Ja, dit is gewoon kut.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Weekend is nog niet eens begonnen!
When a bird has a better life then youquote:
Wel waarquote:Op donderdag 11 april 2019 21:51 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
When a bird has a better life then you
Jouw aanwezigheid hier doet me denken aan een relatie. Je bent een leuke frisse meid. Sexy en opgewekt, veel aanwezig altijd leuk. En langzaamaan veranderd dat in claimend zeurgedrag.quote:
Thanks.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier doet me denken aan een relatie. Je bent een leuke frisse meid. Sexy en opgewekt, veel aanwezig altijd leuk. En langzaamaan veranderd dat in claimend zeurgedrag.
Vogel wel bier, ik niet.quote:
Dan hadden we met jou al heel snel een serieuze relatie.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:53 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid hier doet me denken aan een relatie. Je bent een leuke frisse meid. Sexy en opgewekt, veel aanwezig altijd leuk. En langzaamaan veranderd dat in claimend zeurgedrag.
Ey Harman, lang niet gezien, how’s life?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Dan hadden we met jou al heel snel een serieuze relatie.
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
Mag niet klagen. Maar dat doe ik wel natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ey Harman, lang niet gezien, how’s life?
quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:55 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Vertelquote:Op donderdag 11 april 2019 22:00 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Mag niet klagen. Maar dat doe ik wel natuurlijk.
"Fake it untill you make it" is mijn mottoquote:Op donderdag 11 april 2019 22:00 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Zal vanaf nu doen alsof ik mega happy ben.
"Smile and wave" is de mijne...quote:Op donderdag 11 april 2019 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
"Fake it untill you make it" is mijn motto
Doe ik dat.quote:Op donderdag 11 april 2019 22:03 schreef Californium het volgende:
[..]
"Fake it untill you make it" is mijn motto
Zal ik je morgenochtend ff troosten ergens op een invalidentoilet?quote:Op donderdag 11 april 2019 22:05 schreef Harmankardon het volgende:
Alcoholaccijnzen zijn te hoog en Fas is nog steeds van de vrouwenliefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |