Indirekt.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is het jullie weleens gelukt om een foto van een zwart gat te maken?
jij begintquote:
Nee ontken ik helemaal niet want het ligt inderdaad genuanceerder. Thierry niet, hij doet het af als ''onzin'' en ''niet waar''. Zelfs zonder de accijns hadden we deze prijsverandering ook gemerkt.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja je kan niet ontkennen dat de accijns wel eem grote reden is waarom Nederland in de top 5 landen wereldwijd staat van duurste benzineprijzen toch?
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nu is het tijd voor pics van Suzzane.
Nog grotere schommelingen in de prijs.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef BlackNero het volgende:
Nee ontken ik helemaal niet want het ligt inderdaad genuanceerder. Thierry niet, hij doet het af als ''onzin'' en ''niet waar''. Zelfs zonder de accijns hadden we deze prijsverandering ook gemerkt.
Prijsverandering wel maar niet het grote verschil in prijs met andere landen waarover werd gesproken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee ontken ik helemaal niet want het ligt inderdaad genuanceerder. Thierry niet, hij doet het af als ''onzin'' en ''niet waar''. Zelfs zonder de accijns hadden we deze prijsverandering ook gemerkt.
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef -Chakotay- het volgende:
suzanne. mag ik je toiletpapier zijn?
bruhquote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef -Chakotay- het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef -Chakotay- het volgende:
boeiend, als ze maar kan kokenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Suzanne is lekker, maar lijkt me niet de slimste
Anderen houden van een goede kont of tieten, jij van wenkbrauwen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
perfecte wenkbrauwen..
sorry, ik heb een wenkbrauwen fetish
wenkbrauwen definieert klassequote:Op woensdag 10 april 2019 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Anderen houden van een goede kont of tieten, jij van wenkbrauwen.
Topsporter zijn doorgaans redelijk hoog opgeleid.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Suzanne is lekker, maar lijkt me niet de slimste
Ronniequote:
Ze mag de laatste 5 minuten op tafel staanquote:Op woensdag 10 april 2019 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
ze komt gewoon niet aan het woord
en terecht
te rechtquote:Op woensdag 10 april 2019 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan is Emilia Clarke wel iets voor je
duwt ze haar blote reet in de cameraquote:Op woensdag 10 april 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze mag de laatste 5 minuten op tafel staan
dikke kontquote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
te recht
schulting heeft adelijke wenkbrauwen
Via Snapchat premium?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie zou hier Suzanne persoonlijk willen sponseren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |