Jawel, maar die gaan blijkbaar niet door. Volgende week vrijdag is het Goede Vrijdag en is de school al dicht.quote:Op donderdag 11 april 2019 06:48 schreef Sarabi het volgende:
Wat vroeg dan al het koningsontbijt of hoort dat niet meer bij de koningsspelen?
Ah okéquote:Op donderdag 11 april 2019 06:52 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jawel, maar die gaan blijkbaar niet door. Volgende week vrijdag is het Goede Vrijdag en is de school al dicht.
Wij hebben een week extra meivakantie.
Ja, zolang de weersvoorspellingen leuk blijven welquote:Op donderdag 11 april 2019 06:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ah okéde school hier heeft het volgens mij nog wel die vrijdagochtend.
Wel lekker die extra week vakantie voor de kinderen.
Wow denk niet dat dat dit jaar gaat lukken haha.quote:Op donderdag 11 april 2019 06:54 schreef Poes. het volgende:
[..]
Ja, zolang de weersvoorspellingen leuk blijven wel![]()
Vorig jaar kon hij al in het zwembadBegin mei.. echt buhlachuhluk.
Dan doe je iets goed!quote:Op donderdag 11 april 2019 07:26 schreef superkimmi het volgende:
[..]
Wow denk niet dat dat dit jaar gaat lukken haha.
Dag begint goed: werkmail gecheckt en heb een complimentje voor mn samwnvatting vh afdelingshoofd dat het minst met complimentjes strooit
Sinds maandagquote:Op donderdag 11 april 2019 08:57 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jij bent opeens roze/paars![]()
Sinds wanneer doe jij PR?
Wat leuk johquote:Op donderdag 11 april 2019 09:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sinds maandag. Al wel eerder, maar maandag officieel.
Ja prima! Dankzij de topictitel heerlijk geslapenquote:
Ja, daar ben ik mee begonnen, maar dat zal wel uitgebreid worden denk ik.quote:
Mooi man, veel plezier ermeequote:Op donderdag 11 april 2019 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee begonnen, maar dat zal wel uitgebreid worden denk ik.
Je krijgt het wel druk!quote:Op donderdag 11 april 2019 09:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik mee begonnen, maar dat zal wel uitgebreid worden denk ik.
Jij moet nog even doorzettenquote:Op donderdag 11 april 2019 09:16 schreef Driepink het volgende:
Weltrusten @:poes.
Ik zou ook wel weer mn bed in willen duiken
Ja gelukkig wel..quote:Op donderdag 11 april 2019 09:17 schreef Poes. het volgende:
[..]
Jij moet nog even doorzettenHeb je het weekend wel vrij?
Jeetjequote:Op donderdag 11 april 2019 09:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel..
Ik moet vandaag en morgen nog tot 17:00
Heb alleen voor vandaag al bijna niets meer te doen, misschien 30 mins werk ofzo..
Zal ik je wat werk doorsturen?quote:Op donderdag 11 april 2019 09:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja gelukkig wel..
Ik moet vandaag en morgen nog tot 17:00
Heb alleen voor vandaag al bijna niets meer te doen, misschien 30 mins werk ofzo..
OMG ik had al ge TR-edquote:Op donderdag 11 april 2019 09:21 schreef Samzz het volgende:
Waarom begint de TT niet met een hoofdletter #autisticskreech.
I knowquote:Op donderdag 11 april 2019 09:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
OMG ik had al ge TR-ed![]()
Ik ga nu echt hoor. Doei
Haha, nou het valt nu nog mee. Maar ik weet wat er nog op me af komtquote:Op donderdag 11 april 2019 09:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dit wil jij veel te graag volgens mij
Trusten!quote:Op donderdag 11 april 2019 09:23 schreef Poes. het volgende:
[..]
OMG ik had al ge TR-ed![]()
Ik ga nu echt hoor. Doei
Mag vast wel van Sarabi.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:30 schreef Driepink het volgende:
Ik weet niet of het gewaardeerd wordt als ik de TT corrigeer, want ik erger mij er ook kapot aan
Eens.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:02 schreef Samzz het volgende:
Maar kimmi hoort wel met een kleine letter, want ze schrijft haar naam ook klein.
Tsja, ik bén officieel neerlandica.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:14 schreef Sarabi het volgende:
taalnazi's
Mag ik hier nog wel gewoon posten of moet ik terug naar R&P?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
Ik maak altijd spelfouten en laat me ook niet wegjagenquote:Op donderdag 11 april 2019 10:14 schreef Sarabi het volgende:
taalnazi's
Mag ik hier nog wel gewoon posten of moet ik terug naar R&P?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |