kijk dit danquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind spinnen eng de rest is wel cool
Lukt echt niet met weinig tanden hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik dat alleen dat bejaarden met weinig tanden bokkenpootjes vraten?
Zoks is ook bejaardquote:Op donderdag 11 april 2019 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik dat alleen dat bejaarden met weinig tanden bokkenpootjes vraten?
Ja die zijn in periodes wel lekker, maar bokkenpootjes kan ik altijd etenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat me snel tegenstaan altijd, maar een paar is wel te doen. Eet nu constant deze
[ afbeelding ]
Ja ik nie, pindakoekjes welquote:Op donderdag 11 april 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die zijn in periodes wel lekker, maar bokkenpootjes kan ik altijd eten
kijk dit danquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind spinnen eng de rest is wel cool
kook je niet voor meerdere dagen dan eigenlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ja was zeker lekker, kan gelukkig prima koken maar ben een luie flikker haha
okee dan kijk ik niet srryquote:Op donderdag 11 april 2019 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kijk dit dan
die meneer en zn enthousiasmeoh en niet kijken als je denkt 'wtf nee man ga weg'
ik vind ze ook lekker en gewoon goedkoopquote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Zijn echt koekjes uit de jaren 70, en dat terwijl er zulke lekkere moderne koekjes zijn.
Maakt dat nou uit johquote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Zijn echt koekjes uit de jaren 70, en dat terwijl er zulke lekkere moderne koekjes zijn.
Is dit een metafoor, ouwe snoeperdquote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Klopt, ik ben ook bejaard. Bijna doodquote:
Meestal wel met macaroni en spaghetti maar heb nu gewoon voor twee dagen gegeten beide keren :squote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kook je niet voor meerdere dagen dan eigenlijk
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meestal wel met macaroni en spaghetti maar heb nu gewoon voor twee dagen gegeten beide keren :s
Weet ikquote:Op donderdag 11 april 2019 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook bejaard. Bijna dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |