quote:Op donderdag 2 mei 2019 20:20 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Mosterd is van Marne, franse mosterd, mild van smaak. Gewoon bij de Albert Heijn gekocht.
Mosterd in een tube...ik ga daar naar op zoek, goed man!
Super, ik kijk blijkbaar nooit rond in dat schap.quote:Op donderdag 2 mei 2019 21:55 schreef Charlie_Brown het volgende:
Mosterd is van Marne, franse mosterd, mild van smaak. Gewoon bij de Albert Heijn gekocht.
Vind dat ook een fijne neutrale mosterd. Heb nu deze, ook erg tevreden mee voor een neutrale niet te scherpe mosterd:quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:35 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Super, ik kijk blijkbaar nooit rond in dat schap.
Je wist niet dat er mosterd in tubes bestond?quote:Op vrijdag 3 mei 2019 07:35 schreef realAIVD het volgende:
[..]
Super, ik kijk blijkbaar nooit rond in dat schap.
Is dat jouw koelkast, zoals de TT vraagt?quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:09 schreef Yinny het volgende:
Ben op internet aan het kijken voor een nieuwe koelkast. Wat een belachelijke dingen staan er op de foto's! [ afbeelding ]
Die potjes met droge pasta in de vriezer 😂
[ afbeelding ]
Tuurlijk,stuk vlees los in de vriezer!
Jaquote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat jouw koelkast, zoals de TT vraagt?
Over 5-10 dagen wel, de onderste! 😉quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Is dat jouw koelkast, zoals de TT vraagt?
Ik zie er echt dingen in die ik helemaal niet gekoelt bewaar.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2020 15:09 schreef Yinny het volgende:
Ben op internet aan het kijken voor een nieuwe koelkast. Wat een belachelijke dingen staan er op de foto's! [ afbeelding ]
Die potjes met droge pasta in de vriezer 😂
[ afbeelding ]
Tuurlijk,stuk vlees los in de vriezer!
Geen idee maar het staat er primaquote:Op maandag 27 januari 2020 13:40 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Ik zie er echt dingen in die ik helemaal niet gekoelt bewaar.
De limoensap en worcester sowieso, moet dat?
Grootquote:Op donderdag 30 april 2020 11:17 schreef Yinny het volgende:
O, ja, de boodschappen zijn net bezorgd.
[ afbeelding ]
De vriezer, die is een stuk rommeliger
[ afbeelding ]
Fanatieke bakker en groot gezin? Dan gaan er toch wel een paar pakken door.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:38 schreef Myraela het volgende:
Wat een hoeveelheid zuivel, joh.En zoveel boter.
Leuk wel, zo'n kijkje in andermans koelkast.
Bakken als hobby, geen groot gezin (2 volwassenen en een kleuter), maar wel buren die mijn baksels willen delen.quote:Op donderdag 30 april 2020 12:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Fanatieke bakker en groot gezin? Dan gaan er toch wel een paar pakken door.
Oh jij hebt ook zo’n vriezer met plankjes ipv lades. Ik wou dat ik daar nooit voor had gekozen, ik word bijna elke dag bedolven onder een lawine van bakjes en zakjes en ik vind sommige dingen nooit meer terug.quote:Op donderdag 30 april 2020 11:17 schreef Yinny het volgende:
O, ja, de boodschappen zijn net bezorgd.
[ afbeelding ]
De vriezer, die is een stuk rommeliger
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:03 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er na 6 jaar achter dat ik onderin m'n koelkast nog een extra lade heb![]()
![]()
Als je dichbij de koelkast staat kijk je er meer van bovenaf op en dan valt die lade amper op en zo heb ik 'm dus jaren over het hoofd gezien
quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:03 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
Ik kom er na 6 jaar achter dat ik onderin m'n koelkast nog een extra lade heb![]()
![]()
Als je dichbij de koelkast staat kijk je er meer van bovenaf op en dan valt die lade amper op en zo heb ik 'm dus jaren over het hoofd gezien
Die onderste la gebruik ik voor bier. Zit een quick cool functie op en je kan hem ook op 0 graden instellen. Althans als het dezelfde Samsung als de mijne is. La is voorzien van rubbers toch zodat ie dicht afsluit?quote:Op woensdag 3 juni 2020 15:03 schreef SiGNe het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |