Ik neem zo mijn laatste pillekes in en ga voor 02.00 plat.quote:
Ze hebben inmiddels al van de satelliet gehoord, dus die heeft de lancering overleefd. Een compleet succes dus.quote:
leuke dingen doen!quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, te veel te doen de komende dagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Is dat je eerste keer ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:19 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat? Mootie? Die is vrij nuchter hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yep alles is op Ziggo 14 te zien. Vorige maand kreeg ik iemand van Ziggo aan de telefoon voor een zgn fantastisch aanbod voor Fox F1 en HBO voor 30 euro per maand. Niet gedaan en nu is het gratis te zien alle VT-en Q en Race.quote:
jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een raket komt er altijd vuur uit de onderkant.
Ik denk dat McLaren er wel goed voor staat.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind het totaal onvoorspelbaar wie er nu goed gaat presteren in de F1.5. Dat is wel leuk.
zij heeft bohnen gegetenquote:Op vrijdag 12 april 2019 01:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Bij een raket komt er altijd vuur uit de onderkant.
Je bedoelt 1e DM aan die persoon? Dan is het antwoord ja.quote:
okequote:Op vrijdag 12 april 2019 01:22 schreef chufi het volgende:
maar goed Mario .. Het is oneerlijk spel in Spanje in GH Duo.. Zoontje van bekende ouders tegen iemand anders .. die geen bekende ouders heeft
HBO is toch niet meer op TV in Nederlandquote:Op vrijdag 12 april 2019 01:22 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Yep alles is op Ziggo 14 te zien. Vorige maand kreeg ik iemand van Ziggo aan de telefoon voor een zgn fantastisch aanbod voor Fox F1 en HBO voor 30 euro per maand. Niet gedaan en nu is het gratis te zien alle VT-en Q en Race.
Daar komt GoT toch op bij Ziggo? De laatste serie.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
HBO is toch niet meer op TV in Nederland
Een onzekere factor is hun motor natuurlijk. Als de Renaults het blijven doen, staan die er ook wel goed voor. Misschien krijgt Haas de boel ook weer aan de praat, dan krijgen we mooie gevechten.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat McLaren er wel goed voor staat.
Klopt. Nu zijn de vrije trainingen er ook te zien.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:25 schreef chufi het volgende:
Vorig jaar was alleen de Q en de Race te zien op gratis kanaal 14
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |