Ah, het heerlijke Zeeland, schitterend daar, zeker aan zee. Vlissingen en boulevard.quote:Op donderdag 11 april 2019 03:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
In Goes, meegesleurd door een indische Zeeuw die uiteindelijk niet zo vrolijk was als hij zich voordeed
Ik woon in Goes, lekker dicht bij winkels en zee. Ook lekker voor mijn hondjesquote:Op donderdag 11 april 2019 03:02 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ah, het heerlijke Zeeland, schitterend daar, zeker aan zee. Vlissingen en boulevard.
Heftigquote:Op donderdag 11 april 2019 03:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
In Goes, meegesleurd door een indische Zeeuw die uiteindelijk niet zo vrolijk was als hij zich voordeed
En jij, hoe ziet jouw leventje er zo'n beetje uit?quote:Op donderdag 11 april 2019 03:05 schreef Amphorapotje het volgende:
Honden en strand is een supercombi.
Goed, woon in Brabant, lang getrouwd en twee dochters. Trots op.quote:Op donderdag 11 april 2019 03:06 schreef Petzi het volgende:
[..]
En jij, hoe ziet jouw leventje er zo'n beetje uit?
Waar in Brabant woon je?quote:Op donderdag 11 april 2019 03:07 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goed, woon in Brabant, lang getrouwd en twee dochters. Trots op.
Bij Den Bosch.quote:
Nope, dochters zijn daar geboren vanwege medische indicatie, verder niets met DB, behalve de Bossche Bollen.quote:
Is het nog geen bedtijd?quote:
Verder alles goed met je dochters?quote:Op donderdag 11 april 2019 03:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nope, dochters zijn daar geboren vanwege medische indicatie, verder niets met DB, behalve de Bossche Bollen.
Jummie, daar zeg ik ook geen nee tegen. volgens mij ben je rond de 50. Niet dat dat belangrijk isquote:Op donderdag 11 april 2019 03:11 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Nope, dochters zijn daar geboren vanwege medische indicatie, verder niets met DB, behalve de Bossche Bollen.
Ik ben weggegaanquote:Op donderdag 11 april 2019 03:13 schreef Amphorapotje het volgende:
Wat heb je met die Zeeuwse-Indo gedaan. Is hij weg?
Ja, we doen het ermee, Gaat goed. TY.quote:Op donderdag 11 april 2019 03:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Verder alles goed met je dochters?
Heb er ook twee, en een Baardaap.quote:Op donderdag 11 april 2019 03:14 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ja, we doen het ermee, Gaat goed. TY.
Tofquote:Op donderdag 11 april 2019 03:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb er ook twee, en een Baardaap.
Zijn inmiddels allemaal de 25 voorbij.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |