Ik weet niet waar Mooties huis woont.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar Amphorapotje vond je auto ook. Die kent je adres niet, toch?
Mooie Sony erinquote:
Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor. Echt niet.quote:
Dat is damp van de supergekoelde zuurstof.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:24 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij staat nu al in de fik. Ut rookt.
Waar is dat voor? Om de boel te koelen bij lancering? Zal wel dom zijn bedachtquote:Op vrijdag 12 april 2019 00:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is damp van de supergekoelde zuurstof.
Dat soort dingen zeggen enge mensen vaker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Voor mij hoef je niet bang te zijn hoor. Echt niet.
Er zijn inderdaad vast weinig serial killers die zichzelf als zodanig voorstellen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeggen enge mensen vaker.
Meer dan de helft van de raket is gevuld met supergekoelde zuurstof in vloeibare vorm. In de motor reageert dat met de kerosine.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:27 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Waar is dat voor? Om de boel te koelen bij lancering? Zal wel dom zijn bedacht
Misschien narcistische serial killers die graag opscheppen over hoe eng ze zijn.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Er zijn inderdaad vast weinig serial killers die zichzelf als zodanig voorstellen.
Ik heb hier genoeg gedeeld/laten zien van mijzelf, maar denk wat je wilt. Wel beetje jammer.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:28 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeggen enge mensen vaker.
Mwah, die worden vrij snel gepakt dan, lijkt me.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien narcistische serial killers die graag opscheppen over hoe eng ze zijn.
Zie PI, het was niet serieus.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb hier genoeg gedeeld/laten zien van mijzelf, maar denk wat je wilt. Wel beetje jammer.
Check PI.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:33 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik heb hier genoeg gedeeld/laten zien van mijzelf, maar denk wat je wilt. Wel beetje jammer.
quote:
Niet gezien..quote:
Dat is het enige wat ik wil.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |