wanneer mag ik jou weer eens voeden?quote:
quote:
niet, ik heb te veel gegeten en nu heb ik spijt en voel ik me dikquote:Op donderdag 11 april 2019 15:32 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wanneer mag ik jou weer eens voeden?![]()
![]()
misschien moet je even een activiteit doen die veel lichamelijke inspanning vergt om de calorieën te verbrandenquote:Op donderdag 11 april 2019 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
niet, ik heb te veel gegeten en nu heb ik spijt en voel ik me dik!
na acht uur heb ik tijdquote:Op donderdag 11 april 2019 15:36 schreef Trollscience het volgende:
[..]
misschien moet je even een activiteit doen die veel lichamelijke inspanning vergt om de calorieën te verbranden
quote:Op donderdag 11 april 2019 15:35 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zit je weer naar mijn piemel te kijken?
Eens!quote:Op donderdag 11 april 2019 15:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is seksuele 'liefde'? seks om seks is gewoon masturberen met een ander lichaam
dat staat er toch ookquote:Op donderdag 11 april 2019 15:37 schreef Trollscience het volgende:
[..]
wat is seksuele 'liefde'? seks om seks is gewoon masturberen met een ander lichaam
quote:To Michelstaedter, nothing in this world can be anything but a puppet. And a puppet is only a plaything, a thing of parts brought together as a simulacrum of real presence. It is nothing in itself. It is not whole and individual but exists only relative to other playthings, some of them human playthings that support one another's illusion of being real. However by suppressing thoughts of suffering and death they give themselves away as beings of paradox - prevaricators who must hide from themselves the flagrantly joyless possibilities of their lives if they are to go on living.
Mijn vader heeft een hele harde penisquote:
Oh okay, gaat ie goed?quote:Op donderdag 11 april 2019 15:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wil wel lezen maar kan me niet concentreren ben moe ga zo naar huis.
Dat is wel een heel fout liedjequote:Op donderdag 11 april 2019 15:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn vader heeft een hele harde penis
Mijn vader heeft een hele harde pik
En als ik 's avonds dan thuis ben
Dan is er maar 1 ding dat ie wil
EN DAT BEN IK
Beetje.quote:Op donderdag 11 april 2019 15:45 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Dat is wel een heel fout liedje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |