SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
Godverdome, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
Goede invalbeurt van Ekki![]()
Neefje van een maatje van me. Hij werd gek op whatsapp toen hij inviel![]()
Uiteraard.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als je me afgelopen zomer had verteld dat we in QF stonden en 1-1 speelden tegen Juve thuis had ik je voor gek verklaard dus in dat opzicht ben ik tevreden
Zeker zeker, dan maar in Turijn fiksen hequote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar het smaakt gewoon naar meer.
Zou zomaar kunnen, maar dan hebben we in elk geval een weekje lekker gedroomdquote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
Lekker een weekje dromen en daarna verkracht Juve Ajax thuis net zo hard als ze bij Atleti ook deden.
Ik ben voorquote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zeker zeker, dan maar in Turijn fiksen he
Eindelijk wraak genomen op Red Bull Salzburg.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:57 schreef Vriezzer het volgende:
Overigens, volgens mij zijn 'we' als Nederland zijnde nu definitief Oostenrijk voorbij op de coëfficiëntenlijst. Ajax heeft het Nederlands voetbal dit seizoen al veel geschonken.
Tsja, dat zij dan maar zo. Ajax kan moreel gezien niet meer verliezen in de CL.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:56 schreef MCH het volgende:
Lekker een weekje dromen en daarna verkracht Juve Ajax thuis net zo hard als ze bij Atleti ook deden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |