quote:Iedere doordeweekse dag ontvangt Eva spraakmakende gasten uit de politiek, entertainment, sportwereld en meer. Samen met haar gasten word er teruggeblikt op de afgelopen dagen maar ook zeker vooruit gekeken op de weken die komen gaan!
Kalm aan wijfie.quote:
Wablief?quote:
Ja dat legde hij net uit. Het idee is dat ze een andere gevestigde orde willen vormen met fundamenteel andere standpunten over zaken als migratie en de EU.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:12 schreef svann het volgende:
Binnenkort raakt hij zelf gevestigd met een grote fraktie.
You ain't seen nothing yet.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:12 schreef Vollenhoven het volgende:
Ik ben Thierry op de tv hype genot echt zat
quote:
quote:
quote:
Topickapers die ook nog eens stomme TT's moeten een ziekte krijgen. Jullie weten dat, ik weet dat, iedereen weet dat.quote:
Bénédicte Ficq flashbacks.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Hoe dat blonde mens zit te luisteren.
Zo beginnen de meeste partijen hequote:Op woensdag 10 april 2019 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ja dat legde hij net uit. Het idee is dat ze een andere gevestigde orde willen vormen met fundamenteel andere standpunten over zaken als migratie en de EU.
om vervolgens in de regering te komen en dan weg te lopenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Zo beginnen de meeste partijen he
Net als alle andere partijen hun programma hebben en zullen moeten samenwerken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ja dat legde hij net uit. Het idee is dat ze een andere gevestigde orde willen vormen met fundamenteel andere standpunten over zaken als migratie en de EU.
Maar ik keur de TT goedquote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Topickapers die ook nog eens stomme TT's moeten een ziekte krijgen. Jullie weten dat, ik weet dat, iedereen weet dat.
Ik ben meer benieuwd naar de mening van Suzanne ja!quote:
Dan vraag je lekker een TT verandering aan.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Topickapers die ook nog eens stomme TT's moeten een ziekte krijgen. Jullie weten dat, ik weet dat, iedereen weet dat.
Nou, nou.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:16 schreef PzKpfw het volgende:
Ja hoor 66 miljard, ga je kont scheren ofzo Eva.
Ah zoquote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Iedereen krijgt ook steeds meer vertrouwen in dat land.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:17 schreef Oscar. het volgende:
De britsche economie draait inderdaad goed
quote:The British economy grew just 0.2% in the final quarter of 2018
Jaquote:
Maar jij kan wel verkiezingsuitslagen voorspellen tochquote:Op woensdag 10 april 2019 23:17 schreef Heufd het volgende:
Economen kunnen de toekomst niet voorspellen. Duh!
En hij heeft nog gelijk ook. Te gek voor woorden dat er zo'n alcoholist aan het roer van Europa staatquote:
Iedere week Exit pollsquote:
jawelquote:Op woensdag 10 april 2019 23:21 schreef svann het volgende:
Een kritische noot kan geen kwaad.
Maar, hallo, democratie houdt niet in je zin krijgen.
Ik zal er niet aan bijdragen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:14 schreef Heufd het volgende:
Ik voorspel in de verkiezingen voor het Europees Parlement een grote zege voor FVD.
Vrijheid van meningsuiting, godsdienst wordt opgegeven?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Opportunist wel. Hij voelt aan dat Nexit minder populair wordt, dus draait hij bij.
Boohhhhh #broekieuitgenotquote:
Pro je moeder maar tegen je moerquote:
Nou nou nou, wat dramatisch weerquote:Op woensdag 10 april 2019 23:22 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting, godsdienst wordt opgegeven?
quote:
Stiekem is Baudet zo links als de pest.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef monkyyy het volgende:
Opportunist wel. Hij voelt aan dat Nexit minder populair wordt, dus draait hij bij.
Al Jazeera, klinkt heel eng, maar is gewoon de Arabische CNN met allemaal westerse mensenquote:
Hij lult maar watquote:
Dit is de Kim Jong-Un look.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:26 schreef NoCigar het volgende:
Dat kapsel, was er niet zo'n PVV-kandidaat die daardoor in de problemen kwam?
Hoi Monkyyy,quote:
Wie?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer komt die gehandicapte debiel van Joop.nl eens naar Jinek ?
Anders zeg ik het toch niet! Ik ben geen vrouw.quote:
no shitquote:
Nou de retoriek uit de CDA kwiebus dan.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:31 schreef svann het volgende:
Trump-style embassadeur.
Of Trump-quality.
Omdat ze klasse uitstraaltquote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Longcat. het volgende:
Waarom vind ik Jinek zo kots irritant?
omdat vrouw?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Longcat. het volgende:
Prima tochquote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef -Chakotay- het volgende:
deze vrouw gebruikt haar elektrische tandenborstel als vibrator
Nog maar twee dagen en dan is ze weg tot mei.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef Longcat. het volgende:
Dacht dat ik ook toevallig.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:32 schreef -Chakotay- het volgende:
deze vrouw gebruikt haar elektrische tandenborstel als vibrator
Komt Pauw weer?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:33 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nog maar twee dagen en dan is ze weg tot mei.
Maandagquote:
Ja maandag!quote:
Die komt elke dag in zijn woonbootquote:
Mooi zo.quote:
Fles wijn nr 2 openenquote:
kwaliteitscafetaria postquote:
Voor haar of voor jou?quote:
Beide lieverd.quote:
Ik wel kom ik net achter, Moord in de Bloedstraat (en andere verhalen), was best goed.quote:
Ah cool.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:37 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik wel kom ik net achter, Moord in de Bloedstraat (en andere verhalen), was best goed.
Geef je nou die vrouw de schuld van je chagrijnige posts?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:36 schreef -Chakotay- het volgende:
zo'n totaal geilloze vrouw met gelul waar je chagrijnig van wordt
Ja...quote:Op woensdag 10 april 2019 23:39 schreef Oscar. het volgende:
ER MOET RESEARCH GEBEUREN.
voor een roman
hij heeft zelf geen autoquote:Op woensdag 10 april 2019 23:42 schreef BlackNero het volgende:
De hoeveelheid opgepompte olie heeft geen invloed op de prijs
Dat wilde ik net vragenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is het jullie weleens gelukt om een foto van een zwart gat te maken?
Nou ja je kan niet ontkennen dat de accijns wel eem grote reden is waarom Nederland in de top 5 landen wereldwijd staat van duurste benzineprijzen toch?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:42 schreef BlackNero het volgende:
De hoeveelheid opgepompte olie heeft geen invloed op de prijs
Indirekt.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:43 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Is het jullie weleens gelukt om een foto van een zwart gat te maken?
jij begintquote:
Nee ontken ik helemaal niet want het ligt inderdaad genuanceerder. Thierry niet, hij doet het af als ''onzin'' en ''niet waar''. Zelfs zonder de accijns hadden we deze prijsverandering ook gemerkt.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou ja je kan niet ontkennen dat de accijns wel eem grote reden is waarom Nederland in de top 5 landen wereldwijd staat van duurste benzineprijzen toch?
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nu is het tijd voor pics van Suzzane.
Nog grotere schommelingen in de prijs.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef BlackNero het volgende:
Nee ontken ik helemaal niet want het ligt inderdaad genuanceerder. Thierry niet, hij doet het af als ''onzin'' en ''niet waar''. Zelfs zonder de accijns hadden we deze prijsverandering ook gemerkt.
Prijsverandering wel maar niet het grote verschil in prijs met andere landen waarover werd gesproken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:45 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee ontken ik helemaal niet want het ligt inderdaad genuanceerder. Thierry niet, hij doet het af als ''onzin'' en ''niet waar''. Zelfs zonder de accijns hadden we deze prijsverandering ook gemerkt.
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef -Chakotay- het volgende:
suzanne. mag ik je toiletpapier zijn?
bruhquote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef -Chakotay- het volgende:
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef -Chakotay- het volgende:
boeiend, als ze maar kan kokenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Suzanne is lekker, maar lijkt me niet de slimste
Anderen houden van een goede kont of tieten, jij van wenkbrauwen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:48 schreef -Chakotay- het volgende:
perfecte wenkbrauwen..
sorry, ik heb een wenkbrauwen fetish
wenkbrauwen definieert klassequote:Op woensdag 10 april 2019 23:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Anderen houden van een goede kont of tieten, jij van wenkbrauwen.
Topsporter zijn doorgaans redelijk hoog opgeleid.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:47 schreef Doublepain het volgende:
Suzanne is lekker, maar lijkt me niet de slimste
Ronniequote:
Ze mag de laatste 5 minuten op tafel staanquote:Op woensdag 10 april 2019 23:50 schreef -Chakotay- het volgende:
ze komt gewoon niet aan het woord
en terecht
te rechtquote:Op woensdag 10 april 2019 23:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan is Emilia Clarke wel iets voor je
duwt ze haar blote reet in de cameraquote:Op woensdag 10 april 2019 23:51 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ze mag de laatste 5 minuten op tafel staan
dikke kontquote:
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
te recht
schulting heeft adelijke wenkbrauwen
Via Snapchat premium?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie zou hier Suzanne persoonlijk willen sponseren?
ik, enkel in naturaquote:Op woensdag 10 april 2019 23:54 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Wie zou hier Suzanne persoonlijk willen sponseren?
Zou zij ook Snapchat premium hebben?quote:
Wow hij lijkt nu net een evil villainquote:
Stress doet wat met je.quote:
Hey die mensen zijn toe aan verkansie. Ze hebben 5 maanden achter elkaar gewerktquote:Op donderdag 11 april 2019 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Ik weet het wel Jinek, maar je hebt een kut redactie.
''Ghetto Chiq'' trampstamp. Goed fragmentquote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Dianna Matroos vs ghetto girls bij DWDD was leuk. Goede herinneringen.
Dat was een andere negerinquote:Op donderdag 11 april 2019 23:08 schreef monkyyy het volgende:
Dianna Matroos vs ghetto girls bij DWDD was leuk. Goede herinneringen.
De zus van Roethof.quote:
Oh. Foutje. Oepsie.quote:
Ze lijken wel op elkaar.quote:
Dit gun je alleen Pol van Boekel iddquote:Op donderdag 11 april 2019 23:11 schreef tompsv18 het volgende:
Makkelie is erg slecht, maar dit gaat wel ver
Nee die Turkquote:Op donderdag 11 april 2019 23:12 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Dit gun je alleen Pol van Boekel idd
twitter:robvandepas twitterde op donderdag 11-04-2019 om 23:11:11@D3n_ .... ben jij wel lekker? Om dit soort zaken te roepen tegen een scheidsrechter. #jinek reageer retweet
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
twitter:robvandepas twitterde op donderdag 11-04-2019 om 23:11:11@:D3n_ .... ben jij wel lekker? Om dit soort zaken te roepen tegen een scheidsrechter. #jinek reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |