Ah wel gewoon dus! Dacht al, beetje vreemd dat er een andere versie op de CD zou staan. Alleen twijfelde zelf ook bij dat klappen.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Toch wel, en zo klinkt het ook. Het album met de instrumentale versies is vanaf vandaag online verschenen. Zal wel als eerst in NZ zijn geweest ofzo.
Ook deze twee uploaden de instrumentale versies:
Ach, enthousiasme. Wij hebben het er hier ook al over gehad waar het EVENTUEEL zou kunnen plaatsvinden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 06:59 schreef Em31 het volgende:
Ik ga de reacties maar niet lezendie zijn daar steeds al zo zuur
![]()
En vind het sowieso al stom dat ze dit in Nederland nu al roepen.
Ja ik vind het echt niet handig.... gewoon eerst ff die finale afwachten, dan is er nog tijd genoeg om dit allemaal in het openbaar te delen (dat er achter de schermen draaiboeken klaar liggen geloof ik best, maar láát ze daar).quote:Op vrijdag 12 april 2019 06:59 schreef Em31 het volgende:
Ik ga de reacties maar niet lezendie zijn daar steeds al zo zuur
![]()
En vind het sowieso al stom dat ze dit in Nederland nu al roepen.
Lekker niet druk om maken joh. Hoeveel van alle stemmers in Europa straks in mei denk je dat dit lezen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:27 schreef Butler456 het volgende:
Alleen dit helpt natuurlijk niet: https://wiwibloggs.com/20(...)ost-city-bid/236961/
Geschreven door dezelfde die ook al schreef over dat we al een draaiboek hebben klaarliggen, straks gaan we nog verliezen dankzij haar
Tarotquote:Op vrijdag 12 april 2019 10:27 schreef linps het volgende:
Volgens deze troela haar tarotkaarten gaat Nederland niet winnen
https://old.reddit.com/r/(...)d_likely_winners_of/
Ik geloof niet in tarot, maar '"issue with performance/staging" en/of "disagreements" klinkt niet heel unlikely met den Hans en die Ilse.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:27 schreef linps het volgende:
Volgens deze troela haar tarotkaarten gaat Nederland niet winnen
https://old.reddit.com/r/(...)d_likely_winners_of/
Is deze tarotvoorspelling niet van 2018?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:27 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik geloof niet in tarot, maar '"issue with performance/staging" en/of "disagreements" klinkt niet heel unlikely met den Hans en die Ilse.
Dat is denk ik een tikfout - Nederland behoorde vorig jaar niet tot de likely winners toch?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Is deze tarotvoorspelling niet van 2018?
Ik heb het ook niet gelezen, sorry (uit zelfbeschermingquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat is denk ik een tikfout - Nederland behoorde vorig jaar niet tot de likely winners toch?
Nouja een raadslid dat dit roept is toch wel wat anders dan wij hier op Fok.. Vind het een beetje beschamend.quote:Op vrijdag 12 april 2019 10:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ach, enthousiasme. Wij hebben het er hier ook al over gehad waar het EVENTUEEL zou kunnen plaatsvinden.
twitter:ralfsluijs twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:58:44Het was een mooie dag gisteren! Volop aandacht voor het idee om het #Eurovisiesongfestival 2020 naar Den Haag te halen. De bal ligt bij onze topper Duncan Laurence! 💪🏻 #DenHaag #stadstrots https://t.co/hy65RSDRKw reageer retweet
Ja dit is een goed teken hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 23:18 schreef grazz het volgende:
[..]![]()
Ligt het aan mij of lijken de Oost Europeanen dit nummer ook behoorlijk te appreciëren? Oke, we hebben nog lang niet alle landen gehad, maar Moldavië zette Arcade ook op 1 dacht ik.
Oeh, die strijkers...kippenvelquote:Op donderdag 11 april 2019 22:52 schreef grazz het volgende:
[..]
Toch wel, en zo klinkt het ook. Het album met de instrumentale versies is vanaf vandaag online verschenen. Zal wel als eerst in NZ zijn geweest ofzo.
Ook deze twee uploaden de instrumentale versies:
Lol, 'de bal ligt bij Duncan'. Hij moet alleen nog even winnen, een formaliteit.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nouja een raadslid dat dit roept is toch wel wat anders dan wij hier op Fok.. Vind het een beetje beschamend.twitter:ralfsluijs twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 08:58:44Het was een mooie dag gisteren! Volop aandacht voor het idee om het #Eurovisiesongfestival 2020 naar Den Haag te halen. De bal ligt bij onze topper Duncan Laurence! 💪🏻 #DenHaag #stadstrots https://t.co/hy65RSDRKw reageer retweet
Het valt mij op dat Duncan op z'n Instagram wordt gevolgd door heel veel Russische, Wit-Russische en Oekraïense meisjes. Misschien de eerste keer dat ze daar een paar blote billen te zien krijgen?quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:45 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij valt Arcade ook heel erg goed in het oosten als je die verschillende "jury" en OGAE-resultaten ziet...
Maruv gaf toch wel de indruk dat ze daar ook niet massaal in Volendamse klederdracht rondhuppelenquote:Op vrijdag 12 april 2019 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Duncan op z'n Instagram wordt gevolgd door heel veel Russische, Wit-Russische en Oekraïense meisjes. Misschien de eerste keer dat ze daar een paar blote billen te zien krijgen?
Natuurlijk niet. In Kiëvse klederdracht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 15:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maruv gaf toch wel de indruk dat ze daar ook niet massaal in Volendamse klederdracht rondhuppelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |