Ja dat klopt wel.. maar in de demand , dus kijken wanneer het jouw uitkomt ..quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:25 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Daar komt GoT toch op bij Ziggo? De laatste serie.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat?Dan is het goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Die is vrij nuchter hoor.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
teveel bohnen en krautquote:Op vrijdag 12 april 2019 01:27 schreef Recce het volgende:
Als je goed kijkt, zie je schokgolven onder de vlam.
[ afbeelding ]
Lijkt me best lastig voor Ricciardo om te bepalen wat qua afstelling haalbaar is in een wat mindere auto.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:26 schreef Recce het volgende:
[..]
Een onzekere factor is hun motor natuurlijk. Als de Renaults het blijven doen, staan die er ook wel goed voor. Misschien krijgt Haas de boel ook weer aan de praat, dan krijgen we mooie gevechten.
Ik las dat Ricciardo vond dat ze alles te ingewikkeld hadden gemaakt en dat ze nu een hele basic afstelling gingen doen. Waarschijnlijk heeft Ricciardo niet het gevoel dat hij controle heeft over de setup.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Lijkt me best lastig voor Ricciardo om te bepalen wat qua afstelling haalbaar is in een wat mindere auto.
En daar zit ik naar te kijkenquote:Op vrijdag 12 april 2019 01:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat was de Crew Dragon. Dat is niet live.
quote:
gott sei dank hariany gaat het goed, dat zegt haar twitter fan seite de van en bekannten van haar gedaan worde als zij in huis wasquote:
zo beter en niet kikoquote:Op vrijdag 12 april 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
GH Duo is gewonnen door Ma Jesus
@:Mario390
Slaap ze!quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was een lange dag, ik moet naar bed.
[ afbeelding ]
Trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |