dat een man niet alleen op zijn verjaardag zou willen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een verjaarskadootje die elke man wil.
Ik denk dat heel wat mannen Mylene niet zouden weerstaan. Maar goed, het is een bitch, goed voor een nekschot, verbranden, oprotten, over het hek tiefen, etcetc.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dat een man niet alleen op zijn verjaardag zou willen.
Ik denk niet dat er veel kerels op een Mylene zitten te wachten. Wippen en wegwezen zou het hoogst haalbare zijn.
Gerrit in de bocht, neem ik aan.quote:
Goedemorgen. En klopt helemaal/quote:Op vrijdag 12 april 2019 04:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gerrit in de bocht, neem ik aan.
Jessie zegt net dat Ceesione komt en 'gaat alleen niet zo goed met hem'.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:00 schreef lonneberga het volgende:
Gm,lees hier dat Cees op bezoek komt met Jessies familie,wat leuk voor Jessie, en geweldig om die man nog een keer te zien.
Ja triest.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie zegt net dat Ceesione komt en 'gaat alleen niet zo goed met hem'.
Het liefst neemt ze Jens op schoot en gaat ze die post voorlezenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef puzziepie het volgende:
Al krijg je toestemming van de ander om de post mee te lezen, toch vind ik het (bijna) opdringerig als je dat dan ook gaat doen.
Heeft voor mij te maken met respect en die ander gewoon ff de ruimte te geven Maar goed zal wel aan mij liggen
Dat heet Karmaquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Zet ik me streams aan, en wat hoor ik als eerste................ Jessie over het kwaken van de eenden, dat ze de hele dag kwaken en niet zoals de hanen af en toe. .
[ afbeelding ]
Zou ze dat gedaan hebben als wraak voor die hanen?quote:
Ja hopelijk thuisquote:
O, maar zaterdag bezorgen ze toch ook gewoon?quote:
Morgen gaan ze pas inpakken en worden dan pas maandag verzondenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, maar zaterdag bezorgen ze toch ook gewoon?
O , dan kkrijgen de mensen dus eigenlijk altijd brood van drie dagen oud.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:15 schreef danaqui het volgende:
[..]
Morgen gaan ze pas inpakken en worden dan pas maandag verzonden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |