Moet je Discord maar even openen, Danny big boss is vandaag jarig maar werd verward met onze Danny daar.. en iedereen ging erin mee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat is dit
(Ja een filmpje leuk)
[..]
Waarom dient scrummie vandaag gefeliciteerd te worden
Gebeuren er ook interessantere dingen op Discord?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Moet je Discord maar even openen, Danny big boss is vandaag jarig maar werd verward met onze Danny daar.. en iedereen ging erin mee.
Ja, als ik het zó vertel is er geen klap aan natuurlijk.
@onlogischquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Er staat een cementmolen te draaien in de tuin wordt helemaal gek.
Dit is niet je beste verhaal inderdaad.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Moet je Discord maar even openen, Danny big boss is vandaag jarig maar werd verward met onze Danny daar.. en iedereen ging erin mee.
Je moest eens weten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebeuren er ook interessantere dingen op Discord?
Altijd. Wil je erbij?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gebeuren er ook interessantere dingen op Discord?
Godverquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch
[..]
Dit is niet je beste verhaal inderdaad.
Dat zeg ik.. kansloosquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:onlogisch
[..]
Dit is niet je beste verhaal inderdaad.
Deze anekdote komt niet helemaal uit de verf.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Al zou je het hem wel kwalijk nemen, zou hem dat iets uitmaken?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan gebeuren maatZeker met die ergernis die je nu bezit.
Ik neem het je niet kwalijk.
Goedemorgen Buitendamquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Deze anekdote komt niet helemaal uit de verf.
Ik krijg de belangrijkste zaken wel via drizzt door.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:44 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Beter ook hoor, moet je niet willen..
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:40 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg de belangrijkste zaken wel via drizzt door.
Alle dickpics?quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik krijg de belangrijkste zaken wel via drizzt door.
Zuchtquote:Papoea-Nieuw-Guinea kampt met een nationaal probleem: mislukte penisvergrotingen. Mannen laten vreemde vloeistoffen in het lid spuiten in een poging dat te vergroten, zoals kokos-, baby- of keukenolie of siliconen.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:53 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Raar dat deze het niet doet hier..
Is toch al tijden zo? Dat het in het PSV-topic eigenlijk altijd over Ajax gaat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat in het PSV-topic over de nieuwe aankoop van Ajax.
Nou ja het zijn concurrenten natuurlijk maar dat soort aankopen bespreken vind ik op zijn minst opmerkelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is toch al tijden zo? Dat het in het PSV-topic eigenlijk altijd over Ajax gaat.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Als ik naar je hoofd kijk zie ik verschillende onnodige onderdelen, misbaksel.
SOW HALLO DANquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
GOEIEDAG ZEGquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ZO DAN!quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
ze worden daar makkelijk getriggerdquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:10 schreef maxi-mus het volgende:
Het gaat in het PSV-topic over de nieuwe aankoop van Ajax.
GOEIE GENADE ZEG. Buitendam wordt even gefileerdquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |