policy dat in de KLB SC bijvoorbeeld wat meer dingen mogen
Brave jongentjes zoals jij gedragen zich van nature al fatsoenlijkquote:
Dankjewel maat, jij ookquote:
ohquote:
he bah viespeukquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:46 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dat heb ik eerst gedaan, maar na een week hing de hele policy vol met dikke klodders opgedroogd zaad
dan wordt het lastig om het beetje uit te stellenquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook al in de bovenkamer.
Zoveel overprikkeling.
oh jeetjequote:Op vrijdag 12 april 2019 10:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Brave jongentjes zoals jij gedragen zich van nature al fatsoenlijk
[..]
Dankjewel maat, jij ook
Dat uitstellen lukt nog prima.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:48 schreef Flippiee het volgende:
dan wordt het lastig om het beetje uit te stellen
hoeveel voetbalvelden is dat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
best ver weg, 55 miljoen lichtjaar ongeveer
en in driepink's maag natuurlijk
Heb je dat echt gelezen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:46 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
er staat ook in de policy dat in de KLB SC bijvoorbeeld wat meer dingen mogen
Fijn voor ons.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nee niet echt, maar dan gewoon op A3 papier printen toch
[..]
fijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |