quote:Op donderdag 11 april 2019 02:12 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
De bestrijding van psoriasis kan door het middel Humira.
Dit middel is ten eerste tegen Reuma, maar heeft bij mij de positieve bijwerking dat de psoriassis
weg is
Zie eerste zin.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 02:39 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Bij mij helpt het tegen de psoriasis, of dat bij een ander is weet ik niet.
Ik heb ook een heel traject doorlopen voordat ik hierbij aangekomen ben.
Allerlei huid behandelingen met crème en een zonnecel. Maar die hielpen mij niet.
Ook allerlei behandelingen voor de reuma die ook niet hielpen voordat ik de Humira spuit kreeg.
Die kostte 600 euro per spuit, dus ze waren wel zorgvuldig met het toewijzen van het medicijn aan de patiënt.
Nu doordat het patent is afgelopen is het nog MAAR 100 euro per spuit. Misschien dat de verstrekking dan iets makkelijker wordt.
O, ik zag waardevolle info voor jou.quote:
Ja ga ook weer een afspraak maken bij de dermatoloog in eerste instantiequote:Op donderdag 11 april 2019 02:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
O, ik zag waardevolle info voor jou.
Jij ook bedankt voor je supportquote:Op donderdag 11 april 2019 02:50 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
O, ik zag waardevolle info voor jou.
YW !quote:
Yep.quote:
Ah, een kruikenzeikerquote:Op donderdag 11 april 2019 02:55 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dacht ik al toen je het had over Vught. Heb zelf 47 jaar in Tilburg gewoond![]()
In Goes, meegesleurd door een indische Zeeuw die uiteindelijk niet zo vrolijk was als hij zich voordeedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |