Davids heeft mij een keer bijna aangereden met een auto.quote:
Hij zit er toch maar, ook al spreekt ie niks goed uit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:33 schreef BeamofLight het volgende:
Kilinie, Bibala uiteraard aanvoerder en die ene middenvelder
Repost voor straksquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb hier geen goed gevoel bij jongens. Ik vrees 2-1
Dan wrijven we die angsthazerij in zijn face.quote:
Worden na deze wedstrijd kwijtgescholden toch? Maar nu nog veel op scherp ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:34 schreef Mansjester het volgende:
Waarom blijven die gele kaarten eeuwig staan? Vrees nu schorsingen in halve finale
Ze blijven niet eeuwig staanquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:34 schreef Mansjester het volgende:
Waarom blijven die gele kaarten eeuwig staan? Vrees nu schorsingen in halve finale
Die zal zich niet meer durven te vertonen hier en snel vluchten naar de KLB scquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:35 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan wrijven we die angsthazerij in zijn face.
Dit is niet leukquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:36 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ken ik niet, kan die er wat van?
Volgens mij was dat Kluivert.quote:Op dinsdag 16 april 2019 20:33 schreef Oscar. het volgende:
[..]
Davids heeft mij een keer bijna aangereden met een auto.
komt wel dichtbij zo
Dan snap ik het nut van die gele kaarten achter de namen niet echtquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Worden na deze wedstrijd kwijtgescholden toch? Maar nu nog veel op scherp ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |