Ja dat vind ik ook zo raar aan die verbouwing. Wordt dus een hypermoderne installatie neergezet en werken alleen maar professionals maar blijkbaar is het dan nog niet mogelijk om weer zelfde bier te maken.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:59 schreef Saind het volgende:
[..]
Maar goed je kunt spontane gisting echt niet nabootsen, nog niet in ieder geval.
Dat is zo finnicky nog er is echt niemand die dat ook maar enigszins kan
Ze kunnen niet eens de dakpannen of dwarsbalken in het dak vervangen zonder de smaak van het bier te veranderen
Er zijn zo idioot veel variabelen bij zoiets, dat kun je gewoon niet helemaal in kaart brengen en controlerenquote:Op donderdag 11 april 2019 13:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook zo raar aan die verbouwing. Wordt dus een hypermoderne installatie neergezet en werken alleen maar professionals maar blijkbaar is het dan nog niet mogelijk om weer zelfde bier te maken.
Maar zo giststammen kruisen om goede eigenschappen van 2 soorten te combineren, dat zou toch moeten kunnen?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:03 schreef Saind het volgende:
of nouja zal wel kunnen maar is niet realistisch
Ja vast maar dat heeft niets met lambiek te makenquote:Op donderdag 11 april 2019 13:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Maar zo giststammen kruisen om goede eigenschappen van 2 soorten te combineren, dat zou toch moeten kunnen?
Ik was ook lang niet zo enthousiast als de meesten hier.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
Ik vind het allemaal leuk en aardig dat Ajax, maar ik word nu ook wel een beetje moe van dat overgeromantiseerde gedoe van elke tackle, actie of schot.
Ja, Ajax speelt goed, we snappen het.
Eens.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral die verheerlijking van Ekkelenkamp zijn overtreding is ontzettend zielig.
Ditquote:Op donderdag 11 april 2019 13:17 schreef maxi-mus het volgende:
Vooral die verheerlijking van Ekkelenkamp zijn overtreding is ontzettend zielig.
Precies dat, ja.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Dat is echt een beetje het niveau van PSV supporters
Fijn dat je weer eens onaardig bentquote:Op donderdag 11 april 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
Tjacka heeft weer kritiek op anderen. Voorspelbaar.
goede reactie.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:13 schreef GGMM het volgende:
Tjacka heeft weer kritiek op anderen. Voorspelbaar.
waar zat jequote:Op donderdag 11 april 2019 13:23 schreef Tjacka het volgende:
De sfeer was wel goed in het stadion. Dit is een beetje het niveau van Feyenoord supporters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |